[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LeonieL

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:20

Kan niet.. Heb gister/eregister net weer bijgewerkt vanaf 60 ofzo ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:16

Ik heb wel meer tekeningen overgeslagen, waar ik zo geen nuttig woord over kon zeggen. Ik weet niet, er stonden een behoorlijk aantal in dit topic die gewoon niet af waren of die het beoordelen niet waar zijn omdat ze gewoon géén geld waard zijn.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:19

Oké, dan zal dat het wel zijn ;)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:44

ik ga hem nu voor de allerlaatste keer maken

pag. 45
sprietlover: 10,- De neus ziet er vreemd uit.
Andante: 50,- Ik weet geen commentaar Mooie achtergrond!
_Esther: 75,- Ziet er professioneel uit!
MlieZ88: 100,- Veel details en de verhoudingen zijn goed!
MlieZ88: 100,- Je bent zo goed!
MlieZ88: 150,- Je ziet bijna niet dat het geschilderd is. Geweldige glans en schaduw toegevoegd!
kallipooh: 20,- beetje krasserig en het hoofd heeft geen goede vorm
highwaykind: 50,- Mooi maar horen ze echt zo dik te zijn?! Misschien de volgende keer groter of een
achtergrond erbij, Het lijkt nu wat kaal.

pag. 46
aliesjeh: 45,- Mooi maar ik had alleen het hoofd gedaan zonder het steigerende paard erbij. bij de nek zie je veel krassen staan.
kallipooh: 50,- mooi! weet nu even geen commentaar..
highwaykind: als beter dan je vorige! Mooi gedaan. Ook bij jouw weet ik zo geen commentaar

pag. 47
Evelijn_: 100,- Whouw..!! je wist al dat ik fan van je was!
_Esther: Max. 5,- Leuk gemaakt maar niet te veel geld voor vragen zijn gezichtje klopt niet helemaal.
SIEMxFUNNY: 15,- Mooi alleen oog ziet er vreemd uit.
SIEMxFUNNY: 10,- Ziet er erg vreemd uit.
SIEMxFUNNY: 20,- mooi maar hals lijkt iets vreem te zitten. Dit stoort me nog niet direct.
kallipoo: 50,- Mooi gedaan! De schaduwen zien er goed uit!
Muurp: 60,- Mooi! lekker veel contrast!

pag. 48
_likepink_ : 0,- Ik vindt hem erg rommelig
aliesjeh: 45,- het zelfde als bij de vorige. Aleen het hoofd en niet dat andere paardje erbij.
lovelanga: 0,- Dooroefenen en pas plaatsen als hij af is. Alleen de schets is nooit wat waard. Open een topic voor tips.
colinde: 45,- Het jammere er van is dat hij digitaal is. De mensen hangen hem minder snel aan de muur
colinde: 0,- Ik vindt het maar een kale en saaie bedoeling
colinde: 5,- Mooi maar nog wel even door blijven oefenen
marjoke: 75,- Whauw mooi gemaakt!

pag. 49
aliesjeh: 100,- MOOOI weet geen commentaar
astridjhu: 50,- Iets meer contrast toevoegen
_likepink_ : 20,- Mooi maar niet mijn smaak. Lijkt wat simpel (weet niet of dit is hoor )
Myra: 15,- Iets meer aandacht aan de vacht geven
Fnanne: 45,- Whouw! mooi gedaan!

pag. 50
TinkerTom: 150 Geweldig!
Norway_girl: 30,- Creatief zeg!
Norway_girl: 15,- Mooi getekend maar met minder papier of met mindere potloden.. Het ziet er niet erg mooi uit.

