Vandaag is deze bij mijn familie gekomen:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zie nog steeds super leuke dingen voorbij komen, maar heb er zelf totaal geen zin meer in. En aangezien jullie nog zo fanatiek zijn: Misschien hebben jullie hier wat aan?
Ghostattack schreef:Nou, ik ben het loomen helemaal zatZie nog steeds super leuke dingen voorbij komen, maar heb er zelf totaal geen zin meer in. En aangezien jullie nog zo fanatiek zijn: Misschien hebben jullie hier wat aan?
Maar kan zo niet aanwijzen welke dat zijn. Sowieso die mix zakjes zijn van Rainbow Loom als het goed is. Verder grotendeels wat in de dozen zit ook. Overigens gebruik(te) ik alleen kwalitatief goede elastiekjes, dus er zit sowieso geen prut tussen
(Hooguit 1 zakje misschien?) 
Ghostattack schreef:Ik kan je in ieder geval vertellen dat in de kleine doos, de gele elastiekjes: Daar zit een geur aan! En wel citroen![]()
Zeker mooi.. Maar niemand wil het hebbenDus ben bang dat ik ermee blijf zitten totdat het de kliko in gaat
Ghostattack schreef:Nou, ik ben het loomen helemaal zatZie nog steeds super leuke dingen voorbij komen, maar heb er zelf totaal geen zin meer in. En aangezien jullie nog zo fanatiek zijn: Misschien hebben jullie hier wat aan?

Ghostattack schreef:Je mag gewoon een bod doen hoor, prijs heb ik alleen zo hoog gezet omdat ik telkens biedingen krijg van 20 euro.. Word het een beetje zat
Edit: Overigens lijkt de prijs verdubbeld, maar dat is omdat ik eerst de bieden vanaf prijs had ingesteld.. Mensen dachten dat dat mijn vraagprijs was. Dus nu maar even hoog gezet en afwachten of iemand een goed bod doet. Met 20-30 euro ga ik gewoon nooit akkoord
Veel mensen zijn niet te vertrouwen.. Echt vervelend. Als iemand eindelijk eens serieus interesse heeft in de hele set, dan wil ik best samen tot een leuke prijs komen
Maar de mensen die met een zielig verhaal komen: Ik heb maar 25 euro en ik ben zielig en blabla.. Nee, die krijgen niks van mij
Ghostattack schreef:Heb ik ook vaak op marktplaats hoorVeel mensen zijn niet te vertrouwen.. Echt vervelend. Als iemand eindelijk eens serieus interesse heeft in de hele set, dan wil ik best samen tot een leuke prijs komen
Maar de mensen die met een zielig verhaal komen: Ik heb maar 25 euro en ik ben zielig en blabla.. Nee, die krijgen niks van mij
Elise_K schreef:Ik zit er aan te denken om ook maar een setje te kopen. Vind het heerlijk om te priegelen, en dit is volgens mij ook prima mee te nemen naar werk (nachtdiensten) of in de trein?
Voor een beetje startersset kom ik momenteel via ebay/aanbiedingen bij tuincentra uit op 20€ voor een startesset met 4000 stiekjes en wat kleine dingen ( van die S ringetjes en bedeltjes enzo). Nog dingen waar ik op moet letten? (C bord en S bord of zo?)
Ik was eigenlijk aan het hopen dat de rage al voorbij zou gaan en wanhopige moeders het al op marktplaats hadden staan, maar dat valt tegen. Wel veel mensen die met hun "handeltje" willen stoppen, en massaal partijen willen dumpen