[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 14:17

In de hoek van de zaal zit een mevrouw in zichzelf te praten, haar hoofd voorover wiegend in haar stoel. Dan komt er een jongen die vraagt van welke planeet ik kom en wie ik kom bezoeken. De leidster loopt ondertussen vriendelijk met mij mee.

"Dus je komt voor Jeff?", vraagt ze vriendelijk. "Ja klopt" zeg ik, "hij heeft vanmorgen een medepatient geslagen en daarvoor heeft hij medicatie gehad,"vervolgt ze

"oké," zeg ik

Jeff zit in zijn kamer. Hij kijkt een beetje wazig uit het raam en lijkt niet blij mij te zien. Dit kan ook door de medicatie komen, bedenk ik.

"Streep, je weet niet wat ik heb mee gemaakt, er kwamen allemaal gasten op mij schieten joh, ik was helemaal koekwous,"

"Waar was je?" vraag ik

"Gewoon in de straat, ik liep met Knolpower, maar de buurvrouw heeft die van mij afgepakt volgens mij," antwoord Jeff

"Ben je ook bij de Chalet geweest?", vraag ik

"ja klopt," zegt Jeff "Jurgen wilde dat ik jou je camera af zou laten geven, geloof ik, maar je was al weg."

"Kies je nou serieus de kant van Jurgen?" vraag ik.

"Streep, je moet die mensen te vriend houden, je weet hoe gevaarlijk ze zijn, je had daar niet heen moeten gaan." antwoord Jeff

"Waarom heb je een medepatient geslagen?", vraag ik

"Ze zat aan mij. " antwoord Jeff "Daar ben ik niet van gediend!"

"Hoe lang moet je hier blijven?" vraag ik.

"Geen idee, waarschijnlijk langer nu ik iemand geslagen heb."

Eenmaal weer bij de vader van Jeff thuis denk ik na:

Wil ik nog wel hier in Zantvoort blijven of zal ik mijn ouders bellen?

Tot mijn irritatie staat niet veel later Chris weer voor de deur..

Ymor

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 14:44

Die Chris is ook wel echt een naar ventje!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:54

Lekker door alle drugsgebruik in een psychose terecht komen. Nu bij opname lekker afkickverschijnselen krijgen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:08

En lekker breken met de club rare mensen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:58

Idd heel hard bij wegrennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:09

De vader van Jeff laat hem helaas binnen dus besluit ik nog even met knolpower te gaan wandelen. Eenmaal terug werk ik voor de zoveelste keer een berg afwas weg en probeer ik onze slaapkamer een beetje gezellig te maken. Chris zit nog steeds in de woonkamer met de vader van Jeff.

Ik pak wat waxinelichtjes die ik op schoteltjes neerzet in onze slaapkamer bij het raam. Maar dan vind ik achter de kachel een brief. Lieve Liesbeth staat erop. Het is het handschrift van Jeff. Aan de datum te zien heeft hij deze vorige week nog geschreven. Zou hij deze snel voor mij verstopt hebben?

Ookal is dit privé, ik kan niet laten de brief te lezen.

Lieve Liesbeth,

Ik vond de date met jou, heel leuk. Jammer dat je vader niet wilt dat je met oudere jongens om gaat. Mocht je nog van gedachten veranderen, sta ik zeker open jou beter te leren kennen. Onze kus vond ik erg fijn.

Dikke kus van Jeff

Met kloppend hart, leg ik de brief weg. Waar is hij nou helemaal mee bezig? Dan besluit ik in te breken in zijn computer. De wachtwoorden liggen toch bij het toetsenbord.

Het lukt mij zelfs in zijn mailaccount te komen. Dan zie ik dat Jeff nog actief is op verschillende datings-sites. Hij staat zelfs op een site alleen bestemd voor kortstondige afspraakjes.

Aan verschillende mails kan ik zien dat hij foto's van zichzelf met ontbloot bovenlijf heeft gestuurd. Ook heeft hij intiem gemaild met een meisje die sexie foto's van zichzelf naar hem heeft gestuurd. Het meisje zit net als Miranda helemaal onder de tattoos en piercings.

Ik kan mijn tranen niet meer bedwingen en ik voel mij heel erg onrustig worden. Dan wordt er op de deur geklopt. "Fleur, mag ik binnen komen?"

Wie zijn stem is dat?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:23

#loverboyalert 8-)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:27

Dumpen die handel *\o/* *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:36

Van wie is de stem! wie! WIE! en kan ze de emails op tijd weg klikken?

The suspense is killing meeee

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:57

Chris natuurlijk! <<)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:01

Ik denk claire.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:01

Nog een verhaaltje voor het slapengaan ts? Ah toee :*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:02

jaaa please.. zo kunnen we niet slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:12

"Hé, Robert?" "Wat doe jij nou hier?