pag. 51
macholoverr: 0,- Ik heb te veel commentaar maar dat zal de rest al wel hebben gezegt.
zosja24: 0,- niet waard. Geen diepte verschil geen kleur verschil
smeetjoew: 50,- Mooii Weet geen commentaar
Kikovski: max. 5,- iets te simpel voor er geld voor te vragen
yeye: 0,- De tekening klopt niet, Geen diepte verschil

pag. 52
Myra: 5,- Iets te sipel voor er veel geld voor te vragen.
Kikovski: 10,- Hij is beter geworden met die schaduwen
Cyntje: 50,- Mooii!
Marloez: 25,- Het is niet mijn smaak maar toch erg mooi

pag. 53
/

pag. 54
HorseyDude: 5,- Nog niet goedgenoeg om veel geld oor te vragen
HorseyDude: moooi Het gaat al beter. Je hebt lekker veel kleur gebruikt
HorseyDude: 0,- Hij lijkt heel raar. Ik weet niet of dit je stijl is maar ik vindt het niet mooi
Kikovski: 5,- Meer contrast en meer datails

pag. 55
yeye: 0,- Nog geen geld waard. Probeer wat meer diepte erin te krijgen en nog meer met schadwen te werken.
Myra: 50,- Heel mooi gemaakt. Het ziet er realistisch (of hoe je dat ook schrijft) uit
hoefijzer: 75,- Whaouww!!
yeye: 5,- hij lijkt heel plat
TinkerTom: 150,- Hij is kei mooi!!
HorseyDude: 0,- hij is erg wazig

pag. 56
TinkerTom: 150,- Hij is kei mooi
_Esther: 0,- hij is kinderachtig
sammyvriend: 40,- Mooi maar jammer van het papier
sammyvriend: 5,- deze is minder hij ziet er vreemd uit
saskiakefie: 5,- Minder krasserig tekenen

pag. 57
colinde: 75,- Jammer dat hij digitaal is'maar verder mooi gemaakt!
_STS_Angels_: 0,- Beetje simpel en je moet meer met schaduwen en kleur werken
Kikovski: 5,- Een kleurtje zou hem wat leuker maken. Als je gewoon met grafiet doet meer kleur geven en meer diepte.
TinkerTom: 100,- Ik ben je grootste fan!
HorseyDude: 10,- Leuke stijl heb je met die neus!

pag. 58
Marloez: 5,- Iets meer kleur geven
JoSav: 5,- Het is niet mijn smaak
JoSav: 5,- het is niet mijn smaak
astridjhu: 20,- Schatig!!
astridjhu: 5,- Ziet er vreemd uit

pag. 59
Plaudar: 15,- Leuk getekend!
Mytens: 25,- Leuk maar iets minder krasserig
lovelanga: 5,- Meer contrast

pag. 60
babe: 60,- Mooi!!
vagolijntje: 15,- nog meer detail
Mytens: 20,- Let iets meer op verhoudingen
Niessie: 45,- Moooi
Niessie: 35,- Ook al zo mooi!
Muurp: 55,- Whouw de foto is alleen wat donker maar ik hoop de tekening niet Te donker

pag. 61
SDE: 45,- de neus ziet er wel wat raar uit..
Andante: 75,- Whouw mooie kleuren!
Nevony: 35,- Hij is op sommige plaatsen wel wat krasserig!
elanor: 35,- Niet mijn smaak
sammyvriend: 15,- Cute!
Karen_enter: 15,- Iets minder krasserig maken

pag. 62
babe: 100,- Whouw!

pag. 63
sprietlover: 35,- Jammer dat je ringpapier gebruikt
Floran: 75,- Mooi!
chanelle14: hij ziet er vreemd uit!

pag. 64
/

pag. 65
sammyvriend: 25,- Iets minder paars gebruiken!
Babico3: 15,- Commentaar heb je al gekregen!

pag. 66
Heb bij alles al getexeerd!

pag. 67
/

pag. 68

ik hoop dat dit genoeg is!!
heb er ong 5 uur aan gewerkt en vindt het wel zat. Ik zal wel een andere keer meer doen als ik tijd heb!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:53

ietjelover: Dit is zeker wel genoeg hoor":P
Hoef je niet naar school?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:05

Oh jee, ik zie nu dat ik je in de war heb gehaald met iemand anders... :o

Ik zal jouw tekeningen ook nog wel even taxeren, als ik vanmiddag tijd heb :)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:22

Wel, Ik ben op school, maar we moesten op de pc aan een werkstuk werken, maar ik ben al te snel en ik had geenzin om daaraan te werken dus heb ik maar dat afgemaakt :D

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:33

Zodadelijk ga ik even vanaf blz. 62 bijtaxeren weer,
en dan heb ik vanaf 50 alles gehad *D
En wss dat ik er dan zelf voor het eerst iets bij ga zetten :j

