[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 20:15

Afbeelding
Nou, die is niet verkeerd... ik zou er ruim een euro of 12 aan willen uitgeven... (even zichtbaar gemaakt)

HarriesHorse

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 09:54

heel mooi titanic! (:
ik zou er ook iets van 15,- voor geven.
het enige puntje vind ik dat het n beetje krasserig is. het loopt niet.echt vloeiend over inelkaar....snap je me? of was dat juist de bedoeling?

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 09:58

HarriesHorse schreef:
heel mooi titanic! (:
ik zou er ook iets van 15,- voor geven.
het enige puntje vind ik dat het n beetje krasserig is. het loopt niet.echt vloeiend over inelkaar....snap je me? of was dat juist de bedoeling?

Titanic en ik hebben bijna dezelfde avatar, dus misschien bedoel je mij?
Maar, dat krasserige was niet echt de bedoeling, maar het was ook niet de bedoeling dat het té echt zou gaan lijken..

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 10:04

o sorry! niet gezien... :o
het is ook niet echt storend....maar gewoon een tipje (:
verder vind ik hem heel erg mooi, ik verwacht dat hij elk moment kan gaan snuiven haha. dat 'krasserige' heeft ook wel iets ruis, stoers..
toch is ie 'echt, aaibaar' :)

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 10:05

HarriesHorse schreef:
o sorry! niet gezien... :o
het is ook niet echt storend....maar gewoon een tipje (:
verder vind ik hem heel erg mooi, ik verwacht dat hij elk moment kan gaan snuiven haha. dat 'krasserige' heeft ook wel iets ruis, stoers..
toch is ie 'echt, aaibaar' :)

bedankt :)

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 10:07

* ruigs...
ik zit op telefoon, vandaar! (;

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:25

Dit keer even niet zo veel taxaties, ik heb even geen tijd. Ik zal het binnenkort goedmaken :D .
p. 66
8nnemiek - 1. Knap gedaan! €60,- 2. Ook mooi, maar hier zit een stuk minder werk in en het zou voor mijn gevoel niet echt 'wauw' zijn aan de muur. Wel knap gedaan. Incl. €35,- 3+4. beide €80,-

xTitanic - Heel mooi! Alleen ik denk niet dat dit iets is wat mensen ook echt aan de muur zouden hangen. Wel heel knap gedaan! €20,-

HarriesHorse - Goed opweg! Verder een beetje hetzelfde als bij titanic. €10,-

carditjeuh - De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar 30x50 is een groot formaat om helemaal te vullen met grafiet zeg! Daar ben je vast wel even mee bezig geweest. Vooral verder blijven oefenen met de verhoudingen want de opvulling ziet er al goed uit! €20,-

HarriesHorse - Zelfde als de vorige. €10,-

p. 67
Malenka - heel mooi! Iets in de verhoudingen zit volgens mij niet helemaal lekker (neus en kaak), maar ik vind het een hele fijne stijl! €80,-

EmmaVZ - vooral het voor ons rechter paard vind ik echt prachtig. In tegenstelling tot veel andere digitale werken vind ik de achtergrond ook heel mooi! Ik denk ergens tussen de €150 en €200 als het een opdracht zou zijn. Overigens kan je altijd zeggen wat jij zelf voor een bepaald schilderij over zou hebben dus 'niet kunnen taxeren' vind ik een beetje een zwak excuus.. Het kost alleen even tijd.

Horsedude - Je hebt een hele eigen stijl die goed herkenbaar is en je bent ook enorm vooruit gegaan. Groot formaat ook! €15,-

Kallipooh - 1. Mooie kleuren! €50,- 2. Jammer dat de verhoudingen niet kloppen. Verder mis ik bij deze wat structuur, bijvoorbeeld dmv details op de neus en vachtstructuur. De hals vind ik iets te paars in verhouding met de rest. De oren vind ik trouwens prachtig! Klinkt misschien stom, maar ik vind dat zelf altijd moeilijk. €35,-

Nienke15 - Ziet er al goed uit! €15,-

Van mijn kant ook weer 2:

Paard, olieverf op doek van 50*50 cm
Afbeelding

Jim Morrison, acryl op een (3D)doek van 50*70 cm
Afbeelding
(de foto is een beetje flets..)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:33

Wow, die bovenste schilderijen zijn echt TOF! Ieder toch €50 de man hoor!! :D
Afbeelding (met een beetje hulp toch afgekregen...)
Echt enorm doek! (Ik schat 1 meter bij 50 meter)

The making off: [UK] [SCH] [WIP] Young peregrin falcon...

