Libiris schreef:uhhhh...ja dat spelhorsetycoon
Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Libiris schreef:ik zou gewoon beide kopen, die kant en klare zijn makkelijk, maar vaak knip je er een behoorlijk stuk vanaf waardoor dus veel verloren gaat
mss nog knijpkraalverbergers en/of kalotjes...en ik weet niet of jij de ronbektang hebt die heb je wel echt nodig om die "rondjes" te maken
Die kalotjes lijken me idd wel handig! 
Die heeft vanalles 
singasong schreef:Dat is mooi van je auto![]()
Voor andere kettingen te maken gebruik ik 0,38 mm. gecoat staaldraad. Alleen voor de krulketting zou ik 0,45 mm. nemen.
Elastiek 0,8 mm.
Voor kettelen heb je nietstiften en kettelstiften (die met een voorgebogen oogje) nodig. De ringetjes zou ik niet zelf buigen maar kant en klaar kopen.
En dan heb je nog jasseron nodig.

Kreeg eerst die staafjes er niet af, en dat ene draadje was ze kort om 2 knijpkraaltjes en een gewoon kraaltje aan te doen dus zit met 1 knijpkraaltje, hoop dat dat stevig genoeg is. Andere kant zit wel met 2 knijpkraaltjes. Het is niet supernetjes, maar ben allang blij dat het gelukt is
singasong schreef:Libiris schreef:uhhhh...ja dat spelhorsetycoon
Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld
maargoed...het werkt verslavend...en mijn kinderen helpen mij ook af en toe, eens even googlen op jouw spel
nee doe ik trouwens niet...haha...wil eigenlijk liever iets nuttigs doen, zoals sieraden maken
Libiris schreef:Dat ken ik niet. Wel Railroadtycoon. Dat hebben mij kinderen toen ze nog klein waren vaak gespeeld
maargoed...het werkt verslavend...en mijn kinderen helpen mij ook af en toe, eens even googlen op jouw spel
nee doe ik trouwens niet...haha...wil eigenlijk liever iets nuttigs doen, zoals sieraden maken
[/quote]
maar voorlopig zal ik niet veel stijgen even geen puf meer..haha
Die tangen lijken mij goed hoor
Let er wel op dat die hele bruine niet gaat afgeven dan ofzo.

Had ook al wat op google gezocht naar sites met spulletjes. Even kijken waar ze alles hebben wat ik nodig heb om mee te beginnen
Maar had maar een paar knijpkraaltjes dus moet eerst spulletjes kopen
ik ben met de voorbereiding bezig van mijn krulketting, maar zie dat ik te weinig kleine kraaltjes heb...(of ik moet die kinderkraaltjes gebruiken met die mooie kleurtjes)
Libiris schreef:meestal alleen bij de sluiting, dus niet bij een zwevende ketting, maar kan ook als je dat wilt en mooier vindt en toch genoeg van die dingen hebt![]()
Ik zou zeggen leef je lekker uit bij jouw bestellingik ben met de voorbereiding bezig van mijn krulketting, maar zie dat ik te weinig kleine kraaltjes heb...(of ik moet die kinderkraaltjes gebruiken met die mooie kleurtjes)
Ik hou vooral van zwart...haha...ja ook mijn kledingkast bestaat haast alleen uit zwart
Wendy15 schreef:Waar koop je zo'n setje tangen om mee te beginnen?
Alleen dan zag ik op andere sites weer veel duurdere tangen en dacht van zou dat dan wel echt wat zijn
Maar even een beetje selecteren
kynshiri schreef:ho ja heb ik ook elke keer... ff schrikken van het totaal, wat dingen verwijderen en toch is rond kijken of het nergens goedkoper is... na een tijdje weet je natuurlijk ook wel bij welke shop wat te bestellen...

Zag namelijk dat bijv. Wendy15 ook op zoek is naar een tangensetje.