[CHALLENGE]2015: een paard per dag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 06:17

Fnanne, ik vind het concept mooi, maar vind inderdaad ook het hoofd minder, met name het oog.
En pluizebol, ik weet niet waar jij een evil boos kind vandaan haalt, maar ik zie het niet hoor, hoe ik ook mijn best doe :') Als ik lang kijk zie ik er wel een kat in die over de kont naar beneden hangt met pootjes naar beneden :P
En ja idd last van te veel dingen en te weinig tijd enzo :P maar vooral in mijn hoofd, waardoor ik geen rust vind om tekeningen af te maken. Na mijn zusjes bruiloft zal dat wel weer beter gaan :)
Wie weet maak ik alle half affe dan ook nog eens af.

Pluizebol, ik vind je vlugge krabbel ook wel weer briljant, met die kat :P Zo help je elkaar weer aan inspiratie :D En een klein kladblokje A5, met een etui vol potloden kan wel helpen om overal en nergens wat te kunnen tekenen. Wat lastiger is het om dan referenties mee te nemen, aangezien ik die vaak of van de computer haal of uit een boek :P Vandaar dat het veel vlug uit het hoofd werk is, of zoals de vos, basis erop zetten en dan poging erop los (wat dus minder werkt, maar goed :') )
Jij kan dan weer tekenen tijdens koken, dat is mij nog nooit gelukt :P. Wel mooi deze weer. Fijn simpel maar toch erg gedetailleerd, en dat oogje is weer erg tof! Enne wat is spagnetniet eigenlijk?

Mar_fay, succes met tentamens en dergelijke, je bent altijd weer welkom als het weer lukt :)
Delicia, ik vind deze wel mooi hoor, je ziet er duidelijk een arabier in. Doe je dat uit je hoofd of met voorbeeld?

Ik had weer zo'n vlaag van ik lig in bed, oja nog tekenen, dus maar weer even een snel krabbeltje neergezet, zonder referentie:

Afbeelding

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 07:25

Ik moet echt meer gaan schetsen..
ik loop achter

Afbeelding

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:35

Delicia Mooie lijnen zo. Enne, je ziet zo wel dat het een Arabiertje is, dat koppie, heerlijk.
RenskeFrea Spagnetniet is spaghetti extra simpel: beetje gehakt, champignons en kerriepoeder. En spaghetti natuurlijk. :P Echte pastasaus, daar werk je aan, en dat is dit niet, vind ik. Vandaar spag-net-niet. :D Tekenen tijdens het koken wordt een stuk makkelijker met een tafel in de keuken. Eén oog op het fornuis en eentje op het plaatje.
En mja, misschien mijn eigen twisted mind, maar ik zie toch echt een boos gezicht in het achterwerk; net iets onder de staartaanzet in de donkere 'groef'.
Bekende pose trouwens en toch maar weer best gelukt zo snel en zonder referentie. Zo staat vzpaard als ik weer eens iets oneerbaars van plan ben. Niet dat ze gaat trappen, meer zo van in welk gat ik mijn onwelvoeglijke ideeën mag stoppen. :')
yvanna Leuk met die WIPplaatjes erbij! Knap werkje, zo 20 bij 20 is best ieniemienie en om het dan toch nog zo gedetailleerd te krijgen...

Was eigenlijk iets anders van plan maar onderweg naar huis met een zak smeltende ijsjes kreeg ik een idee...Losse pols, ecoline, fineliner,een snufje witte gelpen en een toefje Gimp.

Melting Horse
Afbeelding
De schouderpartij is wat verontrustend en ik zou het dier voor het rijden direct afkeuren met zo'n rug, maar hé, een smeltend ijsje ziet er ook niet meer zo uit als op de verpakking.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:53

