Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxdonja schreef:Als je een apart onemotion topic doet denk ik dat het gewone pen/potlood topic wegvalt...
Caiit schreef:de eerste keer
mijn hoogzwangere merrie in de wei![]()
in 3 min. heel snel afgeraffeld, ze heeft ook een beetje een lelijke kleur maarja
Fiffill schreef:Ik zie dat hier al een discussie gaande is.. even teruglezen hoor.
De bedoeling van dit topic is om een tekening te maken in 5 minuten. Deze tekening probeer je binnen de tijd zo 'goed' mogelijk te maken (bijv. anatomisch correct etc.), dit is een goede oefening; je hebt niet veel tijd voor details en je moét gewoon vrij snel schetsen. Het hoeft dus ook niet perfect.
Je zal merken dat hoe vaker je dit doet, hoe beter het gaat. Zo krijg je meer feeling voor wat je maakt, qua (ver)houdingen, uitdrukkingen enz. [...] Hier mag je gebruik maken van alle materialen die je wilt. Wil je een paard tekenen in 5 min. met koffie, dan kan dan. Met potlood, met pen, met Photoshop.. OneMotion is een handig programma'tje, waar je erg leuk mee kan tekenen, een soort erg versimpelde versie van het brush-deel van Photoshop. Het is dus prima als je hier graag mee werkt, maar neem de regels en het idee van dit topic in acht.