Jij schiet ook al lekker op tries! Het was een heel paarden hoofd toch? Lekker bezig!!
Ik heb sinds 5 jaar een bril, maar ik ga behoorlijk hard achteruit... Dit wordt mijn derde bril. Merk nu al een tijdje dat ik snel hoofdpijn kweek en veel moet stellen om goed te kunnen zien, en dat is niet goed.
Nee heb zo'n beetje elke 2 jaar dat ik achteruit ga. Ben nu ook weer 0,75 achteruit gegaan en 0,5 bij mijn andere oog... In 2 jaar vind ik,dat best veel...
Sax: balen dat je ogen steeds zo achteruit gaan, de bijkomende klachten zoals hoofdpijn zijn ook super vervelend. Hopelijk kun je nu weer even vooruit met je nieuwe bril.
Ja dat hoop ik ook. Met een beetje geluk is hij morgen al binnen. Ben benieuwd, heb een hout look besteld. Vandaag en gister een heel stuk opgeschoten. Had veel stukken van 1 kleur ertussen zitten. http://www.mijnalbum.nl/Album-JLVS33B4-Foto-7KTGUN7K
goed bezig Sax!! Die ring heb ik ook! Bevalt goed! Alleen moet ik nog iets vinden op het feit dat je stof er af en toe tussenuit glijd en dan niet meer strak staat. Je gaat goed hoor, hoeveel uur zit hier nu al in?
Morgen komt er een foto va. Hoever ik nu ben. Ik maak regelmatig foto's om te kijken hoever ik nu ben want als ik eenmaal bezig ben zie ik alleen maar kruisjes en geen geheel
De foto staat wel al op mijn flickr.com pagina, maar via mijn gsm kan ik daarvandaan geen link plaatsen :s
Ik ga straks een foto van mijn werk laten zien. Ik vind het leuk om af en toe wat werk voorbij te zien komen + vorderingen daarvan Het werk waarbij je van 1 kleur weinig steken moet doen vind ik het minste Maja inderdaad, dat moet ook gebeuren.
sax89
Geplaatst: 18-11-13 23:45
Hey Hey, Hier weer een stukje opgeschoten. Ben nu ook echt met donker blauw bezig wat al accenten erin brengt Ben nu op 2/5de deel van pagina 1.
P_Tries
Geplaatst: 19-11-13 08:27
Ik ben gisteravond zo lekker bezig geweest dat deze foto ook niet meer klopt. Maargoed, hier alweer een stukje verder.