A3
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ielsjj_ schreef:xTitanic:
Heel mooi getekend opzich, alleen jammer van de oren. Daarnaast vind ik de onderkant van het halster een beetje vreemd „wegvallen”. Ook een beetje jammer van de achtergrond, had misschien iets mooier en egaler gemogen.
Maar dan alsnog denk ik zo rond de 30-35 euro, een mooi bedrag zou zijn voor deze tekening.
_San87_:
Eerste wat ik dacht: Wouw!
Ik heb verder niets met de Lord of the Rings, maar gewoon een prachtig schilderij. Bijna levensecht!
Alleen dan extra moeilijk te taxeren, ik gok toch wel zo’n 150+ euro, voor de liefhebber.
ravvie:
eerste: Erg mooi kleur gebruik, alleen ik zie iets aan de verhoudingen, wat niet lijkt te kloppen. En daarnaast is het ook niet helemaal mijn „point of view” om hem zo op papier te zetten. Maar met de juiste techniek was hij denk ik wat mooier uitgevallen.
Vandaar dat ik zo rond de 15 euro denk.
tweede: Tjaah het is gewoon niet mijn ding, de kleuren zo. Daarnaast vind ik het paar ook nog niet zo heel mooi om eerlijk te zijn. Echter wel mooi gewerkt met schaduwen!
Zo’n 10 euro taxeer ik hem op.
derde: Erg moeilijke tekening, vooral met dat haar zo, maar wat je goed hebt aangepakt. Echter jammer vind ik het dat er een stukje aan de linkerkant mist, en misschien was het ook mooier geweest als de poten en de staart er ook op stonden.
Verder een mooi afgewerkt, zo’n 25 euro.
Ghostattack:
Tjaah wie of wat het is... geen idee? Maar érg mooi gedaan! Prachtige kleuren en prachtige vormen.
Alleen had ik denk ik op zijn minst iets van een pad/straat willen zien, waar hij op loopt, zodat ie niet, zoals nu „zweeft”
Nu ligt eraan wat dus de liefhebber er voor over hebt, gezien ik verder geen verstand van het „figuur” heb, maar ik denk toch wel zo’n 50-60 euro.
licorne:
Deze vent noem ik een prachtvent! Héél erg mooi gedaan! Ik weet niet of je hem in opdracht
Zeg maar een gedeelte rond om het oog, vind ik erg mooi gedaan, en de neus ook, vooral als je nog niet zo lang tekent. Verder moet ik eerlijk zijn, dat ik hem nog niet helemaal mooi gemaakt vindt. Op sommige plaatsen een beetje krasserig en de schaduwen hadden iets anders gemogen.
Daarnaast vind ik dat het paard een beetje een rare verhouding heeft. Maar gezien ik de foto niet heb gezien, weet ikhebt gemaakt? maar ik denk dat het baasje er erg blij mee zou zijn!! Alleen nu zit ik te kijken naar de schaduw bovenin het doek, is die gekomen door het licht inval bij het maken van de foto (waar ik van uit ga) of heb je er die bij geschilderd?
Ik denk dat ik er wel minimaal 150 euro voor over zou hebben gehad, als het mijn paard was geweest.
HarriesHorse:
Oeh een moeilijke, vooral omdat het een opdracht is. niet of dit nou uit verhouding ligt, of dat het eigenlijk zo hoort.
Ik schat hem ongeveer op 15 euro.