dide, haha, wat zonde dat de hond op je tekening is gaan staan! De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen (de bolling in de kaak is wat te groot denk ik) maar ik vind 'm wel heel mooi getekend!
easygoing, ah, jij hebt de vos gedaan!
Mooi gedaan, dat oog, die draaiing in de hals, de glans- en schaduwplekken... Mooi cadeautje! 
Ik had het nog mooier gevonden als je je tekening iets lager op het papier had gezet, nu heb je vrij veel ruimte over aan de onderkant en zit je bovenaan bijna tegen de rand van het papier. Maar daar mag ik niet over zeuren, want dat is op mijn tekening ook zo

.
.
*voelt zich vereerd
. Heb je wel eens met pastel gewerkt? Ik vind het eigenlijk fijner dan potlood, je kunt de kleuren gemakkelijk lekker helder krijgen en toch ook heel gedetailleerd werken
. Dus als ik een keer centjes over heb (wat dus nog best lang kan gaan duren hihii) wil ik echt een mooie set met pastelpotloden aanschaffen.
. 

Enige wat ik zo snel zie is dat de voorbenen misschien wat te lang zijn en de kont/het kruis niet helemaal klopt, verder zie ik geen echte fouten in de verhoudingen. Wel bedankt trouwens!
Ik ben idd nogal 'chaotisch' met lijnen neerzetten! Het moet je ding maar zijn..