Nou, die is niet verkeerd... ik zou er ruim een euro of 12 aan willen uitgeven... (even zichtbaar gemaakt)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HarriesHorse schreef:heel mooi titanic! (:
ik zou er ook iets van 15,- voor geven.
het enige puntje vind ik dat het n beetje krasserig is. het loopt niet.echt vloeiend over inelkaar....snap je me? of was dat juist de bedoeling?

.

(met een beetje hulp toch afgekregen...)
Misschien staat het mooier als je de volgende keer toch veren tekent in de vleugels, want die vierkantjes nu vind IK persoonlijk minder staan
Ook klopt de kop volgens mij niet, maar ik weet niet wat xd heb me nooit in vogels verdiept

Hier gaat'ie dan:

€40,- ?
€20,-
€20,-
85,-
€55,-
€10,-

€90,- 2e: €75,-
Jouw werkjes zijn altijd leuk! 1e: €80,- 2e: €75,- 3e: €45,-
TinekeHorses schreef:Heb er nog even goed naar gekeken, en zie nu pas dat het best een grote afmeting is.
Ook even je topic bekeken. En €100,- is geheel terrecht.De foto in dit topic vond ik wazig, en zag ik niet zo goed de structuur.
Sorry voor mijn slechte taxatie.
Ik heb nogal een kilo-utrecht-tango-camera... (if you catch my drift haha!)
. Voor zover je het taxaties kan noemen...
? Ze komen me iig erg bekend voor en ik vind het een erg mooi schilderij. De bruine honden heb je echt heel mooi neergezet, de vachtstructuur is erg mooi, die vind ik zelf bij de zwarte hond wat tegenvallen (ook de neus lijkt groot?). Voor wat dat betreft vind ik de middelste hond echt het mooiste. 200 euro.
. Erg mooi geworden, vooral de achtergrond in combi met de zwarte, gedetailleerde paarden. Dat past erg goed, sowieso ben ik fan van panorama schilderijen. Voor deze ongeveer hetzelfde als voor de windhonden, 200 euro.
? Voor de volgende keer kan je proberen meer op de verhoudingen te letten, tevens kan je proberen meer structuur in je werk aan te brengen en daarmee ook meer contrast en highlights (zoals je in de hals al een beetje hebt gedaan). Ik denk dat het schilderij voor nu zo'n 15 euro waard is.
. Ik vind zelf oliepastel erg lastig om mee te werken, dus ik heb altijd veel respect voor mensen die er wat moois mee kunnen maken. Het kleurgebruik is echt geweldig! Ik kijk wel een beetje raar tegen het hoofd aan, maar voor de rest... Wat zal de opdrachtgeefster/gever er blij mee zijn! 100 euro.
?), je hebt een heel erg kenmerkende stijl, dat kan ik erg waarderen, je ziet namelijk meteen dat het een tekening van jou is en ik vind dat je erg vooruit gaat in je werk. Ook voor deze 30 euro.
.
. Dit lijdt erg af. Ik vind de structuur en de kleur die je voor de Berner Sennen pup hebt gebruikt erg mooi, de vacht is heel aaibaar en heeft een mooie glans. De verhoudingen kloppen echter niet, het lijkt alsof het hondje een waterhoofd heeft en scheel kijkt, dit komt omdat de ogen op ongelijke hoogte staan. Dit doet afbreuk aan je gehele tekening. De neus vind ik erg mooi gemaakt en je kleurgebruik is ook fijn om te zien. 45 euro.
! 300 euro. Hetzelfde geldt voor de Jim Morrison, het blokkerige erin vind ik erg mooi uitkomen, dus ook 300 euro.
. Echt weer je eigen stijltje. 50 euro.
. Het oog lijkt mij te groot? en het is jammer dat het oor af is gesneden, maar verder een mooi werk. 45 euro.
. Wat een leuke compositie en wat glanst hij mooi! Echt een trouwe lab-look. Mooi gevangen. 80 euro.
. 45 euro.
. Ik steek zelf werk in het bekijken, het uitleggen wat ik vind en het beoordelen van een werk (net als nog wat anderen hier). Deze moeite ga ik niet doen voor iemand die wel veel werken post, maar zelf geen enkele moeite neemt om zelf werken te taxeren. Het excuus 'Ik kan het echt niet!' vind ik onzin. Iedereen heeft een mening en taxeert naar zijn of haar goeddunken en doet daar moeite voor. Zonde dat jij dat niet wilt doen, maar die moeite wel van anderen verwacht.
.
. 

Dit is wat ik er voor over zou hebben, ik kan me inbeelden dat anderen er meer voor over zouden hebben hoor, dus no offense als je dit wat weinig vind!