cp112, zijn die foto's door jou gemaakt of heb je toestemming van de fotograaf om ze hier neer te zetten? Erg gaaf paard
Sowieso voor iedereen, denk aan de toestemming van de fotograaf, heb al meerdere foto's voorbij zien komen waarvan ik weet dat de fotograaf het niet erg op prijs stelt als ze zomaar nagetekend worden.
Mijn monster en zijn monstervriendje
Of wat beter belicht in zijn zomervachtje
Beide groter via mail te krijgen, en vele andere eventueel ook .
xMarieke
Geplaatst: 14-02-12 20:31
Moderatoropmerking:
Alle berichten anders dan aanvragen heb ik verwijderd.
renate85
Geplaatst: 14-02-12 22:34
Hierbij een leuke foto voor iemand die dit wil proberen
De foto mag met en zonder sneeuw gemaakt worden. En mocht je zo creatief zijn...zelfs zonder deken en halster. Dus leef je uit Hier nog meer foto's van de paarden http://i-renate-i.hyves.nl/
Ik heb op het moment 2 schilderijen in huis hangen van onze paarden alleen ontbreken deze 2 nog. Normaal zijn ze nooit zo lief tegen elkaar, en ben dus heel blij met deze foto Dus mocht het schilderij me naar het zin zijn dan wil ik hem graag over kopen
Hier nog 2 leuke foto's van mijn paardje Mick. Zou het echt heel leuk vinden als iemand hem wou tekenen.
Mary_X
Geplaatst: 15-02-12 21:46
Iemand zin/tijd om een van deze te tekenen (of te proberen tekenen)? zou het heel leuk vinden omdat ze heel veel voor mij betekent, je mag er je ding me doen, mij eraf knippen een paar aanpassingen aanbrengen,...
(heb ook nog andere gelijksoortige afbeeldingen of deze in een grotere versie, (ze zijn met professionele camera getrokken,) indien je geintereseerd bent.. )
vriendelijke groetjees x
Laatst bijgewerkt door Mary_X op 15-02-12 21:48, in het totaal 3 keer bewerkt