[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:27

Ik denk dat dat voor sommige wel lastig in te schatten is... en men kan hier wel iets leren :)
Maar ach... de eerdere discussie over het taxeren... *zucht* ach... you know :+

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:34

Dit is mijn Eerste tekening hier, dus is het goed dat ik een paar taxeer? :)

Pastelpotlood
A4 formaat
pastelpapier

Afbeelding

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:37

Horseydude: Ik neem aan dat hij nog niet af is??

sprietlover: 20 euro, ik vind hem wel heel mooi, maar hij is gewoon erg licht van kleur en dat is jammer ;)

_bitje_: hij is erg simpel, je bent wel goed op weg: 5 euro

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:41

Nee, helaas! Nog altijd mee bezig... maar ondertussen ben ik ook aan een donald duck-tekening bezig. :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:45

prioika schreef:
Horseydude: Ik neem aan dat hij nog niet af is??

sprietlover: 20 euro, ik vind hem wel heel mooi, maar hij is gewoon erg licht van kleur en dat is jammer ;)

_bitje_: hij is erg simpel, je bent wel goed op weg: 5 euro

Het is eigenlijk wel de bedoeling dat je meer dan 2 personen taxeert ;)

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:45

ietjelover: Waarom plaats je? Ik neem aan dat je zelf ook wel kan zien dat hij niks waard is? :\

HorseyDude: 20 euro

Assepoester: Wat een schatjes :(:) 45 euro

Sammievriend: 50 euro denk ik...

Babico: 20 euro

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:21

Prioika: Goed zo :D €35+

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:49

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:24

jah dat hoofdstel lijkt er 'in' te zitten ja

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:07

ietjelover schreef:
jah dat hoofdstel lijkt er 'in' te zitten ja

Dat zei Lianne net ook al ;)
Zulke berichten zijn niet echt zinvol. :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:22

Pag 60:
Babe: 300 euro. Werkelijk waar prachtig gewoon.
Vagolijntje: 25 euro. Ik vind het een sprekend koppie.
Mytens: 20 euro.
Niessie: - 50 euro. Mooi portret
- 30 euro
Muurp: 35 euro. Contast is erg mooi.

Pag 61:
SDE: 30 euro. Fijne styl om naar te kijken.
Andante: 50 euro. Hele mooie kleuren zo.
Nevony: 35 euro. Jammer dat het zo streperig is, anders vond ik het veel meer geld waard.
Elanor: 70 euro. Erg mooi uitgewerkt.
Sammyvriend: 15 euro
Karen_enter: 5 euro.

Pag 62:
Ietjelover: Ik zou daar nog niks voor vragen
_karlijn_:
1e 50 euro.
2e 150 euro. Deze spreekt me gewoon heel erg aan.
3e 50 euro.
xXlianneXx: 25 euro. Een leuk plaatje
Babe: 70 euro. Erg gaaf gedetaileerd portret . Ik had het mooier gevonden als je de hals anders had afgewerkt

Pag 63:
Sprietlover: 15 euro. Hij spreekt mij niet zo aan.
Ietjelover: ik zou er niks voor geven.
Floran: 35 euro. Ik vind hem erg leuk!
chanelle14: 5 euro. Jammer van de verhoudingen.

Pag 64:
Ietjelover: Ik zou er nog steeds niks voor geven.
Horseydude: 30 euro. Het is jouw stijl en ik vind het leuk uitgewerkt zo.

pag 65:
Assepoester: 40 euro. Ik vind het echt een schattige portret
Sammyvriend: 70 euro. Ik vind dit zo’n gaaf plaatje. Ik weet niet ik heb er gewoon wat mee.
Babico3: 30 euro. Leuk en sprekend hoofdje zo.

Pag 66:
Horseydude: 5 euro. Omdat hij niet afgewerkt/afgemaakt is.
Sprietlover: 25 euro. Een leuk portret.
_Bitje_: 5 euro.

Pag 67:
prioika: 40 euro. Leuk portret zo.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:42

Afbeelding
Uurtje of 4 a 5.
Hb 2b en 4b potlood.
A4 formaat.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:54

ik zal weer eens een keer taxeren.

pagina 64.
HorseyDude: 15,- , kon meer detail in.

pagina 65.
Assepoetster: 35,- , zo zie je maar dat niet-realistisch ook leuk kan zijn!
sammyvriend: 25,- , ben jaloers op jouw kleurgebruik. :o
Babico3: 15/20,- , vind hem iets te druk.

pagina 66.
HorseyDude: geen idee, kon meer detail in..
sprietlover: 25,- , vind het een net portretje!
_Bitje_ : 10,- , mag meer detail in.

pagina 67.
prioika : 30,- , jammer van het hoofdstel.

nu m'n eigen werkje.
pastelpotlood, papicolor(?) papier, a4 formaat.
zo'n 3 uurtjes werk.

Afbeelding

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:14

Ik had niets te doen dus ga ik maar eens taxeren.

pag. 45
sprietlover: :$ 10,- De neus ziet er vreemd uit.
Andante: :$ 50,- Ik weet geen commentaar Mooie achtergrond!
_Esther: :$ 75,- Ziet er professioneel uit!
MlieZ88: :$ 100,- Veel details en de verhoudingen zijn goed!
MlieZ88: :$ 100,- Je bent zo goed!
MlieZ88: :$ 150,- Je ziet bijna niet dat het geschilderd is. Geweldige glans en schaduw toegevoegd!
kallipooh: :$ 20,- beetje krasserig en het hoofd heeft geen goede vorm
highwaykind: :$ 50,- Mooi maar horen ze echt zo dik te zijn?! Misschien de volgende keer groter of een
achtergrond erbij, Het lijkt nu wat kaal.

pag. 46
aliesjeh: :$ 45,- Mooi maar ik had alleen het hoofd gedaan zonder het steigerende paard erbij. bij de nek zie je veel krassen staan.
kallipooh: :$ 50,- mooi! weet nu even geen commentaar..
highwaykind: :$ als beter dan je vorige! Mooi gedaan. Ook bij jouw weet ik zo geen commentaar

pag. 47
Evelijn_: :$ 100,- Whouw..!! je wist al dat ik fan van je was!
_Esther: :$ Max. 5,- Leuk gemaakt maar niet te veel geld voor vragen zijn gezichtje klopt niet helemaal.
SIEMxFUNNY: :$ 15,- Mooi alleen oog ziet er vreemd uit.
SIEMxFUNNY: :$ 10,- Ziet er erg vreemd uit.
SIEMxFUNNY: :$ 20,- mooi maar hals lijkt iets vreem te zitten. Dit stoort me nog niet direct.
kallipoo: :$ 50,- Mooi gedaan! De schaduwen zien er goed uit!
Muurp: :$ 60,- Mooi! lekker veel contrast!

pag. 48
_likepink_ : :$ 0,- Ik vindt hem erg rommelig
aliesjeh: :$ 45,- het zelfde als bij de vorige. Aleen het hoofd en niet dat andere paardje erbij.
lovelanga: :$ 0,- Dooroefenen en pas plaatsen als hij af is. Alleen de schets is nooit wat waard. Open een topic voor tips.
colinde: :$ 45,- Het jammere er van is dat hij digitaal is. De mensen hangen hem minder snel aan de muur :(:)
colinde: :$ 0,- Ik vindt het maar een kale en saaie bedoeling
colinde: :$ 5,- Mooi maar nog wel even door blijven oefenen
marjoke: :$ 75,- Whauw mooi gemaakt!

pag. 49
aliesjeh: :$ 100,- MOOOI weet geen commentaar :D
astridjhu: :$ 50,- Iets meer contrast toevoegen
_likepink_ : :$ 20,- Mooi maar niet mijn smaak. Lijkt wat simpel (weet niet of dit is hoor ;) )
Myra: :$ 15,- Iets meer aandacht aan de vacht geven
Fnanne: :$ 45,- Whouw! mooi gedaan!

