Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:•toer 1 : maak een draadring en haak hier 8 vasten in, trek de lus dicht en sluit het rondje af met een halve vaste (8)
•toer 2 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (12)
•toer 3 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (18)
•toer 4 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (27)
jeltsje24 schreef:@ cyntje nou heb wel al gekeken hoor ! daar heb ik de magice ring ook vandaan en dat lukt nu wel ..
alleen dan verder dan komt het probleem ... toer 2 haak in iedere 2 de steek 2 vasten ... tja zal wel aan mij liggen dat ik het zo lastig vind ben ook blond namelijk.
dat is vermeerderen toch .. dat kreeg ik al als tip maar dat het wil niet lukken .. en dan denk ik dat ik het doe en dan word het iets heel aparts en kan ik het weer afrafelen en weer opnieuw beginnen dat is nu zo n 5 a 8 keer gebeurt en ik heb wel geduld hoor maar ja dat word zo wel erg op de proef gesteld ... misschien heb jij nog tips??
jeltsje24 schreef:wat schattig tygertje hoelang heb je hier ongeveer over gedaan?? cyntje
Passionato schreef:Hej!Klopt het dat de link naar die poeh-patronen het niet meer doen???
Ik heb zo'n zin om dit weekend weer een ami te haken, en die teigetje is wel heeeeel verleidelijK!
jeltsje24 schreef:als ik toer 3 doe dan krijg je wat gaten in het werkje klopt dat wel ?
jeltsje24 schreef:als ik toer 3 doe dan krijg je wat gaten in het werkje klopt dat wel ?