Loomen / leuke dingen van elastiekjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelszz_

Re: Loomen / leuke dingen van elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:53

Ja filmpjes zijn ervan! Zoek maar op youtube onder rainbow loom happy fruit!

Vandaag is deze bij mijn familie gekomen:
Afbeelding

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:57

Roannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:14

Jolijnn schreef:
Achteraan als je vanaf de bussen komt dan langs de primarkt.
Aan het einde van de markt links en dan loom je er bijna tegenaan.
op dinsdag is er markt en op zaterdag.
De markt is op het van heekplein

Super!
Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:26

Wow, die uil is echt gaaf!!

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:50

Jolijnn schreef:
[ Afbeelding ]
en hij is af :D

heb je misschien een filmpje hoe je dat maakt?
en hoeveel elastiekje heb je gebruikt?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:10

Nou, ik ben het loomen helemaal zat :+ Zie nog steeds super leuke dingen voorbij komen, maar heb er zelf totaal geen zin meer in. En aangezien jullie nog zo fanatiek zijn: Misschien hebben jullie hier wat aan? :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:38

Ghostattack schreef:
Nou, ik ben het loomen helemaal zat :+ Zie nog steeds super leuke dingen voorbij komen, maar heb er zelf totaal geen zin meer in. En aangezien jullie nog zo fanatiek zijn: Misschien hebben jullie hier wat aan? :D

Helaas geen echt spul, anders had ik er wel oren naar gehad :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:40

Hoe bedoel je? De helft is origineel merk, alleen aantal elastiekjes zijn losse merken van de markt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:46

Ghostattack schreef:
Hoe bedoel je? De helft is origineel merk, alleen aantal elastiekjes zijn losse merken van de markt

Ah, het zag eruit alsof alle elastiekjes van de markt komen, ik gebruik alleen maar originele elastiekjes voor mijn bouwwerken, haha.

Borden etc heb ik inmiddels genoeg. :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:48

Nee nee, de helft is gewoon origineel :+ Maar kan zo niet aanwijzen welke dat zijn. Sowieso die mix zakjes zijn van Rainbow Loom als het goed is. Verder grotendeels wat in de dozen zit ook. Overigens gebruik(te) ik alleen kwalitatief goede elastiekjes, dus er zit sowieso geen prut tussen :D (Hooguit 1 zakje misschien?)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:51

Laat ik voorop stellen dat ik niet origineel niet bij voorbaat prut noem hoor! :D

Ik zie en voel duidelijk het verschil tussen echt en niet echt.

Het is trouwens wel een mooi pakket wat je daar hebt! :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:54

Ik kan je in ieder geval vertellen dat in de kleine doos, de gele elastiekjes: Daar zit een geur aan! En wel citroen _O-

Zeker mooi.. Maar niemand wil het hebben -O- Dus ben bang dat ik ermee blijf zitten totdat het de kliko in gaat

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:05

Ghostattack schreef:
Ik kan je in ieder geval vertellen dat in de kleine doos, de gele elastiekjes: Daar zit een geur aan! En wel citroen _O-

Zeker mooi.. Maar niemand wil het hebben -O- Dus ben bang dat ik ermee blijf zitten totdat het de kliko in gaat

als het de kliko ingaat , gooi het dan ff in die van mij :+ :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:05

Gordy18 schreef:
als het de kliko ingaat , gooi het dan ff in die van mij :+ :D

Voor de vraagprijs kom ik het wel in je kliko gooien :D _O-

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 16:25

Ach, zo heb je nooit meer te kort manenelastiekjes :+

Vero

LicentioFide schreef:
Ach, zo heb je nooit meer te kort manenelastiekjes :+

:+

Ghostattack

Wel een te kort aan een paard :+

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:38

Ghostattack schreef:

Ik hád intresse in alles totdat je je prijs verdubbelde :n

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:40

Je mag gewoon een bod doen hoor, prijs heb ik alleen zo hoog gezet omdat ik telkens biedingen krijg van 20 euro.. Word het een beetje zat :=