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:30

Sorry, maar ik kan echt niet taxeren ofzo, maar ik vind die schilderijen hierboven wel echt heel mooi! :j

Ben wel benieuwd wat deze waard zouden zijn:
Afbeelding
A4 formaat met pastel

Afbeelding
iets groter dan A4, ook met pastel

Afbeelding
Iets (eigenlijk best wel veel) groter dan A3, ook met pastel :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 03:45

Ik ben vreselijk in taxeren, maar ik hoop dat jullie wat met mijn commentaar kunnen :)

@AliesMeijer: Prachtig gewoon, heb ik niks op aan te merken!
@HorseyDude: Wat is ie gaaf! Keertje wat variatie op alle pen-werkjes :P Misschien staat het mooier als je de volgende keer toch veren tekent in de vleugels, want die vierkantjes nu vind IK persoonlijk minder staan :o Ook klopt de kop volgens mij niet, maar ik weet niet wat xd heb me nooit in vogels verdiept :P
@Nienke: Gaaf! Alle puntjes enzo heb ik int teken-topicje al gezegd :P

Dan mijn eigen (zeldzame) werkje. Hij is namelijk op papier! :P
A4, grafiet (sorry, slechte kwaliteit foto, blame mijn mobiel)
Afbeelding

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 23:13

emma: jammer van het oor. verder is het oog iets te groot maar ik zou er denk ik als t mijn eigen paard was 25,- voor geven :j
Nienke, erg mooi voor eerste pastelwerkjes! 1e: 25,- 2e: 25,- 3e: 55,-
Horseydude: je gaat vooruit! goed man! denk iets van 50,- :j
AliesMeijer: wauw mooi zeg! wel iets van 150,- :j
oke ik kan echt niet taxeren :')

nu weer een paar van mij, lang geleden dit zeg! ben benieuwd :D

Cute couple
A3 grafiet
Afbeelding

2 paarden met pastel op A3 :)
Afbeelding

Pastel labrador op A3
Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:39

blz 67:

deviltjh, hier kan je, alleen al door het papier, niks voor vragen, lekker blijven oefenen.
Malenka, prachtig kleurgebruik, mooi geheel 125 euro.
EmmaVZ, lastig om digitaal te taxeren, wel een heel mooi plaatje met veel diepte, 75 euro.
HorseyDude, je gaat vooruit, ben vooral weg van de laatste. nr 1, 15 euro. nr 2, 25 euro. nr 3, 20 euro en de laatste 50 euro.
kallipooh, mooi, vooral het paard. Ik ben nooit zo weg van het afkappen van de hals tenzij het wat meer vervaagt weg loopt. Neus van de hond vind ik schitterend gemaakt, 25 euro.
paard, prachtig hoofd, hals minder, 35 euro.
Nienke15, goede verhoudingen, mag wel wat meer kleur, is wat flets. Hals had ik iets door laten lopen. 15 euro.

blz 68:

AliesMeijer, Plaatje! ben er door de kleurstelling helemaal weg van, enig puntje, het zand wat opkomt door de hoeven is wat minder uitgewerkt. 300 euro.
2e leuke stijl, 200 euro.
HorseyDude, aparte kleurkeuze achtergrond maar wel mooi, 30 euro.
Nienke15, de eerste springt er uit voor mij, heel mooi! 50 euro. nr 2, 40 euro. nr 3, 25 euro.
EmmaVZ, oog wat te groot, wel een leuke stijl, 25 euro.
_Bitje_, Prachtig plaatje, 100 euro. nr 2, gaaf kleurgebruik bij het linker paard, 85 euro. nr 3, 85 euro.

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:32

Afbeelding
Ik ben wel benieuwd hoeveel deze waard zou zijn, het formaat is A3, met pastel.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:41

Zo, ik loop weer vreselijk achter. := Hier gaat'ie dan:

Pagina 59:
@xJolijn: €35,-
@pietaaa: Nog niet voor verkoop waard. Blijven oefenen! :j
@44Myrthe44: €25,-
@IndianRose_: €60,- Mooi!

