Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(foto uploaden lukt niet, dus even in een link) Hopelijk binnenkort een foto van die van jou

). Zij heeft onder andere de Clover Soft touch en de Clover Amour en vooral naar de Amour ben ik heel benieuwd, omdat die een volledig rubberen grip heeft.
? Op dit moment mutsen aan het haken. Op stal vaak een muts op en mijn kleine kids zijn er ook blij mee. Nu nog gewoon met een houten haaknaald en wol vd Zeeman. Ik ken de steken wel maar die het op gevoel en niet volgens een patroon. Maar krijg veel complimenten over de mutsen (huh heb je die zelf gemaakt? ohhh leuk). Ben altijd wel iemand die aan het freubelen is maar ivm CTS aan 2 polsen kon ik een paar jaar niet veel. Ik zoek nog wel andere naalden want blijkbaar zit er wel verschil in? Mijn polsen blijven een zwakke plek. Clover zie ik hier veel voorbij komen. scheelt het echt zoveel? had die naalden vd zeeman en 1 van een wolwinkel, een houten. En 2 addi's maar die zijn maat 2,5 en 3 dus te klein voor de mutsen. Johnnydepony schreef:Ja scheelt echt hoor PK! Kan ze echt aanraden en dan de clover amour nog meer dan de soft touch. Vind de eerste nog fijner.

PKFrancis schreef:Ben altijd wel iemand die aan het freubelen is maar ivm CTS aan 2 polsen kon ik een paar jaar niet veel. Ik zoek nog wel andere naalden want blijkbaar zit er wel verschil in? Mijn polsen blijven een zwakke plek. Clover zie ik hier veel voorbij komen. scheelt het echt zoveel? had die naalden vd zeeman en 1 van een wolwinkel, een houten. En 2 addi's maar die zijn maat 2,5 en 3 dus te klein voor de mutsen.
Misschien een 2,5 of een 3 mm. Dat hangt ook een beetje af van hoe strak (of los) je haakt. Hoe losser je haakt, hoe dunner je haaknaald zou "moeten" zijn als je geen gaatjes in je werk wilt. Zou je bijv. heel strak haken, dan zou je een iets dikkere haaknaald kunnen gebruiken. 
(met cc, die heb ik niet haha) zachter in de hand en ronder dan de soft touch, heerlijk! Eind januari moet de set binnen zijn