Talietjuh schreef:"Wacht!"
"Je hebt nog niet de hand van mijn vader gevraagd. ", zeg ik
Ik zou alleen ff naar deze zin kijken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goudhaan1 schreef:Wanneer gaat Streel doorkrijgen dat dit niet is hoe het hoort? Meneer wordt boos zodra hij zijn zin niet krijgt, en 5 minuten later is het weer koek en ei. Ik word er ondertussen een beetje moe van
idylle schreef:Goudhaan1 schreef:Wanneer gaat Streel doorkrijgen dat dit niet is hoe het hoort? Meneer wordt boos zodra hij zijn zin niet krijgt, en 5 minuten later is het weer koek en ei. Ik word er ondertussen een beetje moe van
Even jou gequote, maar er zijn er meer hoor. Maar mensen, ik wordt moe van jullie.... als je er moe van wordt, dan lees je toch niet meer, dan wordt je ook niet moeZoals het bij streep gaat, gaat het in het echte leven soms ook. Niet iedereen is zo mans als jullie dat jullie m al gedumpt zouden hebben
![]()
Dit wilde ik even kwijt, nu kruip ik weer onder mn steen
Silly1972 schreef:Ik denk dat het juist goed is, daar heeft Ts juist wat aan beetje feedback heeft.
Is in ieder geval goed bedoeld.
Poekkie schreef:santie schreef:Een huwelijksaanzoek doen, terwijl je bijna in je broek plast en als ze nee zegt wegrennen om te gaan plassen??? Rare reactie hoor. Maar ja, de hele situatie is raardus dat is dan weer niet raar...
Bwa, stel je voor dat ze ja zei... wegrennen met ‘WTF’ lijkt me dan nog vreemder