Maartje_M schreef:Over werk gesproken, hoe bevalt het patpen?
Zo, mijn 1e werkdag zit er weer op!
Tijden: 600-930 = AAN MIJN NEUS!!!!!!!
Vanmorgen probleemloos om 600 opgestaan, reed om 650 weg, was er 705. Keurig op tijd dus. Heb alleen wel gewerkt tot 1130 zonder pauze… Eigen schuld hoor want het wordt door de hal geschreeuwd dat het koffietijd is (8 en 10 uur). Maar degene die mij inwerkt, had gezegd dat we bijna klaar waren. Gaan jullie dan maar lekker koffie leuten, maak ik het af en kan ik zo naar huis. Lekker dan, er moest nog een wijk gesorteerd worden
. Kon toen wel alsnog wat gaan drinken, maar ja, dan zit ik ook alleen. De postbode stond op een gegeven moment zelfs te wachten tot zijn wijk klaar was.
Het leuke is dat ik heb aangegeven geen voorkeuren te hebben voor dagen dus ik mag t/m zaterdag vanaf 715 werken deze week. Hmmm, was ook niet helemaal de bedoeling geloof ik.
Vanmorgen wel contract gekregen, rij ik weg, chips, contract vergeten. Was gelukkig nog dichtbij dus maar weer terug. Nu eerst ff op de bank een bakkie doen, wat eten en dan duik ik er zo echt nog even in hoor! Lag wel op tijd op bed (zeker voor mijn doen) maar heb niet echt lekker geslapen vannacht. Fysiek ook wel wat zwaarder dan ik had verwacht dus mijn rug ligt in 2-en geloof ik… Morgen lekker spierpijn????