Als je hem, ooit

Prachtige werkjes komen er weer voorbij! TT echt prachtig hoe je die hond hebt gemaakt, erg realistisch! Vooral die haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Liiesjjj schreef:Ik weet niet wat iedereen zoekt dus vind het wat moeilijk om een goede foto erneer te zetten.
Heb grappige/mooie, bewegend/stilstaand enz.
Foto's die mij aanspreken zijn voornamelijk actie/aparte houdingen. Lekker actief en dynamisch. Portretjes doe ik enkel in opdracht en simpele houdingen kan ik zelf verzinnen, maar zoals die foto van Aims bijv. zulke houdingen zijn nog te ingewikkeld voor me om zelf te verzinnen maar geven wel leuke schilderijen.
Voor de rest zal het vooral haarscherpe foto's zijn van alerte paarden. Kijk maar eens terug naar de foto's die veel gekozen worden.
IcePrincess schreef:Het zijn ook altijd dezelfde die goede natekenbare foto's plaatsen.
Weet Avanti_HVJ, ideale pegasusfoto*slaat op*
En Amanda die eerste is echt héél lief*opslaan*
themuisje, ik ben niet zo goed in mensen portetteren, kan wel mensen tekenen maar ze lijken nooit als je er een foto bij houd. En voor zo'n gedetailleerd plaatje is een haarscherpe foto helemaal belangrijk, en dat is deze net niet. Als het om enkel een paard gaat kan ik ook wel met bewogen en wazige foto's werken, maar dat doe ik ook niet voor mijn lol, enkel als opdrachten
.
smeetjoew schreef:Wow! Levensecht zeg!
Prachtig gedaan TT. De lange ruwe vacht en de glimmende oogjes. Petje af!
TinkerTom schreef:mooie foto s Amanda!! heb je voo rmij de 2e in het groot??