Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:[ [url=m/m4s1Hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6VToAf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1yKOCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jan van Haasteren boek is binnen. Is echt zijn stijl hoe langer je naar de platen kijkt hoe meer grappige details je ziet!
Mooi dik papier.
Leuk Roos, dit weekend dus lekker kleuren.
Roosje01 schreef:Ik heb mezelf verwent. Mandela boek gister avond besteld morge komt hij. Eigenlijk stond erbij voor 23:00 besteld morge in huis, maarja die ene dag maakt ook nie uit. Wilde hem eerst bij primera bestellen zodat ik hem vandaag hier bij het filliaal kon afhalen. Maar bij het betalen klopte de prijs niet meer. Stond op de site afgeprijst van 12,50 voor 8,95 maar toen ik door klikte naar ideal stond er de oude prijs. Nu bij bruna besteld en word die gratis thuis bezorgt. Dus vanaf morgen weer heerlijk kleuren
Lisette0 schreef:Mislukt kan niet
Mijn eerste mandala heeft allerlei kleuren door elkaar, gewoon random. Ik vond hem toen ook mislukt. Maar nu elke keer als ik 'm zie word ik er weer vrolijk van, haha.
Dus tenzij je veel fouten maakt ofzo, vind ik niet dat een mandala kan mislukken
Lisette0 schreef:Roosje01 schreef:Ja deel 1 maar gewoon bij de eerste beginne. Ben dr wel helemaal uit dat ik mandela's het leukste vind, vooral de kleuren combinaties verzinnen en de patronen zijn zo mooi.
Ze zijn idd zeer verslavend, haha.
Leuk hoor, dat boek heb ik ook![]()
Maarre.. Het is mandala, niet mandela![]()
Lisette0 schreef:Maar een ander vind m misschien weer heel mooi
Lekker af maken en met de volgende beginnen!
Vind het wel knap dat je nog verder gaat trouwens. Dat kan ik echt niet
Als ik geen zin meer heb om eentje af te maken, begin ik gewoon met een andere, hahaha.