hoewel ik er geloof ik 1 gezien heb. Maar je mag er met recht trots op zijn!!!Hier komt op het moment niets van breien. Nog altijd die laatste 61 naalden van de 2e sok. Gisteren begonnen bij mijn nieuwe werk (fysiek toch wel pittig) maar ik kwam maandag dé vacature tegen waar ik zo lang op heb gewacht
. Echt een superfunctie
. Boekhouder op een notariskantoor. Maandag laat in de middag de brief verzonden, kreeg bericht terug dat de notaris op vakantie was t/m maandag. Dus mijn brief is op zijn vroegst (!) dinsdag gelezen en vanmorgen kreeg ik een mail met het verzoek contact op te nemen om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek
. Supersnelle reactie. Dilemma: wat trek ik aan??? Mijn nette pakken zijn mij te klein geworden (of ik ben gegroeid
). Morgen even kijken of ik kan slagen voor een nette broek, weet al precies welke ik hebben wil. Maar het kan zijn dat de pasvorm niet goed is, of mijn maat er niet is en dan moet ik de komende dagen "even" een bandplooibroek met omslag maken (= wel makkelijker dan een spijkerbroek maken). Stof en patroon heb ik, nu nog tijd
. Dus dan blijven de sokken weer liggen. Toch vind ik die broek even prioriteit hebben
. Eigenlijk vind ik het zonde om
35 uit te geven voor een broek die ik voor minder dan
10 zelf kan maken...... Gesprek is overigens maandag om 10 uur (vrije dag van de post dus geen problemen daar!).
Nou, ik ga boven even kijken voor dat patroon en daarna mijn mandje in. Morgen weer de wekker om 6 uur
. Hier in het dorp wordt het veel gedaan. Zie tenminste bij verschillende boerderijen vrolijk gekleurde "dingen" om paaltjes en zo heen. Eerlijk gezegd is het niet zo mijn ding
.
!!!!
. Nu eerst een was in de machine gooien en dan lekker breien....
het was heerlijk bij ons en belangrijker geen regen
Alvast bedankt!
) en die sandaalsokken zijn echt grappig. Tenslotte gaan we richting voorjaar/zomer dus dan zijn sokjes wel lekkerder dan kousen