Pagina 60:
@moelly: €20,-
@Marietjeeh: €40,-
@Snne_: 1e €35,- 2e €35,-
@Nayomie: Nog niet voor verkoop waard..
@EmmaVZ: €25,- Ik herkende hem hoor. ;)
@Tyrcanol: €15,-
@pietaaa: Zou ik niks voor geven..
@Nienke15: €7,50
@kallipooh: Beide €65,- Mooi! :j

Pagina 61:
@kallipooh: €60,- Ben benieuwd welk formaat het is. :)
@Damned: €30,-
@EmmaVZ: €25,- Mooi oog. :j
@xTitanic: Leuke uitstraling. €30,- Welk formaat is het?
@kallipooh: €65,-
@_baxter_: Nog niks voor verkoop waard. Blijven oefenen!
@Tyrcanol: €30,-
@HorseyDude: Zou ik zelf nog niks voor geven.
@ladyharma: Nog niet voor verkoop waard.
@kallipooh: €40,-

Pagina 62:
@carditjeuh: Het oog lijkt ietsje te groot? €15,- :)
@HorseyDude: Leuke stijl: €35,-
@merrieveulen: €20,-
@kallipooh: €65,-

Pagina 63:
@Rosannee_: Nog niks voor verkoop waard..
@Tyrcanol: Het papier vind ik niet er mooi met het voskleurige paardje. €35,-
@EmmaVZ: Blijf het knap vinden. En moeilijk om te taxeren. := €40,- ?
@Lauraa: 15,-
@carditjeuh: Vind haar een beetje een 'plat' voorhoofd hebben. €15,-
@Tyrcanol: €20,-
@myou: Ik zou het papier voor de helft afsnijden. :j €20,-
@pietaaa: Nog niks voor verkoop waad. Blijven oefenen meid!
@adyharma: Sorry, maar ik kan niet zo goed zien wat het is. €0,-

Pagina 64:
@_San87_: De sneeuw vlokken op de tijger vind ik iets minder gelukt.. €35,-
@IndianRose_: €60,- :)
@@xJolijn: €30,- Ik vind de man erg mooi gelukt.
@pietaaa: Nog even door oefenen, gaat de goede kant op.
@Rosa__: €7,- Leuke stijl.
@Quebelle: €20,- Oog vind ik heel mooi gedaan.
@_San87_: €80,-
@Lauraa: Dat hoofd springt er uit! :D €20,-

Pagina 65:
@Kaus: €15,-
@amberonia: €60,-
@_San87_: Erg mooi! :j 85,-
@Kaus: €5,-
@Annefie: 25,-
@xTitanic: Het hoofd lijkt net iets te klein.. €35,-
@xTitanic: €40,- :j

Pagina 65:
@8nnemiek: Erg netjes. :j €55,-
@8nnemiek: 1e: €45,- De lijst staat er prachtig bij! 2e: €40,- 3e: €65,-
@xTitanic: Prachtig! €50,-
@HarriesHorse: Nog even blijven oefenen!
@carditjeuh: €7,50
@deviltjh: Misschien onbedoelt, maar ik vind het een leuke en grappige stijl! :j €10,-
@@HarriesHorse: Nog niet voor verkoop geschikt.

Pagina 67:
@deviltjh: Nog niet geschikt voor verkoop.
@Malenka: €75,-
@EmmaVZ: Wauw! €150,- :j
@HorseyDude: Allemaal €5,- Leuke stijl. :)
@kallipooh: 1e: €35,- 2e: €50,-

Pagina 68:
@HorseyDude: Deze vind ik nog niet voor verkoop waard.
@AliesMeijer: 1e: Prachtig! _/-\o_ €90,- 2e: €75,-
@HorseyDude: €60,-
@Nienke15: 1e: €7,50 2e: €10,- 3e: €50,-
@EmmaVZ: €15,-
@_Bitje_: *\o/* Jouw werkjes zijn altijd leuk! 1e: €80,- 2e: €75,- 3e: €45,-
@Nienke15: €30,-

Ik heb er ook weer eentje. :)
Een edelhert met pastelpotlood in het formaat 50x50cm

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Resfeber op 31-12-12 15:15, in het totaal 2 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:53

@TinekeHorses: Iemand anders dacht er anders over en heeft 'm (de vogel op deze pagina) voor 100 euro gerkocht voor een bejaardenhuis in de buurt.