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:37

SIEMxFUNNY: Vind de tekening niet zo gewaagd, probeer wat te spelen met manieren van inkleuren en het neerzetten van manen want het blijft een beetje vlak nu. Het contrast tussen de scherpe lijnen en het zachte inkleuren zijn nu zo groot.
Verhouding is opzich netjes, maar de oren zitten wel erg dicht bij elkaar.

chanelle14: De tekening mist nog erg diepte. Dit komt mede omdat je alles met zwart dicht hebt gesmeerd. Ook mist het oog hierdoor wat uitstraling doordat hij helemaal ingekleurd is met zwart en bruin. Probeer volgende keer eens een lichtvlekje erin te verwerken met wit en blauw bv. Zo kun je beter een ronding aangeven en meer uitstraling creeeren.

_san87_ : Mooi portret, grappig hoe jij in vlakken tekend. Oren vind ik een minpuntje aan deze tekening, de overgang zou zachter kunnen. Verder net portret. E 80,-

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:13

Pag. 62 (een deel, rest had ik een tijd geleden dus al gedaan :=)
xXLianneXx; Ik vind 'm het idee en kleurgebruik erg gaaf, maar misschien dat er links nog iets 'bij' had gekund, daar is het een beetje leeg. Manen, staart en de hoeven vind ik ook erg mooi gedaan, daar mag ik zelf nog flink mee oefenen. Als je langer blijft kijken dan kloppen inderdaad de verhoudingen niet helemaal,
en hij heeft een beetje een 'zielig' (voor het paard) rechter achterbeentje. Al met al een heel leuk schilderij! €50

babe; Heel mooi gedetailleerd, maar niet echt mijn soort tekening :n Ik vind de 'streperige' vacht niet echt iets - kwestie van smaak denk ik - en ik heb het idee alsof het hoofd zweeft. Je ziet erachter wel een lichaam, maar ik heb niet het idee alsof dat er bij hoort, snap je? Ik snap wel hoe je bedoelt dat het zou moeten staan, maar zo zie ik het gewoon niet :n Misschien minder dan de rest zegt, maar ik ga toch voor €50

Pag. 63
Sprietlover; Ik vind het gezicht en dan vooral de ogen mooi gedaan :j Als je alleen het hele plaatje bij elkaar ziet dan is het niet symmetrisch. Ook vind ik de neusbrug wat te breed geworden. Schaduwen zijn goed gedaan, maar ondanks dat vind ik het op sommige stukken nog erg plat, zoals bij de armen/mouwen. Vind de foto eigenlijk iets te onduidelijk om er goed commentaar op te kunnen geven. Mede door het erg kleine formaat: €10 Zou volgende keer een groter blad nemen en dan wat wit aan de randen laten, dat vind ik zelf altijd mooier :j Ik hoop dat je er iets aan hebt!

ietjelover; Hier zou ik niets voor geven, ten eerste omdat het erg krasserig is gekleurd en ten tweede omdat ik meen dat het recht uit een stap-voor-stap tekenboek komt en iedereen het daarmee zelf ook kan. Zoiets is heel leuk om te oefenen (ik heb aan die papegaai ook nog een middag lol gehad :))), maar ik ben eigenlijk van mening dat je zoiets niet 'echt' kan verkopen :n

Floran; ik vind met name de hond heel leuk! Het halster en de neus zijn ook echt heel mooi gedaan, heel gedetailleerd :j Verder vind ik het oog ook niet verkeerd ;) Wat ik alleen wel erg 'saai' er uit vind zien is, eeh, hoe noem je dat? Nou, ja. Eigenlijk de rest.. Daar mist echt detail en contrast t.o.v. de rest van de tekening. Je moet of het in het geheel niet doen, of overal even veel, want anders benadrukt het het deel waar je dat wat minder hebt gedaan. Ook in de nek mag flink wat meer contrast! Desondanks een leuke tekening. €30