Pluizebolpum schreef:
Delicia Mooie lijnen zo. Enne, je ziet zo wel dat het een Arabiertje is, dat koppie, heerlijk.
RenskeFrea Spagnetniet is spaghetti extra simpel: beetje gehakt, champignons en kerriepoeder. En spaghetti natuurlijk. :P Echte pastasaus, daar werk je aan, en dat is dit niet, vind ik. Vandaar spag-net-niet. :D Tekenen tijdens het koken wordt een stuk makkelijker met een tafel in de keuken. Eén oog op het fornuis en eentje op het plaatje.
En mja, misschien mijn eigen twisted mind, maar ik zie toch echt een boos gezicht in het achterwerk; net iets onder de staartaanzet in de donkere 'groef'.
Bekende pose trouwens en toch maar weer best gelukt zo snel en zonder referentie. Zo staat vzpaard als ik weer eens iets oneerbaars van plan ben. Niet dat ze gaat trappen, meer zo van in welk gat ik mijn onwelvoeglijke ideeën mag stoppen. :')
yvanna Leuk met die WIPplaatjes erbij! Knap werkje, zo 20 bij 20 is best ieniemienie en om het dan toch nog zo gedetailleerd te krijgen...

Was eigenlijk iets anders van plan maar onderweg naar huis met een zak smeltende ijsjes kreeg ik een idee...Losse pols, ecoline, fineliner,een snufje witte gelpen en een toefje Gimp.

Melting Horse
[ Afbeelding ]
De schouderpartij is wat verontrustend en ik zou het dier voor het rijden direct afkeuren met zo'n rug, maar hé, een smeltend ijsje ziet er ook niet meer zo uit als op de verpakking.

dankjewel!
gaaf kleurtje, mooi gedaan

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 15:37

Toepasselijke plaat pluizebolplum :j 't Is hier inmiddels echt wel (erg) zomers te noemen...
Yvanna: wat klein! Zulk gepriegel kost ook tijd... Zelf zou ik nog kijken naar de manen: die zijn in mijn beleving wat te regelmatig/ritmisch nu nog.
Renskefrea: jij was er vroeg bij vanmorgen. Je bed-krabbel is leuk, ik moet zeggen dat mijn
Delicia: duidelijk wat het is hoor mar-fay: dankjewel! En hopelijk heb je straks weer tijd :j
Pluizebolplum: je spaghetti-net-niet (hoe kom je erop) heeft een fijn koppie :j
En wat betreft het koppie van de mijne van gisteren: dat kwam ik niet helemaal uit, en dat is te zien :D
Het kinderkoppie in de bips zie ik nog niet... *gaat weer staren*

Afbeelding
156/365
Potlood op papier.

YMJArabians

Re: [CHALLENGE]2015: een paard per dag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:00

Ik ga proberen mee te doen! Tekende jaren terug héél veel, maar heb het al erg lang niet gedaan :)

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:49

Yvanna, leuk, ik vind het alleen net iets te glad. Misschien wat vachtstructuur proberen?
Pluizebolpum, hoe je er toch elke keer op komt :P Jij moet echt geweldig veel lol in alles hebben zo :P
De tafel die bij ons in de keuken staat is niet geschikt om op te tekenen, iets met gedeelde zooi...
Je smeltend paardje is best wel treffend, en inderdaad, die rug enzo maakt het juist extra effectief :)
mooie kleurtjes ook!
Fnanne, ja iets met heel nodig naar de wc, helpt wel om eens bijtijds mijn bed uit te komen ipv half uur te radiosnoozen :') En gister soort van niet mijn computer uitgezet omdat ik geen zin had op te staan toen de film afgelopen was :P Dus had vanochtend ineens tijd :P
Ik ben nu wel heel benieuwd wat je nu wilde zeggen, je zin is foetsie. Ik moet zeggen dat mijn..... :P
Je schets is erg tof. Heb je die nu rechtop getekend of eerst overdwars gelegd en het paard neergezet, om vervolgens de plant er later bij te doen? Want een paardje zo rechtop tekenen lijkt me erg moeilijk :D
Bonjoy, welkom. Ik ben benieuwd :)

Ik was eigenlijk iets anders van plan, maar uiteindelijk toch geen tijd meer.
En aangezien ik zo nog door het weer moet rijden omdat ik vorige week beloofd had de schuurvloer af te maken met egaliseren bij mijn zusje :P Sprong dit ineens in mijn gedachten.
En dat geval rechts moet een of andere varen plant voorstellen :')

Afbeelding

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 13:59

Week 24 :')
Heb een nieuwe app van PS op mijn Ipad staan, en moet zeggen : _/-\o_ Jeetje, helemaal gratis en precies! wat ik zocht! Is Adobe Draw, heb ook Adobe Sketch maar die valt wat meer tegen.