Zo te zien heeft Robert zijn krullen eraf geschoren en dat ziet er een beetje raar uit."Ik kom je halen", zegt hij

"Via de politie-academie hoorde ik dat je hier woonde en wat er met Jeff is gebeurt, we vinden het niet langer verantwoord dat je hier woont." "Kom pak je spullen, dan gaan we weg." "De vader van Jeff vind het goed."

Vol verbazing begin ik met het uitzoeken van mijn kleding. Er ligt ook nog wat in de was. Ergens lijkt het mij wel een goed idee om weg te gaan nu. Jeff heeft het blijkbaar, toch druk zat zonder mij.

Even later bedank ik de vader van Jeff voor de goede zorgen en geef ik Knolpower een dikke knuffel. Chris aanschouwt het tafereel met een schaapachtig blik. Ik zie dat hij niet veel later op zijn telefoon zit te SMS-en. Hopelijk hoort Jeff het nu niet van hem, ipv. mij dat ik weg ben.

Eenmaal thuis is de sfeer gespannen. Ik besluit direct naar boven te gaan. De vuile was zet ik bij de wasmachine. Mijn boeken zet ik weer netjes in de kast. Het is vreemd om weer thuis te zijn. Morgen heb ik dagdienst in Zantvoort bij de supermarkt.

Het zal een groot stuk rijden zijn met de bus. Even later staat mijn moeder in mijn kamer. "We willen dat je niet meer met Jeff contact op neemt," zegt ze

Ik zat net te denken om morgen na de dienst bij Jeff in de kliniek langs te gaan..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 14:16

Talietjuh schreef:
"Hé, Robert?" "Wat doe jij nou hier?

Zo te zien heeft Robert zijn krullen eraf geschoren en dat ziet er een beetje raar uit."Ik kom je halen", zegt hij

"Via de politie-academie hoorde ik dat je hier woonde en wat er met Jeff is gebeurt, we vinden het niet langer verantwoord dat je hier woont." "Kom pak je spullen, dan gaan we weg." "De vader van Jeff vind het goed."

Vol verbazing begin ik met het uitzoeken van mijn kleding. Er ligt ook nog wat in de was. Ergens lijkt het mij wel een goed idee om weg te gaan nu. Jeff heeft het blijkbaar, toch druk zat zonder mij.

Even later bedank ik de vader van Jeff voor de goede zorgen en geef ik Knolpower een dikke knuffel. Chris aanschouwt het tafereel met een schaapachtig blik. Ik zie dat hij niet veel later op zijn telefoon zit te SMS-en. Hopelijk hoort Jeff het nu niet van hem, ipv. mij dat ik weg ben.

Eenmaal thuis is de sfeer gespannen. Ik besluit direct naar boven te gaan. De vuile was zet ik bij de wasmachine. Mijn boeken zet ik weer netjes in de kast. Het is vreemd om weer thuis te zijn. Morgen heb ik dagdienst in Zantvoort bij de supermarkt.

Het zal een groot stuk rijden zijn met de bus. Even later staat mijn moeder in mijn kamer. "We willen dat je niet meer met Jeff contact op neemt," zegt ze

Ik zat net te denken om morgen na de dienst bij Jeff in de kliniek langs te gaan..

Oooohboyy wat n wending weer!!
Wat spannend, juist wetende dat haar familie ook n Kruidvat is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 15:01

Haha kruidvat :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 15:18

Talietjuh schreef:
Haha kruidvat :D

Steeds verassend, altijd voordelig. _/-\o_ :')

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 15:51

Ooh wat een onverwachte wending!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 16:58

Zo die zag ik niet aankomen :D

Maar jeetje dochter is weer fijn thuis en het eerste wat ze op haar bord krijgt is een verbod. :') Heeft eerder ook niet gewerkt dus misschien eens een andere tactiek gebruiken als ouders zijnde.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:00

Ts als die af is dan wil ik hem in boekvorm in de kast hebben

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:29

Ja ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:34

Vet lief! Bedankt! :):)

Mocht er een boek komen dan zal ik dat hier posten als dat tegen die tijd nog kan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:33

Misschien moeten ze eens met het gezin voor een goed gesprek om tafel gaan zitten.... :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:18

Ik vind het al bijzonder dat ze zo makkelijk meeging :o

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:04

Sintara schreef:
Ik vind het al bijzonder dat ze zo makkelijk meeging :o

In dit geval kan ik er in komen. Ze komt er net achter dat Jef haar bedriegt en haar broer vraagt haar mee naar huis te komen. Vind het vooral frappant dat ze met andere mensen zo makkelijk meegaat/omspringt.
Beetje te naïef voor de grote mensen wereld.