Chanelle14; Deze doe ik op €0. De verhoudingen kloppen helemaal niet, het lijkt alsof je drie stukken van verschillende paarden met hetzelfde kleurtje in elkaar hebt gezet. Afzonderlijk zijn sommige van die stukken best mooi, maar het plaatje klopt niet :n Het hoofd vind ik leuk geluk, hierbij moet ik echt terugdenken aan een paardje op mijn oude manege! Echt, die lijkt er precies op, zelfde kleur, zelfde bles, zelfde vorm v/h hoofd! De romp is ook niet verkeerd, alleen wel van een veel groter paard lijkt het :j. De benen vind ik zelf niet echt mooi, maar goed, er zijn natuurlijk wel zulke gespierde paarden.. Ergens :') Maar het past gewoon niet bij de rest! Dus: afzonderlijk vind ik de delen goed gelukt, maar omdat het hele plaatje niet geslaagd is zou ik hem toch niet kopen :n Maar je zit zeker wel op de goede weg!

ietjelover; als je zelf weet dat ie niets waard is zou ik 'm niet hier plaatsen :) Ikzelf ben het met je eens trouwens, gewoon nog wat gaan oefenen ;)

Pag. 64
HorseyDude; originele stijl! Ik vind vooral de manen heel leuk, en de neuzen vind ik nog niet eens zo slecht hoor :n Natuurlijk, als je het realistisch wil hebben slaan ze nergens op, maar dat is de rest van je tekening ook niet toch? :)) Ik kan zeker je stijl waarderen, maar het is niet iets wat ik hier zelf zou willen hebben hangen :n Stel dat ik dat wel zou willen, dan zou ik denk ik op €25 - 30 uitkomen.

Zo, ik ben gebleven bij pagina 65 dus, misschien dat ik vanavond nog wat doe :)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:30

Ietjelover; Je hebt mij ook overgeslagen (pagina 65) :+ Ben wel benieuwd naar je oordeel! :)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:34

daar had ik al gereageerd :+

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:43

Andante schreef:
Ik ben geen professional, de taxaties zullen dan ook ver naast de echte waarde zitten. Mijn excuses!

Pagina 55
Yeye - Zou er nog niets voor vragen, maar al wel een leuke opzet! Als je gaat werken met schaduwen, oftewel zonder lijnen gaat denken, schiet het al heel erg op!
Myra - Heel mooi gemaakt, zeker als je naar de wat mindere foto kijkt. Prachtig! 50,-
Hoefijzer - Ook heel goed, zeer goed kleurgebruik. 150,-
Yeye - Stukken beter! Ga zo door en je kan al iets gaan vragen, zou het ook nu nog niet doen.
Tinkertom - Ik heb weinig met digitaal werk, desalniettemin heel goed neergezet. 40,-
HorseyDude - Wel heel mooi kleurgebruik, de details en afwerkingen missen heel erg. Als die er zijn zou je wat kunnen vragen.

Pagina 56
Tinkertom - Deze vind ik heel veel uitstraling hebben, ondanks dat ik weinig met digitaal werk heb! 60,-
Esther - Haha, leuke tekening! Zou er alleen niet iets voor vragen, tenzij de tekening als illustratie is bedoeld :) .
Sammyvriend - De opzet van de tekening is heel goed, het oog springt er goed uit. Wel lijkt de neus wat lang te zijn, en zijn de lagen pastel die er nu op zitten niet dekkend genoeg (papier schijnt er doorheen). 30,-
Sammyvriend - Leuke opzet met de kleuren, de achtergrond lijkt alleen wat krasserig. Desalniettemin 20,-
Saskiakefie - Ook een goede opzet, oogt alleen erg krasserig. Denk dat wanneer je dit wat beter af kan werken en er iets meer schaduwen zijn en kleurgebruik is je wat kan vragen!

Pagina 57
Colinde - Hele leuke stijl, geeft het portret heel veel karakter. 50,-
_STS_Angels_ - Lijkt allemaal nagetekend, zoniet, dan zou ik nog meer schaduwen erin verwerken. Zou er nu nog niets voor vragen :) .
Kikovski - De schaduwen mis ik een beetje, wel een leuke opzet. Ik weet dat je verderop een verbeterde versie heb staan dus ik taxeer deze niet :P .
Tinkertom - Er lijken wat foutjes in de verhoudingen te zitten, maar ook weer erg goed! 40,-
HorseyDude - Leuke schets! Als je die uit zou werken zou je er wat voor kunnen vragen!