Afbeelding

Reactierondje :D
RenskeFrea Ik doe alleen de schets met voorbeeld, kijken waar alles zo moet en dan nieuwe laag en line zo uit het hoofd :) Leuk zo, zulke krabbels :j
yvanna Vind zelf enorm knap hoe je zo gedetailleerd op zo'n klein doek kan werken! Ook leuk om die WIPs erbij te zien
Pluizebolpum Smeltend paard! :D Vind het zo leuk om met ecoline te werken, alleen bak ik er niks van :')
Fnanne Je stijl is zo herkenbaar, ziet er als gewoonlijk ook erg mooi eruit :)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 21:34

Bonjoy; welkom! Ik ben benieuwd :j
Renskefrea: goh inderdaad... Dat is pech: zin is weg... En ik weet het niet meer :o
Je paardje staat te schuilen? Toepasselijk bij gisteravond. Wat een bijzondere luchten hebben we gezien!
Delicia: combi van kleurtjes werkt goed :j zelf zou ik de achtergrond denk ik wel laten aansluiten op het paardje. Nu zit er een witte lijn omheen zeg maar.

Afbeelding
157/365
Vandaag mijzelf getrakteerd op een tweetal houtskoolpotloden :)
Dat moet uitgeprobeerd worden. Uiteraard :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:06

Fnanne Laat ik nou toch denken dat je dat als bonus er stiekem in getekend had...Dus toch een twisted mind :o .
Die van gisteren is ook weer gaaf. Lekker apart idee (gut, groeiden ze maar aan bomen) en mooie uitvoering. Die van vandaag is ook weer gewoon zo mooi...
RenskeFrea Ook een heel toepasselijke plaat voor het weer van gisteren. Het is ook echt zo'n nat schuilend paardje geworden. Ik weet dat ze niet van suiker zijn, maar vind het toch altijd zo'n sneu gezicht...
Wat betreft lol, tja, als beelddenker met een verwrongen geest is het leven soms best wel uh...apart, ja. Soms ook totaal onbegrijpelijk voor anderen omdat ik de meest rare combinaties maak. Zo bedenk ik me nu dus door dit commentaar dat ik de was nog moet ophangen. :D
Delicia Mja, ecoline is ook een kwestie van uitproberen en oefenen hoor. Heb toch wel heel wat papier verpest voordat ik een beetje doorhad wat werkte en wat niet.
Mooie kleuren in je werk, silhouet ook, al zou ik die misschien nog iets mooier vinder als die wat minder vaag was opgezet.
Bonjoy Welkom! En ook benieuwd waar jij mee komt.

Vandaag prutsdag, iets met die tijd van de maand en zo, dus ook maar een prutswerkje. Losse pols, ecoline, Gimp en ik moet toch echt poeslief eens aanspreken op het gebruik van de scanner. Die haar is niet van mij.

Dravebier
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:21

:wave: en :evaw:
Even heel snel berichtje om weer bij te zijn. Hele mooie werken zijn hier weer voorbij gekomen de afgelopen dagen!

Nummer 61

Nummer 62

Nummer 63
Afbeelding

Nummer 64
Afbeelding

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 13:58

63 heeft een mooi koppie Jetske :j fijn bezig zo te zien :)
Pluizebolplum: dynamische houding. Lekker geprutst zo te zien. Enne... Was het niet: 'a twisted mind is a joy forever' ofzo? :D

Afbeelding
158/365
Schets met potlood op papier.

LexieFlexie

Re: [CHALLENGE]2015: een paard per dag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:29

Pfff daarnet het hele forum doorgespit. Maar wat een mooie tekeningen. Ik teken zelf ook actief paarden maar ik heb geen idee hoe je een foto plaatst

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:15

Jetske Ze worden echt telkens mooier, leuk om te zien! Nr. 63 springt er echt uit, dat gaat toch al stevig richting 'lijstjeswerk'.
Fnanne Mja, a joy forever, 't staat alleen af en toe wat raar als je in je eentje aan het hikken van het lachen bent. :D
Weer een hele aparte dit, maar zoals altijd gewoon gaaf. Wat heb je toch een heerlijke stijl.
LexieFlexie Petje af voor het doorspitten (al is dat op zich geen straf, er zit inderdaad heel wat moois tussen). Uploaden kan via sites als photobucket maar tegenwoordig ook gewoon via bokt. Onderaan je antwoordscherm staat naast voorbeeld, versturen en klad nu ook upload. En het werkt nog ook (heb 't laatst eens uitgeprobeerd).

