. Imo is het dan ook niks waard, wel zonde, wat de tekening an sich is best mooi. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Imo is het dan ook niks waard, wel zonde, wat de tekening an sich is best mooi.
. Je kan prima zien dat je de techniek goed in de hand hebt en haar blik is treffend. Ik denk dat je er zo'n 45 euro voor kan vragen, de liefhebber zal er wellicht meer voor geven
.
.
Misschien kunnen jullie helpen!
Goed blijven oefenen, en dan worden dat snel wat meer repen
Heerlijke film ook! Mooi formaat, en netjes uitgewerkt. Het haar zal een hele klus zijn geweest! Er zijn wat details die iets netter hadden gekund, zoals de mouw die niet mooi rond loopt waardoor het lijkt alsof de arm plat is, en de bloemetjes op de rug, en er had wat meer contrast in het haar rechts gemogen.. maar verder een leuk werkje! Geschatte marktwaarde voor de liefhebber: € 40,- 8nnemiek schreef:Kaus Waar is de tekening mee gemaakt? Is het kleurpotlood en dan uitgeveegd? Als je er verder mee wil gaan dan zou ik eens wat pastel kopen, dat veegt een stuk makkelijker en dan krijg je minder harde lijnen en strepen. Verder vind ik het een mooie tekening. Ik vind de kinderen op zich netjes getekend. Een beetje cartoonachtig, maar dat heeft ook wel wat. Lekker blijven oefenen, en vooral goed op de schaduwen letten. Waarde: lastig hoor. Ik denk dat je hem niet aan een wildvreemde verkocht krijgt, dus in principe geen marktwaarde, maar voor familie denk ik dat je er een leuk, groot kado voor terug zou krijgen

Het formaat is vrij klein en ik vind het toch niet helemaal compleet, ook al hoort het zo.. kreukje in het papier is ook jammer.. 25 euro
)