Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:"Hé, Robert?" "Wat doe jij nou hier?
Zo te zien heeft Robert zijn krullen eraf geschoren en dat ziet er een beetje raar uit."Ik kom je halen", zegt hij
"Via de politie-academie hoorde ik dat je hier woonde en wat er met Jeff is gebeurt, we vinden het niet langer verantwoord dat je hier woont." "Kom pak je spullen, dan gaan we weg." "De vader van Jeff vind het goed."
Vol verbazing begin ik met het uitzoeken van mijn kleding. Er ligt ook nog wat in de was. Ergens lijkt het mij wel een goed idee om weg te gaan nu. Jeff heeft het blijkbaar, toch druk zat zonder mij.
Even later bedank ik de vader van Jeff voor de goede zorgen en geef ik Knolpower een dikke knuffel. Chris aanschouwt het tafereel met een schaapachtig blik. Ik zie dat hij niet veel later op zijn telefoon zit te SMS-en. Hopelijk hoort Jeff het nu niet van hem, ipv. mij dat ik weg ben.
Eenmaal thuis is de sfeer gespannen. Ik besluit direct naar boven te gaan. De vuile was zet ik bij de wasmachine. Mijn boeken zet ik weer netjes in de kast. Het is vreemd om weer thuis te zijn. Morgen heb ik dagdienst in Zantvoort bij de supermarkt.
Het zal een groot stuk rijden zijn met de bus. Even later staat mijn moeder in mijn kamer. "We willen dat je niet meer met Jeff contact op neemt," zegt ze
Ik zat net te denken om morgen na de dienst bij Jeff in de kliniek langs te gaan..
Sintara schreef:Ik vind het al bijzonder dat ze zo makkelijk meeging