Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Andante schreef:Ik ben geen professional, de taxaties zullen dan ook ver naast de echte waarde zitten. Mijn excuses!
Pagina 55
Yeye - Zou er nog niets voor vragen, maar al wel een leuke opzet! Als je gaat werken met schaduwen, oftewel zonder lijnen gaat denken, schiet het al heel erg op!
Myra - Heel mooi gemaakt, zeker als je naar de wat mindere foto kijkt. Prachtig! 50,-
Hoefijzer - Ook heel goed, zeer goed kleurgebruik. 150,-
Yeye - Stukken beter! Ga zo door en je kan al iets gaan vragen, zou het ook nu nog niet doen.
Tinkertom - Ik heb weinig met digitaal werk, desalniettemin heel goed neergezet. 40,-
HorseyDude - Wel heel mooi kleurgebruik, de details en afwerkingen missen heel erg. Als die er zijn zou je wat kunnen vragen.
Pagina 56
Tinkertom - Deze vind ik heel veel uitstraling hebben, ondanks dat ik weinig met digitaal werk heb! 60,-
Esther - Haha, leuke tekening! Zou er alleen niet iets voor vragen, tenzij de tekening als illustratie is bedoeld.
Sammyvriend - De opzet van de tekening is heel goed, het oog springt er goed uit. Wel lijkt de neus wat lang te zijn, en zijn de lagen pastel die er nu op zitten niet dekkend genoeg (papier schijnt er doorheen). 30,-
Sammyvriend - Leuke opzet met de kleuren, de achtergrond lijkt alleen wat krasserig. Desalniettemin 20,-
Saskiakefie - Ook een goede opzet, oogt alleen erg krasserig. Denk dat wanneer je dit wat beter af kan werken en er iets meer schaduwen zijn en kleurgebruik is je wat kan vragen!
Pagina 57
Colinde - Hele leuke stijl, geeft het portret heel veel karakter. 50,-
_STS_Angels_ - Lijkt allemaal nagetekend, zoniet, dan zou ik nog meer schaduwen erin verwerken. Zou er nu nog niets voor vragen.
Kikovski - De schaduwen mis ik een beetje, wel een leuke opzet. Ik weet dat je verderop een verbeterde versie heb staan dus ik taxeer deze niet.
Tinkertom - Er lijken wat foutjes in de verhoudingen te zitten, maar ook weer erg goed! 40,-
HorseyDude - Leuke schets! Als je die uit zou werken zou je er wat voor kunnen vragen!
Pagina 58
Marloez - Jammer dat je dit niet met ander materiaal doet, zou er dan nog meer uitspringen. Het houtskooleffect in het haar is wel heel mooi, maar in het lichaam lijkt het wat vaag. 15,-
JoSav - Ik heb weinig verstand van digitaal tekenen, wel onwijs mooi. 150,-
JoSav - Idem dito.
Astridjhu - Jammer dat de baby wat krasserig oogt! De uitstraling is namelijk wel heel lief, schaduwengebruik ook. 30,-
Astridjhu - Deze oogt een stuk beter. 40,-
Pagina 59
Plaudar - No comment, super kleurgebruik etc. 200,-
Mytens - Jammer dat de lijntjes dik ogen! 20,-
Lovelanga - Iets meer schaduwgebruik en wat meer detail zou de tekening nog levendiger maken, want deze opzet is heel leuk! 15,-
Pagina 60
Babe - No comment, heel erg mooi. 300,-
Vagolijntje - Nu nog iets meer kleurgebruik en iets meer geaccentueerd met schaduw en hij wordt al een stuk echter. 30,-
Mytens - De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. 15,-
Niessie - De foto lijkt het schilderij niet goed weer te geven (schaduwen zie ik er niet goed op staan), jammer, want dan zit mijn taxatie er ook erg naast. 50,-
Niessie - Ook deze foto lijkt wat onduidelijk, ook hier lijkt het alsof de schaduwen niet mee zijn gepakt of er niet op staan. 30,-
Muurp - Werk zelf niet met het materiaal, dus no comment. Paard heeft een geweldige uitdrukking in ieder geval, heel lief neergezet. 150,-
Pagina 61
SDE - De oren ogen wat klein, het halster wat hoekig. 70,-
Kleurexperiment
Aquarelpotlood (echter geen water gebruikt)
A4 formaat
Citaat:De paarden van Helios (althans, dat is de bedoeling) ( http://www.bokt.nl/wiki/Paarden_van_Helios )
Aquarelpotlood, A3, ??? uren werk.
In het echt staan de manen en staart wat dikker en 'vuriger' er op, ook met wat meer contrast.
ietjelover schreef:Andante: 50,- Ik weet geen commentaar Mooie achtergrond!
Andante: 75,- Whouw mooie kleuren!
Eva_D schreef:Wat raar dat deze relatief laag getaxeerd wordt !
Ik vind deze juist 1 van de betere, in veel tekeningen kloppen de verhouding niet goed, deze vind ik erg realitisch, een prachtig chique hoofdje zeg !
ietjelover schreef:Wel, Ik ben op school, maar we moesten op de pc aan een werkstuk werken, maar ik ben al te snel en ik had geenzin om daaraan te werken dus heb ik maar dat afgemaakt