Seven:
17-3: Prachtig!
16-3: Mooie kat! Zeker die ogen zijn erg sprekend
15-3: Prachtig! Vooral dat hoofdstel is echt goed gelukt
Ook die digitale werken zijn erg leuk geworden.
11-3: Leuke pony! Sprekend hoofdje heeft hij
10-3: Onder de tien minuten? Wat knap!
9-3/8-3: Mooi! Ook leuk zo met de structuur van het papier
7-3: Ik begin in herhaling te vallen :’) Het is namelijk alweer zo mooi!
6-3: Dat verbranden geeft het toch wel iets extra’s moet ik zeggen.
Kashmino:
16-3: Die appel is erg goed geworden, ook het ronde heb je zeker goed eruit laten komen.
15-3: Ziet er al goed uit! Misschien zou je de volgende keer iets meer kleur/contrast kunnen proberen?
Shettepret:
Week 11: Moet ik hier nog iets over zeggen? Hij is gewoon prachtig.
Week 10: Leuk idee!
Uska:
Week 11: Op dat eindresultaat mag je zeker trots zijn. Mooi! Erg leuk dat je de tussenstappen ook laat zien. Daar kan ik (als complete verf-leek xd) nog wel wat van leren.
Week 10: Ziet er erg leuk uit!
Pompompom:
13-3: Dat meisje heeft echt een sprekend gezicht. Goed gedaan! Ook beide paarden vind ik echt mooi geworden.
9-3: (Je hebt een aantal werken hier zonder zichtbare datum dus dan maar even zo) Ze zien er echt allemaal leuk uit! Ook leuk dat je ons de opbouw van het paard in olieverf laat zien. Is die al af?
7-3: Mooi!
3-3: Leuk! Lekker ruw geschetst.
2-3: Ook al zo sprekend!
Jeika:
12-3: Ik vind hem leuk geworden!
11-3: Hoezo is deze minder? Hij is nog steeds ontzettend leuk!
9-3: (Ik mis in mijn telling iets?) Die is wel echt heel leuk geworden! Hij kijkt leuk uit zijn ogen.
8-3: Die is leuk! De benen vind ik helemaal niet storend hoor. Afsnijding kan ook best mooi zijn
7-3: Leuk!
6-3: Leuk! Met goed kijken zie ik inderdaad de verschillende kleuren erin. Ik snap wel dat het moeilijk vast te leggen is, maar het is wel zichtbaar (:
5-3: Ook al zo leuk! Het hoofd zou inderdaad iets langer kunnen, maar storend vind ik het niet. Als jij er zelf niks over had gezegd, was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen :’)
4-3: Dit vind ik (uit die post) toch wel het beste werk. De linkerpony kijkt zo heerlijk ondeugend.
3-3: Ontzettend leuk idee!
Damned:
12-3: (sorry, ik heb geen idee op tekening hoeveel je inmiddels zit

9-3: Jij bent wel echt gek op die ene pose he? :’) Ziet er wel echt leuk uit!
Athelas:
Week 10: Wat zijn ze leuk!
_Bitje_:
9-3 (en die week geloof ik): Leuk dat de linker en rechterbladzijde eigenlijk zulke parallellen hebben! Die haren zijn echt heel gaaf gemaakt! Verder zijn ze ook heel erg leuk, maar ik moet even zeggen dat ik die onderste (greenho) wel echt heel erg goed vind.
Sanneb:
6-3 (de tekening van de drie kinderen): Ontzettend leuk geworden! Hoeveel tijd heb je er uiteindelijk aan besteed?
Selina:
Week 9: Leuk! Complimenten voor het kleurgebruik! Voor mijn gevoel is de hals wel aan de smalle kant voor de bouw van het hoofd.