Gewoon:
*** GESLOTEN ***
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar als er in die tussen tijd nog een gedichtje is gekomen, dan kan ik die ook nog beoordelen
snapje

mijn complimenten daarvoor!
super gedaan
weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen, hou meestal niet zo van kortaf zeg maar, maar hier geeft het juist extra gevoel
Heb niet echt een duidelijk iets wat je erin kunt verbeteren 
het woordje klitten vind ik wel grappig gekozen, het geeft een grappig einde aan het dichtje
alleen weet niet of ik het zelf zou hebben gekozen, omdat het een gedichtje is waarin veel gevoel ligt, maakt het het geheel een beetje onserieus
maar ben er niet echt uit of ik dat nou juist mag of niet 
vind hem netjes geschreven, mooi opgebouwd 
wat is wat minder vind zijn de woordjes “me” dat is naar mijn idee meer spreektaal en zou “mij” moeten zijn, dan leg je er ook nog wat meer nadruk op en geeft wat extra sfeer
Verder heb ik er geen commentaar op
het gedichtje leest gemakkelijk en je laat duidelijk zien wat het gedichtje zegt. De achtergrond gedachte is mooi en komt gevoelig neer op het goede moment
wel vind ik het woordje verwaarloosde niet zo heel mooi voegen, omdat het zo lang is
Verder heel mooi gedichtje!
dat wil er bij mij niet zo lekker in. Ik weet wel wat je bedoelt, maar het komt niet helemaal binnen, doordat het slot voor mij niet zo pakken overkomt.
Verder mooi gedaan 
Vind het gedichtje op zich wel wat hebben. Het leest simpel en is goed begrijpelijk
alleen vind het woordje ‘Heartless’ niet zo aan, als ik had gehoopt dat die zou aankomen
hij loopt er zeg maar niet helemaal lekker in mee
verder weet ik niet wat ik erover moet zeggen. Netjes gedaan!
maar dat je het juist moet voelen, juist moet begrijpen
engels is niet mijn sterkste taal en ik heb het ook niet woord voor woord kunnen begrijpen, maar ik weet wat je wilt zeggen in het gedichtje en het komt mooi over
weet verder niet wat ik erover moet zeggen 
deze loopt lekkerder en pakt mij daardoor ook beter
heel netjes gedaan
het is ook weer even een nieuw onderwerp, tegenover de andere gedichtjes leuk bedacht
weet er verder niet zoveel over te zeggen, het is mooi opgebouwd, qua structuur en is mooi duidelijk
alleen vind de laatste strofe niet helemaal voor 100 procent aansluiten, maar het is niet storend 
hele mooie gedichtjes gelezen 
verleden tijd en tegenwoordige tijd klopt het niet..maar toch..ergens wil ik 'm wel plaatsen..dus hier komt het gedicht van mij(maak misschien nog wel andere hoor
) :

Eve_lien schreef:Nog geen commentaar..
Alleen een dingetje..
De verleden tijd van lezen is las en geen leesde
Als ik die zin ga veranderen, verander ik ook de inhoud van de zin. Dan ruil je een hart wat van je houd in voor een hart waar jij van houd. Elaine schreef:Nog even reactie op het commentaarAls ik die zin ga veranderen, verander ik ook de inhoud van de zin. Dan ruil je een hart wat van je houd in voor een hart waar jij van houd.
..hebben we langer de tijd om wat te bedenken..toch?... 

.
.
.
. Op strofe drie na, loopt hij vrij vlot.
.
Al zou ik 'Altijd' in de laatste zin weglaten, dan loopt hij lekkerder.
. Ja, ik heb er weinig commentaar op (: