Hij doet t weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevony schreef:ah leuk! Wil je er een ander kleurtje onder leggen? Ik heb ook weleens met oliepastel een achtergrond gemaakt (en dan heel veel wrijven met tissues) gaf ook een leuk effect, maar kostte wel veel werk vond ik.
Dank! Die van jou is ook erg mooi, kleurrijk en herkenbaar van jouw hand! En wat je zegt inderdaad... dat zie je wel aan de diversiteit van de inzendingen. Ik moest meteen denken aan van die fanatieke ponsmeisjes met paardjes met guitige smoeltjesJa, je zou denken dat als het nummer eind juni uitkomt, dat het elk moment kan komen
Nevony schreef:ja dat is altijd de eerste uitdaging: iets afmaken.
Volgens mij was het vorig jaar zo dat er een tussenstand kwam met de 15 geselecteerden halverwege de maand. We wachten af!
En dat ben ik met je eens, maar dat is ook het gevaar/de consequentie van een wat breder thema... misschien hebben die mensen wel een passie voor een bepaald ras
Jis_ schreef:Die van jou past in ieder geval helemaal in het thema Nevony, plezier en passie spatten er van af, prachtig gemaakt ook!
Nevony schreef:Jis_ schreef:Die van jou past in ieder geval helemaal in het thema Nevony, plezier en passie spatten er van af, prachtig gemaakt ook!
Ah, dat vind ik leuk om te horen, dankjewel!
Jij had niks ingestuurd toch? Soms is het lastig omdat boktnamen niet altijd de ‘gewone’ namen zijn
Ooh, helemaal leuk San!