Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:furyke schreef:net twee namen gemaakt in paint, wil ik ze printen, doet de printer t niet.
bah.
Kan ik nog niet aan de cadeau's werken.
Ik heb geen printer. Ik plak een a4tje op mijn beeldscherm en teken het over
xSCWx schreef:Rhinestones glimmen, studs niet. Kijk maar eens op een hotfix verkoop site
gossa4ever schreef:Een initiaal vind ik persoonlijk wel wat hebben
xSCWx schreef:furyke schreef:net twee namen gemaakt in paint, wil ik ze printen, doet de printer t niet.
bah.
Evito_06 schreef:Ga zo beginnen met een kroon voor op m'n deken!
Heb net m'n caps af. Een met rood-wit-blauw en de andere gewoon met crystal voor wedstrijden. Kan bij intresse wel foto's maken
bah.
gossa4ever schreef:ik benzojuist met het patroon van het kfps logo bezig geweestdie had iemand in het topic geplaatst en hij is zo gaaf! de letters die blauw horen die doe ik in crystal want de deken is ook al blauw
kheb de kfps letters al gedaan.. iemand enig idee of het folie een nachtje kan blijven liggen?
Ajansen95 schreef:jaa ik heb mn steentjes binnen en ben meteen aan de slag gegaan. Eerst even geprutst op mn oude cap, maar daarna naar het 'echte' werk haha. heb een soort patroon dingetje gemaakt op mn dekje!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SVDGJJEK.jpg
ik ben nog niet helemaal bekend met het fotos plaatsen dus alvast sorry als het fout is!