. Nog maar 61 in totaal te gaan (maar na 37 vd 61 begin ik al met de teenminderingen......). Just Simple: je went vanzelf aan de breitermen
. Vragen? Gewoon plaatsen: er is altijd wel iemand hier die je op weg kunt helpen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nog maar 61 in totaal te gaan (maar na 37 vd 61 begin ik al met de teenminderingen......).
. Vragen? Gewoon plaatsen: er is altijd wel iemand hier die je op weg kunt helpen
. Jullie kunnen allemaal breien, hebben alleen soms een vraag. En daar weet ik doorgaans het antwoord op
(aanval van bescheidenheid, gaat wel weer over hoor en is niet gevaarlijk). Niet alle eer naar mij schuiven hoor. Dan ga ik naast mijn schoenen lopen 
. Ja, ik heb daar ervaring mee omdat ik zelf kleding maak. Wat wil je weten?
) 

En meestal weet patpen het antwoord wel 
Maartje_M schreef:Over werk gesproken, hoe bevalt het patpen?
. Kon toen wel alsnog wat gaan drinken, maar ja, dan zit ik ook alleen. De postbode stond op een gegeven moment zelfs te wachten tot zijn wijk klaar was.
. En ik had al meteen een boze postbode omdat de helft van zijn wijk (die ik gesorteerd had) niet naar het depot was gebracht. Tja, moeten ze niet de helft alvast wegbrengen terwijl ik nog bezig ben
.
.......
Van 8.30 tot 18.30 in training gezeten. Ben er dus ook wel even klaar mee voor vandaag.