Edit: Overigens lijkt de prijs verdubbeld, maar dat is omdat ik eerst de bieden vanaf prijs had ingesteld.. Mensen dachten dat dat mijn vraagprijs was. Dus nu maar even hoog gezet en afwachten of iemand een goed bod doet. Met 20-30 euro ga ik gewoon nooit akkoord :n

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:47

Ghostattack schreef:
Je mag gewoon een bod doen hoor, prijs heb ik alleen zo hoog gezet omdat ik telkens biedingen krijg van 20 euro.. Word het een beetje zat :=

Edit: Overigens lijkt de prijs verdubbeld, maar dat is omdat ik eerst de bieden vanaf prijs had ingesteld.. Mensen dachten dat dat mijn vraagprijs was. Dus nu maar even hoog gezet en afwachten of iemand een goed bod doet. Met 20-30 euro ga ik gewoon nooit akkoord :n

Aaah vandaar, maar ik ben sowieso ook wat wantrouwig op marktplaats. Ik mailde wat vragen naar een adverteerder en gelijk dat uur werd de prijs verdubbeld. Dat heb ik al vaker gehad, als je intresse toont schiet de prijs omhoog

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:50

Heb ik ook vaak op marktplaats hoor := Veel mensen zijn niet te vertrouwen.. Echt vervelend. Als iemand eindelijk eens serieus interesse heeft in de hele set, dan wil ik best samen tot een leuke prijs komen :) Maar de mensen die met een zielig verhaal komen: Ik heb maar 25 euro en ik ben zielig en blabla.. Nee, die krijgen niks van mij :+

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:55

Ghostattack schreef:
Heb ik ook vaak op marktplaats hoor := Veel mensen zijn niet te vertrouwen.. Echt vervelend. Als iemand eindelijk eens serieus interesse heeft in de hele set, dan wil ik best samen tot een leuke prijs komen :) Maar de mensen die met een zielig verhaal komen: Ik heb maar 25 euro en ik ben zielig en blabla.. Nee, die krijgen niks van mij :+

Dat is zo ziek! Had ik laatst ook, ik verkocht peesjes die mijn pony niet paste en we de bon niet meer hadden. Paarse QHP peesjes een keer gebruikt, bied iemand 2,00 omdat ze zielig was en geen geld had en haar paard had het nodig... Hhmmm en je kan wel je paard betalen?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:50

Heb de schroevendoos ingenomen van m'n schoonvader past alles in ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 02:50

Ik zit er aan te denken om ook maar een setje te kopen. Vind het heerlijk om te priegelen, en dit is volgens mij ook prima mee te nemen naar werk (nachtdiensten) of in de trein?

Voor een beetje startersset kom ik momenteel via ebay/aanbiedingen bij tuincentra uit op 20€ voor een startesset met 4000 stiekjes en wat kleine dingen ( van die S ringetjes en bedeltjes enzo). Nog dingen waar ik op moet letten? (C bord en S bord of zo?)

Ik was eigenlijk aan het hopen dat de rage al voorbij zou gaan en wanhopige moeders het al op marktplaats hadden staan, maar dat valt tegen. Wel veel mensen die met hun "handeltje" willen stoppen, en massaal partijen willen dumpen :=

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:39

Elise_K schreef:
Ik zit er aan te denken om ook maar een setje te kopen. Vind het heerlijk om te priegelen, en dit is volgens mij ook prima mee te nemen naar werk (nachtdiensten) of in de trein?

Voor een beetje startersset kom ik momenteel via ebay/aanbiedingen bij tuincentra uit op 20€ voor een startesset met 4000 stiekjes en wat kleine dingen ( van die S ringetjes en bedeltjes enzo). Nog dingen waar ik op moet letten? (C bord en S bord of zo?)

Ik was eigenlijk aan het hopen dat de rage al voorbij zou gaan en wanhopige moeders het al op marktplaats hadden staan, maar dat valt tegen. Wel veel mensen die met hun "handeltje" willen stoppen, en massaal partijen willen dumpen :=

Je moet dit bord hebben
Afbeelding
Deze is van het echte merk en gaat niet snel kapot

En deze is nep en breken snel de pinnen bij af
Afbeelding