pag. 50
TinkerTom: :$ 150 Geweldig!
Norway_girl: :$ 30,- Creatief zeg!
Norway_girl: 15,- Mooi getekend maar met minder papier of met mindere potloden.. Het ziet er niet erg mooi uit.

pag. 51
macholoverr: :$ 0,- Ik heb te veel commentaar maar dat zal de rest al wel hebben gezegt.
zosja24: :$ 0,- niet waard. Geen diepte verschil geen kleur verschil
smeetjoew: :$ 50,- Mooii Weet geen commentaar
Kikovski: :$ max. 5,- iets te simpel voor er geld voor te vragen
yeye: :$ 0,- De tekening klopt niet, Geen diepte verschil

Ik sla steeds op iktaxeer steeds meer maar anders is dadelijk alles weg :(

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:01

ik had nog meer maar alles is weg!!!!! :(

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:35

dan doe je het overnieuw ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:45

Of regelmatig selecteren en kopieren
Mocht er dan iets gebeuren kun je het zo weer plakken :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:54

Zo, na altijd alleen maar te hebben gekeken, wil ik toch maar eens deelnemen aan de taxaties. Ik moet wel zeggen dat ik alleen maar op persoonlijke smaak af ben gegaan en niet echt naar formaten, technieken of wat dan ook heb gekeken. Wel wat natuurlijk, maar niet heel veel. Ook moet ik er nog bij vermelden: Ik heb geen flauw benul wat iets nu werkelijk waard is :+

Dan nu:

Pagina 60:

Babe: Mijn eerste reactie: WOW! Heel erg mooi gedaan, uber realistisch en een prachtig gebruik van de materialen. Dit soort werken zijn imo echte kunst en zeker 500 euro of meer waard.

Vagolijntje: Het eerste wat me opviel zijn de details. Het werk doet erg ‘plat’ aan. De verhoudingen kloppen imo wel, en het kleurgebruik is leuk. Maar ik mis echt die details. Ik ben gek op gedetailleerde schilderijen en ik vind wel dat je het daar echt op laat liggen, qua waarde dan. Ik vind ‘m zo’n 15 á 20 euro waard.

Mytens: Heel leuk bezig. De verhoudingen kloppen niet helemaal en je kleurt niet helemaal dekkend. Zoals ik boven al zei, ik houd van details en die mis ik hier ook wel, veel in een richting gekleurd, ik mis de duidelijke structuur van de schedel zeg maar. Het oog vind ik wel erg sprekend en ik weet zeker dat de eigenaar zijn dier er sowieso in herkent. Ik zou er 25 euro voor over hebben.

Nessie: Heel mooi werkje dat eerste. Geheel of gedeeltelijk witte paarden tekenen is niet makkelijk. Ik vind het jammer dat de foto van aardig ver af genomen is en dat hij al in de lijst zit. Maar verder, netjes gedetailleerd, mooie rustige blik. Netjes. Toch zeker wel 50 euro.

Wat tekening twee betreft, jammer van de flits. De verhoudingen zien er goed uit en het paard kijkt je echt aan. Het kan aan de foto liggen natuurlijk, maar ik mis contrast. Voor nu 25 euro.

Muurph: Heel mooi gebruik van de techniek. Mooi contrast erin, al doet hij wel donker aan door de donkere achtergrond. Hele lieve uitstraling. 50 euro.

Pagina 61:

SDE: Het eerste wat me opvalt, is het sprekende oog. En de slechte verhoudingen. Wat jammer is, want je kan prima met het grafiet werken. Je ‘inkleuring’ is prima, al oogt het wat krasserig en er zit prima contrast in. Voor nu blijf ik op 25 euro en absoluut niet meer. Due to the contrast.

