Ik heb het besteld, ontvangen, gelezen, bekeken, mijn vriend heeft het ingepakt, mijn dochter heeft even het pakpapier geproefd en toen heb ik het gekregen
Prachtig Zelfs mijn vriend zitten te schudden met zijn hoofd
Hoe heb je dat geregeld??? Ik: Tja... connecties he
Maar ik snap het Kan ik hopelijk snel verder prusten al moet ik ernstig snel de bedankjes voor de bruiloft af gaan maken
HelgaV
Geplaatst: 05-04-10 22:34
Bedankt voor je zakdoekje!! Hoe verschrikkelijk om een filmpje te maken waar je eigen stemgeluid ook nog eens op staat... Maarja, als jij / jullie er nu uitkomen dan is het in ieder geval ergens goed voor geweest
ik sluit me aan bij jullie morgen ga ik wol halen !!!
Kaplaars
Geplaatst: 06-04-10 08:28
Helga: super!! Nu kan ik de koala ook volgens het patroon maken! en ik vond het een duidelijk filmpje en je hebt een mooie stem. (Slim ook van die groene draad als je verkouden bent) Cyntje: Nog gefeliciteerd Jetsje: welkom!
je begint in de eerste steek met 1 vaste, dan haak je in de tweede 2 vasten, dan weer 1 vaste in de volgende en weer 2 vasten in de volgende enz enz enz tot je weer bij het begin bent. Zo vermeerder je het aantal steken...
driebergen
Geplaatst: 06-04-10 22:12
Ik heb de neiging te letten op wat er onder topics staat. deze zag ik nu onder dit topic:
Citaat:
Letterhaken Kapstokhaken met letter in ijzer en aluminium, u kunt zelf combineren! www.LuuQS.nl
ik moest 2x overlezen voor ik snapte dat het niet om ons type haken ging....
HelgaV
Geplaatst: 06-04-10 23:25
Cyntje schreef:
Nope, moet een heel stuk met een nieuw stuk draad dichtsteken,...
dat is jammer... Dat probleem had ik totaal niet. Ik heb vast 10 keer dat eerste rondje gehaakt mede dankzij het filmpje maar er zat niet 1 keer een gat in..
Het is al iets minder, ik merk als ik meer kettingsteken heb dat het minder is... zal wel met de handigheid te maken hebben denk ik
jeltsje24
Geplaatst: 07-04-10 22:21
wie heeft er veel verstand van haken en kan mij even verder helpen
Hoofd Haak met geel, haaknaald 5:
•toer 1 : maak een draadring en haak hier 8 vasten in, trek de lus dicht en sluit het rondje af met een halve vaste (8) •toer 2 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (12) •toer 3 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (18) •toer 4 : haak in iedere 2de steek, 2 vasten (27)
ik was totemet hier en nu word het een soort flesje vorm het word steeds kleiner snap er niks van en het moet uiteindelijk een hoofd worden
hmmmmmmmmmmmm moet ik het voor de zoveelste keer uitelkaar halen of hoort het zo ???