Pagina 58
Marloez - Jammer dat je dit niet met ander materiaal doet, zou er dan nog meer uitspringen. Het houtskooleffect in het haar is wel heel mooi, maar in het lichaam lijkt het wat vaag. 15,-
JoSav - Ik heb weinig verstand van digitaal tekenen, wel onwijs mooi. 150,-
JoSav - Idem dito.
Astridjhu - Jammer dat de baby wat krasserig oogt! De uitstraling is namelijk wel heel lief, schaduwengebruik ook. 30,-
Astridjhu - Deze oogt een stuk beter. 40,-

Pagina 59
Plaudar - No comment, super kleurgebruik etc. 200,-
Mytens - Jammer dat de lijntjes dik ogen! 20,-
Lovelanga - Iets meer schaduwgebruik en wat meer detail zou de tekening nog levendiger maken, want deze opzet is heel leuk! 15,-

Pagina 60
Babe - No comment, heel erg mooi. 300,-
Vagolijntje - Nu nog iets meer kleurgebruik en iets meer geaccentueerd met schaduw en hij wordt al een stuk echter. 30,-
Mytens - De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. 15,-
Niessie - De foto lijkt het schilderij niet goed weer te geven (schaduwen zie ik er niet goed op staan), jammer, want dan zit mijn taxatie er ook erg naast. 50,-
Niessie - Ook deze foto lijkt wat onduidelijk, ook hier lijkt het alsof de schaduwen niet mee zijn gepakt of er niet op staan. 30,-
Muurp - Werk zelf niet met het materiaal, dus no comment. Paard heeft een geweldige uitdrukking in ieder geval, heel lief neergezet. 150,-

Pagina 61
SDE - De oren ogen wat klein, het halster wat hoekig. 70,-

Afbeelding

Kleurexperiment
Aquarelpotlood (echter geen water gebruikt)
A4 formaat

Wat raar dat deze relatief laag getaxeerd wordt !
Ik vind deze juist 1 van de betere, in veel tekeningen kloppen de verhouding niet goed, deze vind ik erg realitisch, een prachtig chique hoofdje zeg !

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:46

GEEN FOTO"S QUOTE!!!!!!!!!!! (toch :+ )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:00

@ Eva: Niet iedereen houd van dat kleurgebruik en de details zijn ook niet overal even aanwezig :) Taxeren blijft deels altijd een kwestie van smaak.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:01

Citaat:
De paarden van Helios (althans, dat is de bedoeling :))) ( http://www.bokt.nl/wiki/Paarden_van_Helios )
Aquarelpotlood, A3, ??? uren werk.
In het echt staan de manen en staart wat dikker en 'vuriger' er op, ook met wat meer contrast.

Afbeelding
grote versie: http://i42.tinypic.com/11qo478.jpg
met de randen v/h papier er op: http://i43.tinypic.com/28ssrh4.jpg

De paarden iets groter:
Afbeelding

------------------

Om maar eens even wat aan zelfkritiek te doen:
De paarden zijn een beetje 'kleur- & detail loos', komt mede omdat ik ze eigenlijk donkerder had willen hebben (de lichtbron staat er achter, dus ze zouden bijna zwart hebben moeten zijn) en mede omdat ik voor het deel van de zon en de paarden zelf ineens nog maar een setje van ± 12 potloden beschikbaar had. (Had eerst geleend van school, maar die moesten helaas weer terug. Toen heb ik zelf een klein setje gekocht, maar eigenlijk is het net iets te weinig..) De schets die er onder zit is veel minder plat, maar goed, die zit er dus onder.. := De manen en staart vind ik heel goed gelukt, maar helaas is dat dus op de foto niet bepaald overgekomen (en het fototoestel heeft ineens besloten dat het er geen zin meer in heeft.. :\). Als laatste vind ik het rode (in de zon) af en toe wat krasserig geworden, dat kreeg ik niet helemaal mooi weggewerkt tegen het oranje en geel.

Ben benieuwd naar nog meer commentaar, en natuurlijk taxaties :))
(als ik die überhaupt al krijg :') ben echt benieuwd of dit in jullie ogen wat zou opleveren (niet dat ik van plan was er iets mee te doen, maar toch :=)

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:04

ietjelover schreef:
Andante: 50,- Ik weet geen commentaar Mooie achtergrond!