Andante: Ten eerste: Apart kleurgebruik! Dat mag ik wel. Al word het er hier wel een beetje onrealistisch van. Misschien was dat de bedoeling? Ik vind de verhoudingen netjes en het neusje heel mooi gedetailleerd, maar daar houd het ook mee op qua details. Je laat imo heel wat liggen door zo ongedetailleerd te werken. Ik blijf op 30 euro.

Nevony: Het eerste wat me opvalt, is hoe apart je het plaatje ingekleurd hebt. Je ziet duidelijk een beweging en het lijkt net of je aan het eind met een doek over de tekening heen hebt geveegd. Qua kleurgebruik vind ik het echt netjes en de verhoudingen zijn ook erg goed gelukt. Voor nu zou ik er niet meer dan 25 euro voor geven.

Elanor: Herkenbaar plaatje aan het Toujours Pur. Erg leuk hoe je je eigen invulling geeft van hoe Narcissa eruit ziet. Persoonlijk beeld ik mij haar altijd in met een smaller gezicht. Desalniettemin, vind ik het een erg mooi plaatje, waarin je de handjes echt super hebt afgebeeld! Ik vind de tekening een mooie, duister, maar klassieke uitstraling hebben. 50 euro vind ik hem zeker waard, als HP fan :D

Sammyvriend: Erg leuk, een keer een konijntje te zien. En wat doet hij knuffelig aan! Heel mooi dat oog en de kleurgebruik in de vacht. En al die haartjes, echt geweldig! 50 euro is die zeker wel waard.

Pagina 62

_Karlijn_: Ik vind de eerste twee echt een super leuk werkje! De stijl past er echt geweldig bij. Lekker dromerig, mooi gebruik van de olieverf. Bij de paarden vind ik het echter niet passen, het doet rommelig aan, ik houd daar niet zo van. De eerste twee vind ik absoluut rond de 80 á 100 euro waard. De paarden daarentegen: Rond de 25 euro.

Babe: Nogmaals, een klasse werkje. Mooi om te zien hoe jij met totaal verschillende technieken een heel realistisch beeld kan oproepen. Prachtig gedetailleerd, mooie haarstructuur, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen. Net als het andere werk: Zeker 500 euro of meer.

Pagina 63

Floran: Erg leuke positie. De terughoudendheid maar tegelijkertijd nieuwsgierigheid van de hond is mooi weergegeven. Ik mis wel een achter/ondergrond. 25 euro is hij zeker waard.

pagina 65

Assepoester: Wat een lieve, knuffelige uitstraling! Het gebruik van het materiaal staat me niks tegen. Ik vind alleen de verhoudingen van met name het rechter paard niet geweldig, ook het linker paardje zou meer uitwerking verdienen. Ik mis wat details, maar het weerhoud me er niet van zo’n plaatje midden in de woonkamer te hangen, en dan met name dankzij de uitstraling. Ik zou er 30 euro voor geven.

Sammyvriend: Ten eerste: Wauw wat betreft je durf in het gebruik van kleur. Hoewel ik zelf toch meer de realistische kleuren zou laten doorschemeren, is dit absoluut verfrissend en bijzonder origineel. Lekker wollig ook, die haren en manen. 50 á 60 euro vind ik dat absoluut waard.

Babico3: Aparte stijl, die er te midden van alle realistische plaatjes meteen uitspringt. En niet omdat het dier niet absoluut te herkennen is, maar door de stijl. Aparte stijl met goed gebruik van het aquarel. Eigenlijk hoor je bij aquarel de kleur zwart niet te gebruiken (weet niet of het zwart is). Ik vind de blik heel goed vastgelegd en dat rommelige maakt het af. 25 euro vind ik hem zeker waard.

