Het is precíés thinka! Die hele uitdrukking, héél gaaf gedaan! Rachel (meisje) vind ik ook heel netjes gedaan, maar omdat ik haar ken, herken ik haar er niet echt in.. Maar way veel beter dan ik mensen zou tekenen, haha, heel knap!
Bedankt! Rachel, tja het lukt niet naar mijn zin. Maar ik weet uit ervaring dat wanneer je er telang mee gaat rommelen het ook niet beter wordt. Ik ga morgen overdag nog wel eventjes naar het gezicht kijken.
Lisette1987
Geplaatst: 29-07-09 16:02
hoi hoi, iemand die een leuk haflingerveulentje na wil tekenen?
Ah gut wat een ding! Geweldig! Helaas kan ik niet tekenen dus dat gaat het hem niet worden
lovelanga
Geplaatst: 30-07-09 15:09
ik zoek een hoofdfoto van opzij van een tinker of fries met een lekkere dikke voorpluk (de foto moet duidelijk zijn en groot). heb liever niet dat de voorpluk over het oog heen valt, oog moet mooi geheel zichtbaar zijn!
Ik had er al een apart topic voor gemaakt maar die is gesloten. Ik ben op zoek naar iemand die voor dinsdag nog mijn verzorgpaard zou kunnen natekenen als kado voor de eigenaar. die is dinsdag namelijk jarig. ik heb al wat reacties gekregen, maar zou graag meerdere werken willen zien voordat ik beslis. (natuurlijk niet te lang beslissen want er zit nog een tijslimiet op ) natuurlijk wil ik ervoor betalen
Haay, Sinds kort ben ik ook weer bezig met tekenen. Ik ben op zoek naar een foto van een konijn of ander klein knaagdier. Denk hierbij aan een rat,hamster,cavia dat soort dieren. Bedankt alvast.
ik zoek nog een paard wat me enorm aanspreekt om te tekenen. Maar vaak krijg je hier afbeeldingen waarbij het paard wegkijkt(?) wat voor leuk is dat als iemand een wegkijkend paard tekend. of zeer slechte kwaliteit (tekenaars hebben een mooie heldere foto nodig wil je detailles) vaak ook te kleine formaten. of te harig
ik zoek dus nog verder
Amable
Geplaatst: 01-08-09 19:31
Iemand die zich aan een steigerfoto van Jauke wil wagen?
Ik heb nog heel veel meer steiger foto's, mocht dat handig zijn
Edit > Of deze, die heb ik evt ook op groot formaat!
Uiteraard hoef ik er op beide foto's niet bij En op de 2de foto mogen ook de beenwarmers en het halstertje weggelaten worden Mocht iemand er iets mee willen natuurlijk
Woest
Geplaatst: 01-08-09 19:33
hey amable. Kijk zo'n steiger foto is mooi op zich, maar heeft weinig of geen detaille, voor ons is het meer een "zwart vlak" Heb je geen die echt gedetailleerd is
Amable
Geplaatst: 01-08-09 19:35
Jawel, alleen niet zo hoog Even zoeken Edit zo
Edit > In deze link staan meerdere steigerfoto's maar dan vooral met amazone.