en een plotter is? je moet dus bij jullie flex folie bestellen en wat heb je dan nog meer nodig. losse velletjes carbon papier. en de hotfix transfer folie is die ook voor de flex folie?:
Dit is een snijplotter, ipv van te printen, snijd hij de tekst of figuur uit ( bv Flexfolie) http://www.youtube.com/watch?v=fXu5PvaqX6Mlotter (met dank aan Wups) flexfolie is gewoon een gekleurde folie, die al voorzien is van een transparante lijmlaag, waardoor je deze folie kunt strijken op kleding ed. Wups bedoelde als je geen snijplotter hebt, kun je de tekst uit printen op je normale printer, deze met carbon overtrekken op de flexfolie en dan zelf met een mesje of schaar uitsnijden/knippen ( moeilijk om echt mooi te doen bij letters!)
is er hier iemand de me kan helpen met een motief van een berner sennen hond? Het is voor mijn schoonmoeder. Ze heeft met de kerst een trui gekregen met dit motief : http://www.glittermotifs.nl/a-18781778/ ... er-senner/ ze wil nu nog een trui, maar ik zou t leuk vinden om daar een andere op te zetten. Mag ook een langharige teckel zijn.
op de facebook van glittermotifs zitten hele goede stippelaars daar kun je ook je aanvraag neerzetten dan maken ze het voor je
tinkerfunss
Geplaatst: 01-02-13 22:52
Een stipje! Heb een tijdje terug bij Kennissen een vest gemaakt, allemaal dezelfde: Vandaag zelf een lading besteld en kan niet wachten tot het binnen is! Even wat inspiratie opdoen hier! Denk dat ik strax allemaal gehotfixte dekjes heb enzo
Vandaag een jasje gekocht voor mijn western shows! Dus die gaan we lekker op pimpen! Wat denken jullie? Ideetjes?? Het gaat om een simpel colbert.. Ik zat te denken op me rug Team Sjors of wordt dat te??
Lonan
Geplaatst: 02-02-13 17:24
Even een blonde vraag tussen door ... Ik heb net besloten een startset te kopen met applicator. Dat strijken word niks vrees ik. Nu ben ik wel benieuwd, ik heb iets bedacht, bv een tekst..maar hoe krijg ik dat dan op stof. Ik bedoel met een applicator ga je niet met folie werken..toch .. Maar hoe krijg je het patroon op de stof, hoe doen jullie dat ? Ik las hierboven ook iets over carbon papier, werkt dat ? Want dat lijkt me de enigste oplossing die ik nu kan bedenken...of zijn er meer opties?
Skessa_
Geplaatst: 02-02-13 19:24
Uit de hand
Ik vind met strijk folie echt 100 x makkelijker dan met applicator. Applicator is leuk voor kleine dingetjes, maar verder niet.
Applicator vind ik fijn voor randjes en kleine dingetjes. Bv een kraagje van een jas, langs zo een roostertje van een cap,... Voor tekst ed maak ik het gewoon op folie en dan met het 'strijkijzer' opzetstukje het er zo opdoen.
heeft iemand ervaring met het vastzetten van de diamantjes op een cap of hoofdstel met een strijkbout? Ik heb niet dat hotfixapparaat besteld, maar wil wel graag diamantjes op mn cap. Als ik dan de punt van de strijkbout op het diamantje zet, zou dat werken?
en we gaan weer creatief wezen, iemand n idee wat ik op mn carnavals shirts kan maken, wil dr tekstjes op. een konijnen ding zit te denken aan n playboy bunny plaatje en iets voor blingbling.. wie kan me helpen