Libiris schreef:uhhhh...ja dat spelhorsetycoon
Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libiris schreef:ik zou gewoon beide kopen, die kant en klare zijn makkelijk, maar vaak knip je er een behoorlijk stuk vanaf waardoor dus veel verloren gaat
mss nog knijpkraalverbergers en/of kalotjes...en ik weet niet of jij de ronbektang hebt die heb je wel echt nodig om die "rondjes" te maken
singasong schreef:Dat is mooi van je auto![]()
Voor andere kettingen te maken gebruik ik 0,38 mm. gecoat staaldraad. Alleen voor de krulketting zou ik 0,45 mm. nemen.
Elastiek 0,8 mm.
Voor kettelen heb je nietstiften en kettelstiften (die met een voorgebogen oogje) nodig. De ringetjes zou ik niet zelf buigen maar kant en klaar kopen.
En dan heb je nog jasseron nodig.
singasong schreef:Libiris schreef:uhhhh...ja dat spelhorsetycoon
Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld
Libiris schreef:Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld
Libiris schreef:meestal alleen bij de sluiting, dus niet bij een zwevende ketting, maar kan ook als je dat wilt en mooier vindt en toch genoeg van die dingen hebt![]()
Ik zou zeggen leef je lekker uit bij jouw bestellingik ben met de voorbereiding bezig van mijn krulketting, maar zie dat ik te weinig kleine kraaltjes heb...(of ik moet die kinderkraaltjes gebruiken met die mooie kleurtjes)
Ik hou vooral van zwart...haha...ja ook mijn kledingkast bestaat haast alleen uit zwart
Wendy15 schreef:Waar koop je zo'n setje tangen om mee te beginnen?
kynshiri schreef:ho ja heb ik ook elke keer... ff schrikken van het totaal, wat dingen verwijderen en toch is rond kijken of het nergens goedkoper is... na een tijdje weet je natuurlijk ook wel bij welke shop wat te bestellen...