En pluizebol, ik weet niet waar jij een evil boos kind vandaan haalt, maar ik zie het niet hoor, hoe ik ook mijn best doe
Als ik lang kijk zie ik er wel een kat in die over de kont naar beneden hangt met pootjes naar beneden 
En ja idd last van te veel dingen en te weinig tijd enzo
maar vooral in mijn hoofd, waardoor ik geen rust vind om tekeningen af te maken. Na mijn zusjes bruiloft zal dat wel weer beter gaan 
Wie weet maak ik alle half affe dan ook nog eens af.
Pluizebol, ik vind je vlugge krabbel ook wel weer briljant, met die kat
Zo help je elkaar weer aan inspiratie
En een klein kladblokje A5, met een etui vol potloden kan wel helpen om overal en nergens wat te kunnen tekenen. Wat lastiger is het om dan referenties mee te nemen, aangezien ik die vaak of van de computer haal of uit een boek
Vandaar dat het veel vlug uit het hoofd werk is, of zoals de vos, basis erop zetten en dan poging erop los (wat dus minder werkt, maar goed
)Jij kan dan weer tekenen tijdens koken, dat is mij nog nooit gelukt
. Wel mooi deze weer. Fijn simpel maar toch erg gedetailleerd, en dat oogje is weer erg tof! Enne wat is spagnetniet eigenlijk?Mar_fay, succes met tentamens en dergelijke, je bent altijd weer welkom als het weer lukt

Delicia, ik vind deze wel mooi hoor, je ziet er duidelijk een arabier in. Doe je dat uit je hoofd of met voorbeeld?
Ik had weer zo'n vlaag van ik lig in bed, oja nog tekenen, dus maar weer even een snel krabbeltje neergezet, zonder referentie:
't Is hier inmiddels echt wel (erg) zomers te noemen...
Jeetje, helemaal gratis en precies! wat ik zocht! Is Adobe Draw, heb ook Adobe Sketch maar die valt wat meer tegen.

en