lijkt wel op van dat staaldraad) heb ik hier liggen. Kralen dus ook. Knijpkraaltjes moet ik ergens hebben liggen maar zou ik eens moeten opzoeken, zat ooit eens in een setje wat ik kocht, maar heb nooit geweten hoe ik dus moest gebruiken
Wat is een knijpkraalverberger? En die knijpkraaltjes kan je gewoon met een willekeurig tangetje vastmaken?Waardoor m'n kralen op een gegeven moment in de kast zijn beland is omdat ik steeds problemen had met dingen vastmaken, knoopjes gingen altijd los, en m'n elastiek werd snel slap enzo (deed alleen kralen rijgen aan een elastiek, maar wil nou wat leukers maken
). Vond het wel altijd heel leuk, dus wil eigenlijk gewoon een paar goede basisspulletjes kopen zodat ik weer eens wat kan proberen zonder frustraties omdat het stuk gaat
Ik heb net een armbandje gemaakt (heb nog niet zoveel spulletjes, vooral alleen kleine kraaltjes maar verder niet zoveel aan draad en knijpkraaltjes, vandaar eerst iets kleins) best grappig geworden, knijpkraaltjes vastknijpen ging prima. Alleen ik had een sluitinkje en ik dacht dat ik die ook kon vastknijpen, maar dat lukt dus niet dus die zal daar vast niet voor bedoeld zijn
Las op internet dus van die kalotjes, kan ik die nu nog gebruiken als ik nog maar een klein stukje draad heb?