Nog even weer een prutswerkje. Iets met een rustige zondag die ineens toch niet zo rustig was. Wel gezellig, dat wel.
A4 zwart papier, kleurpotlood, losse pols en een beetje witte gelpen en stift.

Er is er één jarig, hoera, hoera
Afbeelding
(Ieniemienie is een jaar oud vandaag, dat hebben we gevierd met een spontane koffieochtend op het erf)

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:56

Fnanne, ja, moest vrijdagavond door het weer heen rijden, en het barstte net los toen ik weg ging, dus maar even gewacht :P Maar gaf me wel inspiratie. Enne balen dat je niet meer weet wat je wou zeggen :P
Je paardje in houtskool van gister vind ik wel mooi gelukt, alleen het oog vind ik wat spokerig.
Van vandaag vind ik wel gaaf, fantasie paardje. Leuk om ook eens alle lijntjes te zien van de schets :)

Pluizebol, je verveelt je in elk geval niet met zo'n geest. Ik heb een vriend die altijd heel veel associeert, en dan komt ie ook ineens uit het niets met iets waarvan ik dan denk hoe kom je erop. Maar ach, dat heb ik zelf ook vaak, dan ben ik al 3 stappen verder dan de anderen en dan denken die vast hetzelfde :P
Je dravebier vind ik iets minder gelukt, iets met het perspectief kijkt iets vreemd. Maar ja, met van die prutsdagen...
Die van vandaag vind ik weer heel gaaf. Mooi sfeertje. En toepasselijk voor mij ook, want ik was vandaag naar een feestje van de dochter van een vriendin die 3 werd :D

Jetske, Ik vind je kleurentekeningen echt prachtig worden. Fijn kleurgebruik heb je :) Nummer 63 vind ik het mooist. mooi dat paars erbij, en zo'n schattig scheef neusje.

LexieFlexie, leuk als je ook mee gaat doen.
De bokt upload werkt heel makkelijk. Je drukt op upload, zoekt je bestand, save die op de upload en dan klik je hem aan en dan staat het er. Ik gebruik het dagelijks voor mijn tekeningen uploaden.
Als je meer hulp wil kan je altijd PB sturen :)

Gister heb ik zomaar geen paard getekend :o Die schuur was wel erg zwaar werk, maar het resultaat was wel tof uiteindelijk :P Dus vandaag wilde ik een hele kudde doen. Maar ik merk tegenwoordig dat ik een soort van dipje heb met tekenen. Een tijdje terug begon ik gewoon en zag wel waar het terecht kwam, nu moet ik me er echt toe zetten iets ingewikkelders te doen. Ik heb al mijn paardenboeken doorgespit op een leuke kudde paardjes, en vond een mooie met paardjes in de sneeuw. Maar daar waag ik me nog maar even niet aan :P Dus maar even een ander plaatje gepakt.
Ik begon met pastelkrijtjes, maar dat was het niet helemaal, dus verder gegaan met kleurpotlood om toch wat meer details erin te krijgen.
En toen een probeerseltje met aquarelverf uit de tube als vingerverf gebruikt :P
Het is nogal een vlekkerig geheel geworden vind ik, maar voor zo'n poging om toch maar gewoon iets neer te zetten al heb ik wat moeite, vind ik m toch wel aardig gelukt :)
Moet maar weer eens wat meer tijd reserveren om echt te tekenen, want denk dat dat m vooral is, dat ik te weinig tijd neem en het dan minder leuk wordt.