Pagina 67

Prioika: Wat mij heel erg opvalt, is het vlekkerige geheel van de tekening. Erg zonde en het lijkt erop dat je erg aan het vegen bent geweest met de pastel. Al met al komt de tekening zo niet mooi tot zijn recht. Ik vind de verhoudingen prima gedaan, de oren zijn niet helemaal zoals ze horen, maar he, wie tekent er nu absoluut perfect? Op Babe na dan :P Leuk kleurgebruik. Ga zo door! Ik zou er voor nu rond de 20 a 25 euro voor geven.

SIEMxFUNNY: Mooi gebruik van het grafiet. Het is jammer dat je zo duidelijk kan zien dat je de lichte vlakken met het HB potlood hebt getekend en de donkere met de 2B en 4B potloden. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een B variant en dan een hardheid, juist omdat je dan lekker verschillende laagjes aan kan brengen en je in het eindresultaat de zachtheid van het B potlood mooi terug ziet. De afwerking vraagt nog wat aandacht (rug, achterhand) maar de aanblik is erg vriendelijk en sprekend. 50 euro, voor nu.

Chanelle14: Leuke verhoudingen en het oog spreekt echt. Jammer vind ik, dat je er weinig detail in verwerkt hebt, je hebt wel geprobeerd om met licht en donker te werken, maar in zwarte paarden kan je zoveel kleur kwijt! Paars, blauw, groen, zelfs roze en beige. Let bij het invullen ook een beetje op de richting van de manen, die zien er nu erg statisch uit. Voor nu vind ik 15 tot 20 euro een leuke prijs.

LET WEL: Ik kan NIET taxeren :P

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:15

Bij mij zit je er aardig dichtbij (even ter indicatie), van de twaalf taxaties is mijn schilderij gemiddeld op €38,75 getaxeerd.
Vind dat je leuk commentaar geeft :) Nu zijn we natuurlijk ook benieuwd naar jou werk! :D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:24

ben er verbaast over.
15/20 is best veel voor mijn doen volgens mij. :o
nja, betekend alleen maar dat het de goede kant op gaat !

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:30

Ja ik zei al, dat ik misschien best hoog inschat hoor... ;)

Ik krijg m'n tekeningen niet verkleind via Photobucket, dus ik ben bepaalde werkjes opnieuw aan het uploaden. Maar stel je er absoluut niet te veel van voor hoor ;) Ik ben zo'n type wat aan wal staat :P

Edit:

Afbeelding

Akhal Teké, een van mijn laatste werken uit 2008, Derwent Coloursoft op 300 grams fotopapier, A3 formaat.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 14-06-09 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:31

Bedankt voor de taxaties allemaal!! :D :o

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:00

pag. 45
sprietlover: 10,- De neus ziet er vreemd uit.
Andante: 50,- Ik weet geen commentaar Mooie achtergrond!
_Esther: 75,- Ziet er professioneel uit!
MlieZ88: 100,- Veel details en de verhoudingen zijn goed!
MlieZ88: 100,- Je bent zo goed!
MlieZ88: 150,- Je ziet bijna niet dat het geschilderd is. Geweldige glans en schaduw toegevoegd!
kallipooh: 20,- beetje krasserig en het hoofd heeft geen goede vorm
highwaykind: 50,- Mooi maar horen ze echt zo dik te zijn?! Misschien de volgende keer groter of een
achtergrond erbij, Het lijkt nu wat kaal.

pag. 46
aliesjeh: 45,- Mooi maar ik had alleen het hoofd gedaan zonder het steigerende paard erbij. bij de nek zie je veel krassen staan.
kallipooh: 50,- mooi! weet nu even geen commentaar..
highwaykind: als beter dan je vorige! Mooi gedaan. Ook bij jouw weet ik zo geen commentaar

pag. 47
Evelijn_: 100,- Whouw..!! je wist al dat ik fan van je was!
_Esther: Max. 5,- Leuk gemaakt maar niet te veel geld voor vragen zijn gezichtje klopt niet helemaal.
SIEMxFUNNY: 15,- Mooi alleen oog ziet er vreemd uit.
SIEMxFUNNY: 10,- Ziet er erg vreemd uit.
SIEMxFUNNY: 20,- mooi maar hals lijkt iets vreem te zitten. Dit stoort me nog niet direct.
kallipoo: 50,- Mooi gedaan! De schaduwen zien er goed uit!
Muurp: 60,- Mooi! lekker veel contrast!

