Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wranglerbutt schreef:Is dit nog wel een 5 minutentekeningen-topic of inmiddels een OneMotion tekeningen-topic?
Niets ten nadele van de OneMotioncreaties, maar ik zie hier steeds meer creaties die er uit zien alsof er een stukkie langer aan gewerkt is dan 5 minuten....
Cyntje schreef:Wranglerbutt schreef:Is dit nog wel een 5 minutentekeningen-topic of inmiddels een OneMotion tekeningen-topic?
Niets ten nadele van de OneMotioncreaties, maar ik zie hier steeds meer creaties die er uit zien alsof er een stukkie langer aan gewerkt is dan 5 minuten....
Ben ik helemaal met je eens, wilde het van de week ook al aankaarten.
Heb dit topic een tijd gevolgd en wilde zelf ook gaan inzenden maar als ieder plaatje te pas en te onpas wordt neergekwakt zonder er werkelijk bij na te denken dan vind ik dat een beetje zonde!
Tuurlijk is het leuk een schetsje neer te zetten maar bij sommige inzendingen gaat het werkelijk nérgens over...
Cyntje schreef:Tuurlijk hoeft het niet altijd in serieuze zin maar wat er de laatste pagina's wordt neergekwakt vind ik gewoon erg jammer, en zoals al eerder vermeld zetten juist de serieuze(re) tekenaars nu niks meer neer. Dat vind ik wel erg jammer aangezien ik wel wat kan leren door naar die schetsen te kijken
janique schreef:Ik heb ook niks tegen Onemotion of cartoons, mits ze gewoon echt in vijf minuten zijn gemaakt zoals wb al een beetje zegt. Een cartoon kan juist erg leuk zijn, maar als je hem in 1 minuut maakt moet je hem hier gewoon niet neerzetten.
Onemotion is een digitaal tekenprogrammaatje op internet heb ik begrepen
miek140 schreef:Zullen we anders dit topic maken zónder onemotion, en het onemotion topic voor alleen onemotion?
Dat hier alleen voor met pen/potlood en papier wordt?
Ik vind persoonlijk ook dat wij daar veel meer van leren.
Ik teken ook vaak een 5 minuten tekeningetje alleen die plaats ik dan niet omdat die totaal uit verhouding zijn. Ik leer er wel van, zeker ook door te kijken naar de tekeningen hier. Maar die onemotion, nee daar heb ik niets aan.
Tegen de tijd dat die van mij ergens op gaan lijken zal ik ze ook gaan plaatsen
Zijn er meer die dit een goed idee vinden?