Hoe raar kan het lopen? :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:14

Heb er nog even goed naar gekeken, en zie nu pas dat het best een grote afmeting is.
Ook even je topic bekeken. En €100,- is geheel terrecht. :j De foto in dit topic vond ik wazig, en zag ik niet zo goed de structuur.
Sorry voor mijn slechte taxatie. :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:16

TinekeHorses schreef:
Heb er nog even goed naar gekeken, en zie nu pas dat het best een grote afmeting is.
Ook even je topic bekeken. En €100,- is geheel terrecht. :j De foto in dit topic vond ik wazig, en zag ik niet zo goed de structuur.
Sorry voor mijn slechte taxatie. :=

Ah geeft niet joh, het is al goed! :) Ik heb nogal een kilo-utrecht-tango-camera... (if you catch my drift haha!)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:43

Tinkehorses, ik ben gewend om Anime te tekenen, weet niet of je dit kent, maar daarom heb ik vaak ( en soms helaas ) een cartoonachtige stijl, maar bedankt dat je mijn tekening iets waard vind :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:02

deviltjh schreef:
Tinkehorses, ik ben gewend om Anime te tekenen, weet niet of je dit kent, maar daarom heb ik vaak ( en soms helaas ) een cartoonachtige stijl, maar bedankt dat je mijn tekening iets waard vind :D

Ik vind het juist een hele leuke stijl! Meer tekeningen zo maken! :j

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:03

Dankje! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:04

Tijd voor wat taxaties :D. Voor zover je het taxaties kan noemen...

Pagina 66:

8nnemiek, heel erg mooi die windhond, fijne blik en super mooi kleurgebruik. De letters vind ik erg mooi passen en superstrak neergezet. 80 euro is denk ik een redelijke prijs, al zou meer mij ook niet verbazen.

Hoewel ik het idee voor het paard leuk vind, doet hij me toch niet zoveel... Helemaal niet in vergelijking met de windhond, die ik echt fantastisch vind. Ik mis toch wel kleur en diepte, waardoor het werk imo plat wordt. Incl. lijst 50 euro.

Ah, van deze windhonden heb ik volgens mij een WIP-topic gezien :D? Ze komen me iig erg bekend voor en ik vind het een erg mooi schilderij. De bruine honden heb je echt heel mooi neergezet, de vachtstructuur is erg mooi, die vind ik zelf bij de zwarte hond wat tegenvallen (ook de neus lijkt groot?). Voor wat dat betreft vind ik de middelste hond echt het mooiste. 200 euro.

Ah, de paardenpanorama, daar heb ik zeker weten een WIP-topic van gezien :D. Erg mooi geworden, vooral de achtergrond in combi met de zwarte, gedetailleerde paarden. Dat past erg goed, sowieso ben ik fan van panorama schilderijen. Voor deze ongeveer hetzelfde als voor de windhonden, 200 euro.

Titanicx, mooie tekening. Een leuke stijl ook, dat half afgemaakte. Zo blijft je tekening interessant om naar te kijken. Pas op dat je je papier niet kreukt (volgens mij zag ik dat al eerder van je) want dat doet echt heel veel met de mogelijke waarde. 30 euro.

Harrieshorse, leuke tekening. Probeer in je volgende tekening rekening te houden met een aantal puntjes: probeer de donkere omlijning weg te laten voor een realistischer beeld, probeer meer diepte en levendigheid te creëren door met highlights en nog meer contrast te werken. Dit geldt ook voor je andere tekening. Beide zijn wat mij betreft dan ook zo'n 15 euro waard.

carditjeuh, een mooie dromerige tekening, hoewel er in de verhoudingen iets niet lijkt te kloppen stoort mij dat niet zo, zelf zie ik toch liever iets meer contrast en detail in tekeningen, vandaar dat ik het voor deze tekening op 40 euro houd.

deviltjh, je paardje doet cartoonachtig aan, ik vind het wel wat hebben. Wat is zijdeglansverf? Is het echt schilderverf of is het verf waarmee je eigenlijk je meubels of zo verft :P? Voor de volgende keer kan je proberen meer op de verhoudingen te letten, tevens kan je proberen meer structuur in je werk aan te brengen en daarmee ook meer contrast en highlights (zoals je in de hals al een beetje hebt gedaan). Ik denk dat het schilderij voor nu zo'n 15 euro waard is.

