xAylie schreef:kan ik ze niet via pb sturen ss?
of alleen mail ?
ga even foto's voor je maken !
Zei ik ook hoor, pb of mail
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! singasong schreef:JodieR schreef:Ik heb 20 oktober mijn eerste sieradenparty. en 10 november nog een.
Leuk zeg! Dan ben je zeker wel druk bezig met sieraden maken?!

singasong schreef:lovetoulouse schreef:Ik heb een vraagje, Hoe maken jullie een elastiek vast.. Ik maak zelf ook sieraden maar nog niet met elastiek. ik ben bang dat als ik hem dan omdoe dat de knoopjes er uitgaan
Gewoon knoopje en dan een drupje lijm of een knijpkraaltje op de uiteindjes, vlak achter het knoopje.
Er komen 6 of 8 mensen. 
Ook goed verdiend
singasong schreef:noudy schreef:Wat maken jullie allemaal mooie dingen,lijkt mij ook wel leuk om eens te proberen gewoon voor mezelf.
Heb je er de spulletjes voor? Dan gewoon gaan beginnen
, maar heb vandaag nieuwe bestelling de deur uitgedaan hoop het over een paar dagen binnen te krijgen. 
Zou best wel weer eens wat met die kraaltjes willen gaan doen, zeker met de winter in het vooruitzicht lekker binnen freubelen. Alleen ik weet dus niet zo goed hoe te beginnen, en wat ik nodig heb zodat het ook wat langer goed blijft
Lijkt me leuk om eens wat armbandjes/kettinkjes te maken, of bijvoorbeeld met kraaltjes eens een tasje of dekje oid te versieren. Een leuke frontriem lijkt me ook wel wat, maar zijn die losse leren lusjes ook zo te koop of moet je die echt helemaal zelf maken?
Alleen dat elastiek wat ik had ging dus snel kapot, dus daar heb ik niet zo beste ervaringen mee. Het hoeft ook niet heel makkelijk te zijn ofzo als ik iig maar wel weet hoé ik het moet gaan aanpakken dat ik het ook wel meteen op een goede manier doe zeg maar

Heb je om zulke dingen te maken veel spullen nodig en is dat erg moeilijk? 
)