Eerst mijn week 21

Een Clydesdale gebaseerd op een foto die ik vond op deviantart (credits staan erbij)
De achtergrond is weer een foto van internet met een photoshopfiltertje dus die is niet zelf getekend! ik moet echt nodig achtergronden oefenen zodat dat niet meer nodig is xD
Ik heb tussendoor wat printscreens gemaakt en deze achter elkaar gezet in een GIFje, dus voor wie het leuk vind om te zien hoe deze is opgebouwd klik hier.
Nu even rondje reageren vanaf mijn vorige bericht;
Nog bedankt iedereen voor de leuke reacties op mn vorige paardjes, ben blij dat het stijltje wel in de smaak valt

mar_fay Je snelle schetsen zien er goed uit hoor ^^ Wat een poepig veulentje

Pluizebolpum (Derpy is een beetje gek

Jetske Mooie elegant paardje ^^ Zn staartje zit wel wat laag. Heb je hem intussen al uitgewerkt? Je tweede is ook heel mooi geworden. Echt super dat je het aan durft om lekker kleurtjes te mixen. Hierdoor komt er echt veel meer sfeer in de tekening. Netjes netjes

Fnanne Oeww de geel met paarse ziet er erg tof uit, dankzij dit plaatje krijg ik echt zin om te vingerverven

Pluizebolpum Nou je mag vaker inspiratieloos gek doen met aquamarkers. Mooi effect, ook tof die kleuren zo gemixt.
Fnanne Echt een geslaagde combi, acryl met potlood

Pluizebolpum Bijzonder plaatje. Toffe combi van kleuren. Ik ben toch stiekem altijd wel benieuwd naar de versie die nog niet door GIMP is gegaan

Jetske Zeker als je voor de 'elke dag een paard' challenge gaat is een keer een schets of tekening die nog niet af is zeker geen ramp hoor. Ik vind ze beide erg mooi. Bij de tweede, kan aan de foto liggen, mis ik net iets meer contrast maar qua kleurgebruik is hij weer heel sterk (die eerste ook trouwens). De twee linkjes vind ik ook erg mooi. Je gaat echt hard vooruit wat betreft de anatomie en proporties! En blijf door gaan met die kleuren

Pluizebolpum Bahh, dat zijn de minder leuke dingen

Fnanne Twee lekker vlotte werkjes. Mooie kleuren combi's. Het koppie van de tweede is weer zo heerlijk charmant. Kan ik wel waarderen, weer eens wat anders dan de perfecte portretjes :p
Pluizebolpum Mooie kleurtjes. Ook mooi dat textuurtje erin

Jetske Oeww dit gaat echt een prachtig kunstwerk worden. Tot nu toe al erg geslaagd. Mooi contrast, mooi kleurgebruik, wel even showen als hij af is hè!
Pluizebolpum Hahahahaha dat hoofd

Jetske Mooi koppie

Pluizebolpum Haha weer zo'n mooi sprekend plaatje ^^ Heel mooi contrast en kleurgebruik

Pfoe dat waren ze weer