Pagina 67:

Malenka, mooi hoor :). Ik vind zelf oliepastel erg lastig om mee te werken, dus ik heb altijd veel respect voor mensen die er wat moois mee kunnen maken. Het kleurgebruik is echt geweldig! Ik kijk wel een beetje raar tegen het hoofd aan, maar voor de rest... Wat zal de opdrachtgeefster/gever er blij mee zijn! 100 euro.

Horseydude, je eerste plaat vind ik erg streperig en plat. Jammer, want in de rest van de tekeningen laat je zien dat je met die techniek best diepte kan creëren. Voor deze plaat denk ik dat 15 euro een nette prijs is.

De dolfijn lijkt niet af te zijn. Ik meen mij te herinneren dat je er een WIP over had gemaakt en het water te lastig vond en hem daarom zo had gelaten? Dat vind ik wel jammer, nu zit ik naar mijn idee naar een onvoltooide tekening te kijken, dat is dan ook de reden dat ik hem geen geld waard vind.

De orka (Keiko?) is mooi gedaan. Je hebt een lastige positie gekozen, knap. De glans die de orka bezit heb je ook mooi neergezet (jammer dat je deze manier van inkleuren niet bij het paard hebt toegepast!). Ik kijk wel een beetje raar tegen de voor ons linker flipper aan, die lijkt wat raar op het lichaam te staan. 30 euro.

Mooi hert, leuk dat je zoveel verschillende dieren tekent (al heb je volgens mij wel een voorliefde voor dolfijn en walvisachtigen ;)?), je hebt een heel erg kenmerkende stijl, dat kan ik erg waarderen, je ziet namelijk meteen dat het een tekening van jou is en ik vind dat je erg vooruit gaat in je werk. Ook voor deze 30 euro.

Ik weet niet welke formaten je hebt gebruikt, dus ik ben uitgegaan van A3 formaat voor bovenstaande taxaties :).

kallipooh, ten eerste, zorg dat je naam niet door de tekening staat :D. Dit lijdt erg af. Ik vind de structuur en de kleur die je voor de Berner Sennen pup hebt gebruikt erg mooi, de vacht is heel aaibaar en heeft een mooie glans. De verhoudingen kloppen echter niet, het lijkt alsof het hondje een waterhoofd heeft en scheel kijkt, dit komt omdat de ogen op ongelijke hoogte staan. Dit doet afbreuk aan je gehele tekening. De neus vind ik erg mooi gemaakt en je kleurgebruik is ook fijn om te zien. 45 euro.

Het paardje is mooi gelukt, ik vind vooral de structuur en het kleurgebruik in de oren erg mooi, die doen mij heel realistisch aan. Hetzelfde geldt voor het hoofd, al mis ik daar stiekem wel de vachtstructuur en bijvoorbeeld ook een suggestie van wimpers bij het voor ons rechter oog. Je hebt mooi gebruik gemaakt van kleur en je tekening heeft een mooie zachte uitstraling. Jammer dat de hals minder uitgewerkt is, hierdoor lijkt deze wat afgeraffeld en door het verschil in kleur lijkt het alsof je de oren, het hoofd en de hals bij elkaar hebt geplakt, als je begrijpt wat ik bedoel. Toch vind ik het werk, mede door het gebruik van de kleuren, erg fijn om te zien. 60 euro.

Pagina 68:

Aliesmeijer, wat een fantastisch schilderij _O_! 300 euro. Hetzelfde geldt voor de Jim Morrison, het blokkerige erin vind ik erg mooi uitkomen, dus ook 300 euro.

Horseydude, dit vind ik een mooie tekening :). Echt weer je eigen stijltje. 50 euro.

EmmaVZ, je moet vaker met grafiet gaan tekenen, mooi hoor :D. Het oog lijkt mij te groot? en het is jammer dat het oor af is gesneden, maar verder een mooi werk. 45 euro.

_Bitje_, heel erg mooi! 150 euro.

De paarden zijn ook weer mooi gelukt, ik vind het jammer dat ze zo ver uit elkaar staan ergens en ik vind de afwerking van het linker paard niet zo mooi, het lichaam lijkt er heel massief door. 70 euro.

De labrador is geweldig :D. Wat een leuke compositie en wat glanst hij mooi! Echt een trouwe lab-look. Mooi gevangen. 80 euro.

Tinekehorses, mooie zachte tekening, de verhoudingen lijken mij niet helemaal te kloppen, toch blijft het een mooi zacht portret om te zien, doe het vast goed aan de muur :). 45 euro.

