zoals ik al zei het is een beginnetje ik heb gezien dat de buik en de rug wat korter moeten. maar ik heb nog niet veel vaker zo paarden getekend. maar tips zijn altijd welkom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) 
. Het moest vrij snel tussen allerlei andere drukte door, dus helaas is het niet geworden wat ik hoopte. Over de pony ben ik aardig tevreden, maar het meisje lijkt totaal niet en door de slechte foto lijkt ze ook nog eens knetterscheel, hihi. Eerst maar even flink oefenen op mensen tekenen voordat ik het weer voor iemand anders probeer 

. Maar kijk nog maar eens goed naar een paardenoog - daar zit in werkelijkheid veel meer kleurverschil in. Een langgerekte en donkere pupil, omringd door een (vaak bruine) iris waarin ook kleurverschil zit door de bolling van het oog. Soms is nog een stukje wit te zien van het oogwit. Rondom de oogbol zit natuurlijk de oogkas, die ook veel leuke rimpetjes en dingetjes heeft. Door wat meer op die details te letten wordt je tekening realistischer 

Nah ja, dat zoek ik later wel uit. Het gaat om een paard dat aan z'n achterbeen kriebelt, een paard van achter gefotografeerd en een zwartwit foto van een haflinger met een enorme voorpluk
_San87_ schreef:Ik heb net heel enthousiast allemaal foto's opgeslagen en nu ben ik vergeten van wie ze zijnNah ja, dat zoek ik later wel uit. Het gaat om een paard dat aan z'n achterbeen kriebelt, een paard van achter gefotografeerd en een zwartwit foto van een haflinger met een enorme voorpluk