#@$#%^%#&$#& ik ben weer even helemaal klaar met dat hotfix. Eerst had ik net vijf goudkleurige steentjes te kort voor mijn kroontje dat ik op een dekje aan het maken was en vervolgens t hele kroontje aangepast zodat ik er wel genoeg had. Nog de naam van paard eronder gezet in ander kleurtje, hechtte die steentjes helemaal niet. Ik bestel nooit meer op hotfixfanaat. Eerst dacht ik oh leuk goedkoop en veel steentjes, maar echt flutkwaliteit. Kan dus aangezien ze allemaal niet goed hechten alsnog een overgroot deel niet gebruiken en ben uiteindelijk misschien nog duurder uit omdat ik er nu veel meer van moet aanschaffen.
Dat is algemeen bekend van hotfixfanaat, dat de steentjes van slechte kwaliteit zijn. Er is al een paar keer voor gewaarschuwd hier in het topic. Gewoon bestellen via hotfixonline.Super service, goede kwaliteit en snel in huis.
ik ben helemaal verslaafd geraakt aan bestellen via Ebay. Hele mooie steentjes voor weinig geld. Alleen moet je wat langer wachten, maar dat heb ik er wel voor over. Bij hotfixfanaat koop ik nooit meer.
Heb een lading steentjes van die mpmevrouw(die hier geregeld in een link voorbij kwam)besteld, die zijn ook bagger
@Wups, heb 3x iets bij jou betseld, superfijne service en goede steentjes!, maar vind je site nu behoorlijk rommelig en veel onderdelen waar niks onder staat, vandaar dat ik even verder ben gaan kijken om elders te kopen.
Das wel balen! Ik heb een poosje terug ook een enorme hoeveelheid (vind ik dan iig hihi) op eBay besteld (kost geen drol ) en nu al een poos geen tijd om te hotfixen... Gelukkig zijn die steentjes niet zo groot en neemt het dus weinig ruimte in beslag. Binnenkort (na de verbouwing) maar weer eens tijd maken om mooie dingen te maken!!
Dan ben jij vast één van de weinig die er tevreden over is Ik heb de stenen van hotfixfanaat die ik nog had weg gegooid Ben je uren met een groot project bezig Plakken de rot steentjes niet of je bent meer dan de helft kwijt na een keer wassen Ben ook een eBay steentjes fan Kost geen bal en zijn wel heel mooi Net zo mooi als de dure steentjes en heel belangrijk blijven wel goed zitten
bij hotfixfanaat doet de ss10 het idd niet goed, maar als je ze er met een applicator opzet blijven ze bij mij wel goed zitten, met strijken helaas niet!
hmm... en ik heb net een hele lading besteld bij hotfixfanaat... Omdat de steentjes van de vorige bestelling goed waren en zelfs na enkele keren wassen nog steeds op mijn paardendekens hangen, dacht ik dat het wel goed was. Hopen dat ik geluk heb en deze keer weer een goede lading krijg...
hallo allemaal help help help!!!! er is al meerdere keren uitgelegd maar snap het nog steeds niet. de naam Robin in sierletters hoe krijg ik die zo dat ik hem kan hotfixen??
1e hotfix pakketje is besteld! Starterspakket met roze aplicator en clear steentjes, nog wat studs en krijg volgens mij ook nog gratis clean steentjes.