Afbeelding

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 13:04

Pluizebolplum: gefeliciteerd! :j
Ik hou van jouw contrast-werkjes. (Of eigenlijk gewoon van allemaal :D )
En nee hoor: dat in je eentje lachen in heel normaal. In mijn wereldje dan. Het is het uitleggen aan anderen wat het lastiger maakt :D
Renskefrea: het oog moest juist spokerig :D dus missie geslaagd! En ik herken het gebrek aan tijd = gebrek aan interesse principe... Desondanks is je kudde geslaagd, misschien wel juist door de eenvoud ervan.
LexieFlexie: welkom!

Vandaag één van mijn dromen waarvan ik hoop dat ze ooit eens echt zullen worden. Lijkt me ultiem schattig... :+:

Afbeelding
'Winged unicorn baby.'
159/365
Potlood op papier.

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:00

Afbeelding
Fnanne dankje ik zag daarnet de knop! Ik vraag straks aan mijn vader of hij wat foto's op de pc wil zetten
maar ik ga straks deze natekenen (foto hierboven)

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:26

Fnanne, ik vind die van jou erg tof. Doet me denken aan een tekeningetje van Astor als veulentje, toen ik een poging deed daar een stripverhaal van te maken jaren geleden. Zal m eens opzoeken :)
Super mooi gelukt die vleugels ook :D

Ik had vanochtend in de haast een boek meegepakt toen ik naar mijn werk ging (gister zat boeken doorgespit, dus lag hier vanalles :P), zodat ik in de trein kon tekenen. Het is een boekje over de oostvaardersplassen, maar er stond welgeteld 1 geschikt paardenplaatje in om na te tekenen (de rest waren kuddes veraf). Nou ja, dan is de keus iig makkelijk :+
In de trein begonnen, thuis voor de verandering eens eerst begonnen met tekenen terwijl ik wachtte tot mijn eten klaar was. Zuurkoolstamp is toch makkelijk, moet half uur sudderen :P
Dus mijn avond is wel weer goed besteed, maar nu moet ik toch echt nog wat andere dingen doen, dus heb geen tijd meer om het 2e paardje af te maken. Maar die was toch al bijzaak vanwege het feit dat het andere paardje anders zo raar in het ledige aan het neuzen was :P

Afbeelding
Coloursoft potloden op A5

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:09

Fnanne, jouw schetsje doet me denken dus aan dit tekeningetje
Helaas heb ik het hele stripverhaal nooit verder af gemaakt dan deze eerste 2 tekeningen :P
Had wel hele verhalen bedacht altijd, en heb wel veel losse tekeningen van dat karakter gemaakt, maar nooit meer het originele samenhangende stripverhaal :+
Wel ooit begonnen ook aan een boek schrijven maar daar ben ik ook nooit verder gekomen dan het 2e hoofdstuk :P

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:50

RenskeFreaDat 'vlekkerige' vind ik in de plaat van gisteren juist leuk, 't hoort ook wel een beetje bij een kudde paarden. Er zit zo mooi de vaart in en zelf vind ik die ene met het gekleurde koppie wel erg leuk.
Die koppies van vandaag zijn gewoon mooi en het viel mij niet op dat er eentje onaf was. Een vieze modderneus in de polder is geen uitzondering en er liep vroeger iig een red dun rond (wildkleur rood is dat toch?).
Heb je die tekeningetjes van dat stripverhaal ook zelf gemaakt? Hoe leuk zijn die, joh!
Fnanne Lol, en ik maar denken dat in je eentje lachen apart was... :D
De winged unicorn is gewoon té snoezig. En zo gaaf getekend. Dat baby hoorntje ook. <3

Geloof dat ik het concept dipje nu ook wel ken. Ik heb wel ideeën maar ze willen er niet uitkomen en alles wat ik krabbel lijkt weer nergens op. Dus dan maar weer terugvallen op iets wat simpel is voor me, een koppie. Losse pols, finelinerstift, witte gelpen en te weinig licht. Het paars hoorde eigenlijk grijs te zijn, maar goed, aangezien ik vroeger weleens op een paars paard heb gezeten was dit ook zo gek nog niet.

Why?
Afbeelding

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:16

Kijk, dat scheelt commentaar geven :P . Gelijk die van vandaag er achteraan.
Zwart papier en wit kleurpotlood. Referentie van prachtig filmpje van een Portugese feria (http://lusitanoportal.com/articles/the- ... e-started/ ).