Andante: 75,- Whouw mooie kleuren!

Eva_D schreef:
Wat raar dat deze relatief laag getaxeerd wordt !
Ik vind deze juist 1 van de betere, in veel tekeningen kloppen de verhouding niet goed, deze vind ik erg realitisch, een prachtig chique hoofdje zeg !

Wow :oo
Dankjulliewel :D

Vind het zelf alleen een beetje jammer dat op de vorige pagina er mensen worden overgeslagen met taxeren omdat ze dat zelf niet gedaan zouden hebben.
Dat heb ik toch duidelijk gedaan toen ;)

Moet nu wel weer een beetje bij gaan taxeren, dat doe ik na mijn toetsenweek weer :o

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:05

TE5: Ik vind hem niet super mooi, Wat je zelf al zegt: De paarden zijn detail loos, Kijk het lichaam vind ik wel leuk,
Maar het hoofd, ik weet niet of dit fantasie was of niet xD
De staart vind ik ook wat minder, al is dat in RL misschien anders..

Het blauwe zie ik graag wat donkerder, zodat de zon echt naar voren komt.

Dus ik zeg 10 euro

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:28

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:30

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:46

ietjelover schreef:
Wel, Ik ben op school, maar we moesten op de pc aan een werkstuk werken, maar ik ben al te snel en ik had geenzin om daaraan te werken dus heb ik maar dat afgemaakt :D

Moderatoropmerking:
Graag ontopic! Wat je verder nog wilt vertellen mag via pb of in een HK topic (desnoods speciaal nav dit topic openen, dat mag), maar geen chat hier. Graag op letten. :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:28

Afbeelding

aquarell doek en penselen
HB potlood
1 uur werk

mijn taxaties:

Pagina 57
Colinde - 50,-
_STS_Angels_ - Lijkt allemaal nagetekend, zoniet, dan zou ik nog meer schaduwen erin verwerken. Zou er nu nog niets voor vragen .
Kikovski - taxeer hem niet geen geld nog .
Tinkertom - 40,-
HorseyDude - nog niets

Pagina 58
Marloez - 15,-
JoSav - Ik heb weinig verstand van digitaal tekenen, wel onwijs mooi. 150,-
JoSav - 150!!
Astridjhu - . 30,-
Astridjhu - . 40,-

Pagina 59
Plaudar - 100,-
Mytens - 20,-
Lovelanga - 15,-

Pagina 60
Babe . 100,-
Vagolijntje - 30,-
Mytens - 15,-
Niessie - . 70,-
Niessie - . 40,-
Muurp - 160,-

Pagina 61
SDE - 70,-

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:33

Bitje: Niks waard hoor :n Plaats hem gewoon niet.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:37

Bitje; vind hem wel apart eigenlijk, let wel op de verhoudingen!

Prioika; kan het ook wat vriendelijker? Iedereen begint ergens en niet iedereen heeft evenveel talent, maar dat hoef je nog niet zo bot te zeggen.
Ik heb je berichten even doorgelezen, en zie dat je zelf ook zegt dat je niks hebt aan een korte reactie, waarom geef je die zelf danwel..?
Laatst bijgewerkt door Loiz op 15-06-09 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:37

Prioika: Sorry hoor, maar dat vind ik wel een erg rare reactie. Iedereen moet de mogelijkheid hebben om een tekening te plaatsen zonder daar direct belachelijk mee gemaakt te worden. Ik ben al pagina's lang een meelezer, maar echt gezelliger wordt het hier niet.

Iemand taxeert keurig en laat haar werkje zien en het enige wat ze krijgt is 'Plaats hem gewoon niet'. Onderbouw je mening dan als je zo goed weet dat het toch zo slecht is, want daar ben ik wel benieuwd naar. Realisme is niet de enige manier om geld te kunnen vragen voor een schilderij of tekening.... Kijk ook eens verder dan je neus lang is. Verbreed je horizon dan enkel je grafietpotloodje en een hoofdfoto van een paard als dat blijkbaar is wat je wil zien.