Verder vroeg 8nnemiek hoe er getaxeerd werd. Ik kijk zelf naar de kwaliteit van het werk, hoe is gebruik gemaakt van de techniek, zit er contrast in, structuur, kleur (bij grafiet grijstinten), hoe is de sfeer. Hoewel ik er wel naar kijk, hebben de verhoudingen meestal weinig invloed op mijn taxatie, tenzij er echt iets niet klopt en je dit erg blijft zien. Bij mij komt er wel ook een deel smaak bij kijken, hoewel ik wel echt probeer aan ieder werk een zo objectief mogelijk oordeel te hangen (waar olieverf bij mij meer waard is dan grafiet, bijvoorbeeld). Materiaalkosten en werkuren neem ik eigenlijk niet echt mee omdat het meestal niet bij het werk vermeld staat. Zo schildert de een op een doek van de V&D (20 euro) en de ander op een doek van de schilderwinkel (80 euro), bij wijze van. Ik probeer zo redelijk mogelijk te taxeren, vaak vind ik de taxaties (vooral voor schilderijen) erg laag en ik hoop dat de kunstenaars hier door mijn taxaties toch wat meer vertrouwen hebben in dat ze best een goede prijs kunnen vragen (zo vind ik bijv. de algemene taxaties voor jouw werken aan de lage kant, zelfde geldt voor die van Aliesmeijer.

Nienke15, jouw werk heb ik niet getaxeerd :). Ik steek zelf werk in het bekijken, het uitleggen wat ik vind en het beoordelen van een werk (net als nog wat anderen hier). Deze moeite ga ik niet doen voor iemand die wel veel werken post, maar zelf geen enkele moeite neemt om zelf werken te taxeren. Het excuus 'Ik kan het echt niet!' vind ik onzin. Iedereen heeft een mening en taxeert naar zijn of haar goeddunken en doet daar moeite voor. Zonde dat jij dat niet wilt doen, maar die moeite wel van anderen verwacht.

@ TinekeHorses, je hebt mijn schilderij twee keer getaxeerd, één keer op 70 euro en één keer op 35, de taxatie voor IndianRose is ook 25 euro gedaald bij je tweede taxatie :=.

Ik weet niet of ik het nog heb laten weten, maar de grote koe die ik een paar pagina's terug heb geplaatst is voor 200,- van baasje verwisseld :D.

Afbeelding

Mijn werkje. 50x50 cm, olieverf op 3D doek.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:25

@_San87_:
Klopt, ik had een pagina al eens eerder getaxeerd. Las het ook terug. :')
Deze koeien €70,-. Misschien verander ik nog van gedachten. :P

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:19

@_San87_: het is geen meubelverf, gelukkig :')
maar ik ben aan het overwegen andere verf te kiezen.
deze verf dekt goed, maar die stomme potjes gaan nooit goed dicht, en dan heb je dure opgedroogde verf -.-

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:19

Ik zou ook zeggen 70 euro voor de koetjes :) Dit is wat ik er voor over zou hebben, ik kan me inbeelden dat anderen er meer voor over zouden hebben hoor, dus no offense als je dit wat weinig vind!

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:51

Ik schop het topic even omhoog.

Ik wil miss wat bij gaan verdienen met tekenen dus wil ik graag jullie mening weten.
Zal even beginnen met wat taxaties al ben ik er niet zo goed in :)
Zie nu ook dat ze erg laag zijn tegenover andere, maar ligt er misschien aan dat ik een arme student ben.

Allesmeijer: erg mooie schilderijen, ik zou er wel vijftig voor willen geven.
Horseydude: je bent echt al een stuk vooruit gegaan. Lekkerdoor blijven oefenen. Ik mis alleen iets van een achtergrond bij de vogel. In mijn ogen lijkt ie nog niet helemaal af.
Nienke15: ziet er super uit voor de laatste twee zeker vijftig euro.
EmmaVZ: inderdaad het oog wat te groot, maar de schaduwen zijn erg goed gedaan. 15euro.
_bitje_: wauw die eerste!! Minimaal 100euro. De andere twee rond 75.
Nienke15: rond de veertig
TinekeHorses: 60-70
_San87_: 60-70

Ik kan de mijne nu nog niet uploaden maar zal er morgen wel even naar kijken.