Mocht er iemand zijn die zin heeft om deze knappe labrador 'James' na te tekenen, ga je gang!
Heb eventueel meer foto's.
Balou_lover
Geplaatst: 25-02-12 00:21
Mijn Balou-tje?? Of Kitty-Purr???
Liekje1981
Geplaatst: 29-02-12 12:23
Wie o Wie kan mij helpen met het maken van een 3D tekening van een dwarssnede van een woning.
Gaarne eruitziend als onderstaande foto.
Ik heb deze nodig voor een werkproject. Deze moet uitvergrootbaar kunnen zijn tot A1 (72cm breed x 100cm hoog) staand.
Het gaat mij specifiek om de dwarssnede (exterieur) het interieur maakt mij niet uit. Als het mogelijk is wel graag zo'n blauwe lucht en groen gras zoals op de foto. Wil graag een benedenverdieping (woonkamer) 1e verdieping (slaapkamers) 2e verdieping ook 1 of 2 slaapkamers.
De kwaliteit van bovenstaande foto is maximaal A3 vandaar dat ik deze oproep plaats.
Wie wil mij aub helpen.
Groetjes Angelique
horses_m
Geplaatst: 02-03-12 11:53
Ik zou graag een super mooie tekening willen hebben van mijn hond Aangezien ik dat totaal niet kan
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 03-03-12 00:52, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn.
susupluus
Geplaatst: 04-03-12 20:47
ik zat te denken, misschien wil iemand graag een keer op iets heel anders oefenen: ratjes!
Ik doe ook weer eens een aanvraag voor mijn lieve labrador! Ik heb super veel foto's van hem, dus kies maar uit Als iemand Bowie wil gaan tekenen/heeft getekend, hoor ik het graag via pb?
Ik moest ook even drie keer kijken, zo levensecht als een foto en echt ons konijntje Donsje, wat gaaf dat je hem hebt gekozen om te schilderen.. Heb je een pbtje gestuurd..
van zwarte heer geen betere foto , heeft witte plukjes her en der
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 16-03-12 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Afbeelding in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
@Jis, wauw. Ik scrollde eroverheen en dacht ''heeee, dat is een leuke foto om te tekenen'' *scrollt terug* ''WAT?! Dat is geen foto....'' Ontzettend mooi!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 16-03-12 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Afbeelding in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
Jis: hij is echt mooi geworden! Ik had de foto ook opgeslagen om er (ooit) wat mee te doen, maar na het zien van jouw werk, 'durf' ik bijna niet meer. Lekkere, vlotte schetsen May-fer. Geen potlood schets vooraf maar meteen met fineliner?
WendyShet
Geplaatst: 22-03-12 15:59
Ik zou graag een mooie tekening/schilderij hebben van mijn beste vriendje: Tijger. Hij is helaas in 2010 overleden. Als je het zou willen doen: PB (De achtergrond hoeft er niet bij)
susupluus
Geplaatst: 24-03-12 19:14
was hem helemaal vergeten hier te plaatsen dus daarom nu: de mechelaar van kasmir
Oeh Jis_, heel mooi gemaakt! Op welk formaat is het? Een heel klein minpuntje, jammer dat je rechtsboven in de achtergrond een vage vlek ziet. Maar verder echt respect hoe je zoiets op doek neer kan zetten!
@Susupluus, Heel leuk gemaakt! Let vooral nog op de kleine details, sommige vlakken, zoals het voor ons onder het linkeroog en in de oren zijn nog een beetje kaal. Maar verder al heel leuk gemaakt, ga zo door!
Ben nu de foto van Fnanne aan het uploaden, maar photobucket doet het niet, zal hem zo plaatsen.