pag. 48
_likepink_ : 0,- Ik vindt hem erg rommelig
aliesjeh: 45,- het zelfde als bij de vorige. Aleen het hoofd en niet dat andere paardje erbij.
lovelanga: 0,- Dooroefenen en pas plaatsen als hij af is. Alleen de schets is nooit wat waard. Open een topic voor tips.
colinde: 45,- Het jammere er van is dat hij digitaal is. De mensen hangen hem minder snel aan de muur
colinde: 0,- Ik vindt het maar een kale en saaie bedoeling
colinde: 5,- Mooi maar nog wel even door blijven oefenen
marjoke: 75,- Whauw mooi gemaakt!

pag. 49
aliesjeh: 100,- MOOOI weet geen commentaar
astridjhu: 50,- Iets meer contrast toevoegen
_likepink_ : 20,- Mooi maar niet mijn smaak. Lijkt wat simpel (weet niet of dit is hoor )
Myra: 15,- Iets meer aandacht aan de vacht geven
Fnanne: 45,- Whouw! mooi gedaan!

pag. 50
TinkerTom: 150 Geweldig!
Norway_girl: 30,- Creatief zeg!
Norway_girl: 15,- Mooi getekend maar met minder papier of met mindere potloden.. Het ziet er niet erg mooi uit.

pag. 51
macholoverr: 0,- Ik heb te veel commentaar maar dat zal de rest al wel hebben gezegt.
zosja24: 0,- niet waard. Geen diepte verschil geen kleur verschil
smeetjoew: 50,- Mooii Weet geen commentaar
Kikovski: max. 5,- iets te simpel voor er geld voor te vragen
yeye: 0,- De tekening klopt niet, Geen diepte verschil

pag. 52
Myra: :$ 5,- Iets te sipel voor er veel geld voor te vragen.
Kikovski: :$ 10,- Hij is beter geworden met die schaduwen
Cyntje: :$ 50,- Mooii!
Marloez: :$ 25,- Het is niet mijn smaak maar toch erg mooi

pag. 53
/

pag. 54
HorseyDude: :$ 5,- Nog niet goedgenoeg om veel geld oor te vragen
HorseyDude: :$ moooi Het gaat al beter. Je hebt lekker veel kleur gebruikt
HorseyDude: :$ 0,- Hij lijkt heel raar. Ik weet niet of dit je stijl is maar ik vindt het niet mooi
Kikovski: :$ 5,- Meer contrast en meer datails

pag. 55
yeye: :$ 0,- Nog geen geld waard. Probeer wat meer diepte erin te krijgen en nog meer met schadwen te werken.
Myra: :$ 50,- Heel mooi gemaakt. Het ziet er realistisch (of hoe je dat ook schrijft) uit
hoefijzer: :$ 75,- Whaouww!!
yeye: :$ 5,- hij lijkt heel plat
TinkerTom: :$ 150,- Hij is kei mooi!!
HorseyDude: :$ 0,- hij is erg wazig

TinkerTom: :$ 150,- Hij is kei mooi
_Esther: :$ 0,- hij is kinderachtig
sammyvriend: :$ 40,- Mooi maar jammer van het papier
sammyvriend: :$ 5,- deze is minder hij ziet er vreemd uit

de rest komt ik moet weer de klas in.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:11

_San87_: Haha, Mijn tekeningen sla je steeds over :P
Nou ja, Volgende keer beter (zit er reden achter niet dat het mij wat uitmaakt, maar dat viel me gewoon op ;) )

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:12

Mensen die zelf niet taxeren kunnen worden overgeslagen ;)
Misschien dat dat de reden is?