[GAME] Een paard in 5 minuten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:16

zo even 1 uit de pen
Afbeelding

drafbalk

Re: [GAME] Een paard in 5 minuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:23

wow die is kei mooi,

lijkt dat zo of is ie zo lang?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:24

lijkt denk ik zo hij is wel langer dan breder kwa papier

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:41

ik zou dat ik dat kon.. even zo met pen :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:43

ik vind dit nog echt een heel standaard schetsje maar veel oefenen dan lukt je dit zeker

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:33

vett, ik kan dat echt niet hoor :P , na 10jaar oefenen mischien :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:03

Prachtig Vago!! :D

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 22:12

de eerste keer :D
mijn hoogzwangere merrie in de wei :+
in 3 min. heel snel afgeraffeld, ze heeft ook een beetje een lelijke kleur maarja :o

Afbeelding

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 00:31

Wranglerbutt schreef:
Is dit nog wel een 5 minutentekeningen-topic of inmiddels een OneMotion tekeningen-topic?
Niets ten nadele van de OneMotioncreaties, maar ik zie hier steeds meer creaties die er uit zien alsof er een stukkie langer aan gewerkt is dan 5 minuten....

-O-

Ben ik helemaal met je eens, wilde het van de week ook al aankaarten.
Heb dit topic een tijd gevolgd en wilde zelf ook gaan inzenden maar als ieder plaatje te pas en te onpas wordt neergekwakt zonder er werkelijk bij na te denken dan vind ik dat een beetje zonde!
Tuurlijk is het leuk een schetsje neer te zetten maar bij sommige inzendingen gaat het werkelijk nérgens over...

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 00:50

Cyntje schreef:
Wranglerbutt schreef:
Is dit nog wel een 5 minutentekeningen-topic of inmiddels een OneMotion tekeningen-topic?
Niets ten nadele van de OneMotioncreaties, maar ik zie hier steeds meer creaties die er uit zien alsof er een stukkie langer aan gewerkt is dan 5 minuten....

-O-

Ben ik helemaal met je eens, wilde het van de week ook al aankaarten.
Heb dit topic een tijd gevolgd en wilde zelf ook gaan inzenden maar als ieder plaatje te pas en te onpas wordt neergekwakt zonder er werkelijk bij na te denken dan vind ik dat een beetje zonde!
Tuurlijk is het leuk een schetsje neer te zetten maar bij sommige inzendingen gaat het werkelijk nérgens over...

Maar dat nou juist wat het leuk maakt vind ik.. ik heb het hele topic doorgelezen :+
En hier een daar lag ik echt helemaal in een deuk! wat een geweldig topic! :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 00:54

Tuurlijk hoeft het niet altijd in serieuze zin maar wat er de laatste pagina's wordt neergekwakt vind ik gewoon erg jammer, en zoals al eerder vermeld zetten juist de serieuze(re) tekenaars nu niks meer neer. Dat vind ik wel erg jammer aangezien ik wel wat kan leren door naar die schetsen te kijken ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:47

Ik zal bij dit thema dan nog wel een "fatsoenlijke schets" maken in plaats van een cartoon.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:05

Ik vind het ook erg jammer. Vande serieuze(re) tekenaars kon ik altijd veel leren wat Cyntje ookal aankaartte. Ik heb nog nooit Onemotion gebruikt vind op de pc tekenen niet fijn.. Liever met stift, potlood of pen :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:56

Cyntje schreef:
Tuurlijk hoeft het niet altijd in serieuze zin maar wat er de laatste pagina's wordt neergekwakt vind ik gewoon erg jammer, en zoals al eerder vermeld zetten juist de serieuze(re) tekenaars nu niks meer neer. Dat vind ik wel erg jammer aangezien ik wel wat kan leren door naar die schetsen te kijken ;)

Tja, de reden voor mij om simpele cartoons te maken is omdat ik gewoonweg geen serieuze, mooie tekeningen kan maken. Als ik met potlood aan de slag ga duurt het zeker langer dan 5 minuten. Ik wil wel een keer proberen om een serieuze tekening te maken.. Ik heb er net nog 1 gemaakt, gewoon voor mezelf zeg maar, maar die duurde ook al een kwartier en het is een mislukt hoofd :o . Ik zal het nog even proberen bij dit thema ;)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:18

Mooie tekening Vagolijntje! +:)+
Hij lijkt trouwens sprekend op de tuiger die mijn Paintmerrie het hof maakt :D

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:36

Zullen we anders dit topic maken zónder onemotion, en het onemotion topic voor alleen onemotion?
Dat hier alleen voor met pen/potlood en papier wordt?

