[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:56

Talietjuh schreef:
"Wacht!"

"Je hebt nog niet de hand van mijn vader gevraagd. ", zeg ik

Ik zou alleen ff naar deze zin kijken.. :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:35

:') Oh oh wat is hij toch lekker voorspelbaar onbetrouwbaar.

01San

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:36

Jeetje daar staat ze dan |(
Ben benieuwd hoe het verder gaat

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:47

nine1987 schreef:
Talietjuh schreef:
"Wacht!"

Ik vind deze ontzettend grappig :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:11

Neee wat, nee wat, neeee.... Oke volgende stap hoe komt ze ergens waar ze kan slapen. Of gaat ze bij de oude man slapen van het cafe

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:27

Amber_anne schreef:
Neee wat, nee wat, neeee.... Oke volgende stap hoe komt ze ergens waar ze kan slapen. Of gaat ze bij de oude man slapen van het cafe

Dat zie ik haar zo doen :')

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:07

Wanneer gaat Streel doorkrijgen dat dit niet is hoe het hoort? Meneer wordt boos zodra hij zijn zin niet krijgt, en 5 minuten later is het weer koek en ei. Ik word er ondertussen een beetje moe van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:15

nine1987 schreef:
Talietjuh schreef:
"Wacht!"

O my, straks is de vader van Streep nog zijn hand kwijt! :o

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:29

Goudhaan1 schreef:
Wanneer gaat Streel doorkrijgen dat dit niet is hoe het hoort? Meneer wordt boos zodra hij zijn zin niet krijgt, en 5 minuten later is het weer koek en ei. Ik word er ondertussen een beetje moe van :')

Even jou gequote, maar er zijn er meer hoor. Maar mensen, ik wordt moe van jullie.... als je er moe van wordt, dan lees je toch niet meer, dan wordt je ook niet moe :D Zoals het bij streep gaat, gaat het in het echte leven soms ook. Niet iedereen is zo mans als jullie dat jullie m al gedumpt zouden hebben :o

Dit wilde ik even kwijt, nu kruip ik weer onder mn steen :D

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:36

Heeerlikk’ al die drama. I want more!

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:43

Ben ik de enige die denkt.. als Jef verdwijnt waar is dan het spannende gebleven?
Ik ben toch echt bang dat het dan een hele saaie wending krijgt hoor. :')

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:44

Amber_anne schreef:

Vast! We stappen nu over naar de daddyissues

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:45

Tijd voor een nieuwe hobby. Dammen ofzo

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 12:57

idylle schreef:
Goudhaan1 schreef:

Even jou gequote, maar er zijn er meer hoor. Maar mensen, ik wordt moe van jullie.... als je er moe van wordt, dan lees je toch niet meer, dan wordt je ook niet moe :D Zoals het bij streep gaat, gaat het in het echte leven soms ook. Niet iedereen is zo mans als jullie dat jullie m al gedumpt zouden hebben :o

Dit wilde ik even kwijt, nu kruip ik weer onder mn steen :D

Ik word moe van deze reacties. Volgens mij mogen we best onze mening uiten en dat hoeft echt niet altijd “aahhh leuk!” te zijn. Iedereen is respectvol gebleven, dus ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 15:55

Ik denk dat het juist goed is, daar heeft Ts juist wat aan beetje feedback heeft.
Is in ieder geval goed bedoeld.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 16:02

Ik vind t nog steeds een heel leuk verhaal en klinkt “gewoon” als een meisje dat thuis weinig liefde heeft gekend en dat bij alle mannen die aardig tegen haar doen dat meteen als meer ziet. (En ze is ondertussen niet dom genoeg om in 7 sloten tegelijk te lopen)

Ts ga zo door!

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 17:02

Silly1972 schreef:
Ik denk dat het juist goed is, daar heeft Ts juist wat aan beetje feedback heeft.
Is in ieder geval goed bedoeld.

Precies! Ennuh, het is niet alleen dit verhaal hoor, hoe vaak ik wel niet een boek lees en bij mezelf denk “nee, kind, wat doe je nu!” Het geeft juist een heel realistisch beeld, want als alles helemaal perfect zou gaan, zou ik het ook maar saai vinden :')

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 17:57

Misschien let ik er ook wel teveel op :o
:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 14:54

Dan zie ik in de verte een jongen lopen over het strand. He, is dat nou Jeff? Maar hij was toch in zijn auto gestapt? Ik kijk naar de parkeerplaats en zie gewoon zijn auto precies op dezelfde plek staan, als neergezet dat wij samen waren. Ook staat hij te krap naast de paal, net als daarvoor, waardoor 't lijkt alsof hij niet van zijn plaats is weg geweest..

He, heb ik het dan verkeerd gezien? Jeff was zo ver weg geraakt dat ik 't niet zo heel goed kon zien of hij 't was die weg reed. Je hebt ook zoveel zwarte golf's.

Snel loop ik naar buiten. Idd, het is Jeff en volgens mij is hij mij aan het zoeken! Ik ren het strand op. "Jeff!", roep ik.

Gelukkig ziet Jeff mij en even later treffen we elkaar. "Waar was je?", vraagt hij. "Ik liep achter jou aan maar je verdween uit zicht, ik heb je meerdere keren geroepen." antwoord ik. Jeff geeft mij een knuffel. "Sorrie Streep, ik was geschrokken van je reactie en ben toen snel gaan plassen, ik was zo zenuwachtig voor 't aanzoek, dat ik 't bijna in mijn broek deed, ik voelde al wat lopen dus daarom rende ik weg."Volgens mij lukte 't nog net tegen je te zeggen" Ik ga" Jeff kijkt mij liefdevol aan.

Dus je bent niet boos op mij? "vraag ik.

"Nee, natuurlijk niet! ", wel was ik erg geschrokken, maar ik moest zo nodig, ik kon niet goed op je reageren!"

"Waarom rende je dan zo ver weg?" vraag ik. ", Ja, omdat ik wel een beetje beschut wil plassen Streep". Jeff moet lachen. "Dacht je serieus dat ik van je weg gerend was ofzo en niet meer terug zou komen?" hahaha wat een gein. "Ben blij je weer te zien, ik schrok al dat ik je niet meer op het strand zag!

Samen lopen we naar de auto. Nu maar hopen dat Jeff niet de paal raakt met uit parkeren.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 18:14

Hahahaah, was hij in z'n broek aan het plassen :')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 18:14

:') hihihihi hij voelde al wat lopen _O-
Leuk stukje

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 23:19

Smerig :')

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:21

Een huwelijksaanzoek doen, terwijl je bijna in je broek plast en als ze nee zegt wegrennen om te gaan plassen??? Rare reactie hoor. Maar ja, de hele situatie is raar :P dus dat is dan weer niet raar...

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:22

santie schreef:
Een huwelijksaanzoek doen, terwijl je bijna in je broek plast en als ze nee zegt wegrennen om te gaan plassen??? Rare reactie hoor. Maar ja, de hele situatie is raar :P dus dat is dan weer niet raar...

Bwa, stel je voor dat ze ja zei... wegrennen met ‘WTF’ lijkt me dan nog vreemder :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:31

Poekkie schreef:
santie schreef:

Bwa, stel je voor dat ze ja zei... wegrennen met ‘WTF’ lijkt me dan nog vreemder :')

_O- geweldig