Compás
Afbeelding

(uhm, ja, paard was al wat smalletjes maar ik heb er, geloof ik, wel een heel ielig dingetje van gemaakt, sorry paard :o )

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:45

Renskefrea: :D ik snap dat je daaraan moet denken. Wat leuk! Toch maar afmaken hoor :j
Je neuzende duo is leuk! Fijne tinten. Oogje van de linker komt mij wat vreemd over?
Pluizebolplum: dipje? Waar? :D beste medicijn is gewoon doorgaan:j
Ik vind ze beiden weer leuk. Paardje van vandaag is inderdaad wel wat smalletjes :p het contrastrijke is toch wel wat jouw ding... Mooi!

Afbeelding
'I really wish they would exist...'
160/365
Potlood op papier.

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:43

Pluizebol, die plaatjes van het stripverhaal heb ik ook zelf gemaakt. Ergens in mijn studententijd, toen ik nog veelal actief was op fantasyfora was dat mijn alter ego, en heb ik hem regelmatig proberen te tekenen.
De meest briljante vind ik nog steeds deze, van toen ik ging kamperen en me zo voor ging stellen hoe dat zou gaan :P
Ik vind je paarse paardje erg mooi, jij bent zo goed in oogjes neerzetten, ook uit de losse pols, zeer sprekend.
Je flamenco dansen vind ik ook een erg mooi sfeerplaatje. Ik vind deze stijl van jouw creaties nog steeds een van de mooiste :)
Fnanne, die linker is dus nog niet af :P Ik had wat basislaagjes erop gedaan, maar het oogje enzo had nog uitgewerkt moeten worden. Je kijkt zeg maar tegen de achter/onderkant van zijn kin en kaak aan, maar dat is niet zo duidelijk waardoor het oogje op een rare plek lijkt ook.
Deze is ook weer erg schattig. Ik kijk alleen raar tegen de benen aan. Het lijkt of je niet helemaal wist welk stuk waar moest :P

Vandaag even een vluchtig krabbeltje. Het is een ontwerp voor mijn lapje stof wat ik moet maken voor de bruiloft. Ik wil deze uit blauw en zwart fluweel knippen en op een ander stukje naaien. Het is gebaseerd op mijn zeepaardje van eerder, kreeg daar vleug inspiratie van (ben al een hele tijd aan het piekeren wat ik er nu op moest doen, want paardjes zijn mij persoonlijk, maar zij houden daar veel minder van :P)

Afbeelding

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 19:10

Een gevleugeld zeepaardje, leuk Renskefrea :j iets om mee door te gaan! :D
En ik begrijp de beentjes van veulentje wel, heb ze misschien onduidelijk getekend? Ik zie het zelf nog niet zo...

Afbeelding
161/365
Potlood op papier :)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:12

Fnanne Oh, we gaan ook echt gewoon door hoor, dipjes of niet. :D
En wat is deze ook weer mooi zeg...wauwwie. Ze hebben ook iets heel 'stils', weet niet zo goed het juiste woord, wat ze extra sfeer geven.
Het hoofd van vandaag vind ik ook weer prachtig, heel mooi karakteristiek.
RenskeFrea Mooi zeepaard zo, al zou ie misschien nog iets gestileerder nog mooier zijn, ben ook wel benieuwd naar dat lapje stof. En misschien zijn zij wat minder met paarden, maar wie houdt er nu niet van zeepaardjes? <3
Leuk ook, dat 'kampeerpaardje'. Hihi, zie het ook gelijk echt voor me (inclusief wat mogelijke issues met tentzeil en zo, lang leve de fantasie :') ).

En al komen ze er nog niet uit zoals ik dat wil, heb wel een mooi medicijn tegen dipjes gevonden. Mocht ik gisteren ophalen bij de AH. Prachtboek over Achal Tekes. Och, wat vind ik dat toch eindeloze paarden. Ik hoef er zelf geen, 't arme dier zou alleen maar mooi mogen staan terwijl ik er kwijlend onder lig.
Natuurlijk dus ook de inspiratie voor dit plaatje uit gehaald.
A4, acrylverf, stift en Gimp.

Goud
Afbeelding