Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou hier intresse in zijn voor de verkoop?
Vind het lipje alleen net wat te bol.. €80,-
Rest komt later als ik m'n volgende werk ga plaatsen.
€40,-
Leuke compositie weer, je wordt echt goed. €120,-

Probeer ook eens om verschillende hardheden potloden door elkaar te gebruiken, dan kun je nog meer diepte aan je werk geven. Ik weet niet of je deze tekening wilde inlijsten, maar in dat geval vind ik het zelf handiger als je iets meer ruimte hebt aan de randen van het papier, dan kun je makkelijker een passe-partout gebruiken. €40,-
€150,-

Mijn commentaar staat volgens mij al in het topic wat je voor deze tekening had geopend. €40,- gezien het formaat.
Probeer ook wat groter te werken, zonde als hij zo klein is! Wel vind ik dat je een goede arabieren-uitstraling hebt neergezet. Aangezien je zelf aangeeft dat dit een 'expiriment' was, zou ik hier niets voor vragen.
€30,-
Probeer van te voren goed te bedenken hoe je je onderwerp op het papier gaat zetten. De pootjes van het konijn zitten nu zó dicht bij de rand dat dat lastig zal zijn met inlijsten. €30,-

Het haar vind ik goed gelukt, al kan ik dat niet helemaal goed zien, omdat ie best klein is geupload. Ik zou gewoon goed doorgaan met oefenen, maar je bent zeker op weg.
Ik zou er... €7,50,- voor geven op dit moment. 
) uit verhouding. Kleuren zijn wel leuk gedaan. Verder is de neus een beetje scheef. Nog wat meer schaduw en contrast, want dat van die buik vind ik echt jammer eraan. Maar ik zou gewoon lekker doorgaan met oefenen.
€3,50.