Ik vind persoonlijk ook dat wij daar veel meer van leren.
Ik teken ook vaak een 5 minuten tekeningetje alleen die plaats ik dan niet omdat die totaal uit verhouding zijn. Ik leer er wel van, zeker ook door te kijken naar de tekeningen hier. Maar die onemotion, nee daar heb ik niets aan.
Tegen de tijd dat die van mij ergens op gaan lijken zal ik ze ook gaan plaatsen ;)

Zijn er meer die dit een goed idee vinden?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:42

Ik heb niks tegen Onemotion of andere digitale tekeningen, maar ik vind het niet leuk als de ik doe maar wat - ik heb er 2 minuten over gedaan/ ik heb er minuten 20 over gedaan, maar zeg 5 - ik vind hem zelf lekijk/mislukt - maar ik kwak 'm toch in dit topic-plaatjes de overhand krijgen :o

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:52

misschien een domme vraag, maar wat is onemotion? :+

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:55

Ik heb ook niks tegen Onemotion of cartoons, mits ze gewoon echt in vijf minuten zijn gemaakt zoals wb al een beetje zegt. Een cartoon kan juist erg leuk zijn, maar als je hem in 1 minuut maakt moet je hem hier gewoon niet neerzetten.

Onemotion is een digitaal tekenprogrammaatje op internet heb ik begrepen :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:59

janique schreef:
Ik heb ook niks tegen Onemotion of cartoons, mits ze gewoon echt in vijf minuten zijn gemaakt zoals wb al een beetje zegt. Een cartoon kan juist erg leuk zijn, maar als je hem in 1 minuut maakt moet je hem hier gewoon niet neerzetten.

Onemotion is een digitaal tekenprogrammaatje op internet heb ik begrepen :)

Ja, gum dan wat weg en probeer hem te verbeteren. Alles wat ik hier tot nu toe geplaatst heb is niet echt zoals degene die het onderons "echt goed" kunnen. Maar ik leer er van om naar echt mooie tekeningen te kijken bvb die van jou! :) Je ziet duidelijk omdat het 5 minuten is de anatomie er nog in en dat vind ik er mooi :j..

@ Dewii, het is juist de kunst om het zo te oefenen. Het geeft toch niks als het niet goed lukt dan probeer je het opnieuw in die 5 minuten en uiteindelijk als het je gelukt is zet je jouw resultaat hier neer :)

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:01

oke dan ben ik dus de enige die er zo over denkt :)
Ik dacht ik gooi het eerst in de groep voordat ik Fifill lastig val met een pb ;)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:06

miek140 schreef:
oke dan ben ik dus de enige die er zo over denkt :)
Ik dacht ik gooi het eerst in de groep voordat ik Fifill lastig val met een pb ;)

Nee hoor, ik vind je idee erg leuk ;)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:10

miek140 schreef:
Zullen we anders dit topic maken zónder onemotion, en het onemotion topic voor alleen onemotion?
Dat hier alleen voor met pen/potlood en papier wordt?

Ik vind persoonlijk ook dat wij daar veel meer van leren.
Ik teken ook vaak een 5 minuten tekeningetje alleen die plaats ik dan niet omdat die totaal uit verhouding zijn. Ik leer er wel van, zeker ook door te kijken naar de tekeningen hier. Maar die onemotion, nee daar heb ik niets aan.
Tegen de tijd dat die van mij ergens op gaan lijken zal ik ze ook gaan plaatsen ;)

Zijn er meer die dit een goed idee vinden?

Je hebt eigenlijk wel een punt, het is wel een goed idee. Een apart onemotion topic, met ook thema's, bedoel je? Dat is wel een leuk plan :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:11

Vind ik ook een goed idee miek140 :j

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:12

Maar er is toch al een onemotiontopic?
Ik heb die toch een keer voorbij zien komen dacht ik...

Zo blijft het misschien wel wat overzichtelijker voor iedereen als het opgesplitst wordt