Mn hondje is vandaag ingeslapen :'( Na 15 en een half jaar, vonden wij het genoeg geweest voor hem. Hij was meer dan happy, maar lichamelijk kon hij niet meer. Hij betekende alles voor me, hij was mn vriendje, m'n maatje al vanaf dat ik 4 jaar was.. Wie zou er alsjeblieft een eerbetoon willen maken? Ik ben bereid er een bedrag voor neer te leggen
Dankjewel! Een verlies is het zeker, hij was zo vrolijk aanwezig altijd thuis...
susupluus
Geplaatst: 13-02-12 20:17
gecondoleerd! nooit fijn..
Malenka
Geplaatst: 13-02-12 22:00
Dit zijn foto's van Molly. Onze laatste Newfoundlander. Zij was mijn vriendin en als er een hond is die ik mis dan is zij het wel. Ik zou het heel leuk vinden een mooie tekening van haar te hebben.
Ik zou graag een digitale abstracte tekening willen van mijn kat. Hij moet absoluut niet te realistisch zijn en een aantal felle kleuren bevatten. Wie zou dit kunnen/willen maken?
Ook een digitale tekening met felle kleuren in de trant van manga (japanse strips) is welkom. Het liefst een zodanige kwaliteit dat het te printen valt op canvas.
Iemand zin om een amazone in de dop te tekenen of schilderen??
susupluus
Geplaatst: 17-02-12 21:38
konijntje van odette voor het eerst met grafiet (op a3) : ben nu met de mechelaar van kasmir bezig in pastel, maar kan hier volgende week pas verder mee, ik ben dit weekend weg dus kan ook niet kijken of er reacties op zijn