Het zijn 150 blaadjes en daarmee 300 pagina's (als je voorkant en achterkant gebruikt om op te schrijven), er zitten juist meer vellen papier in als een gemiddelde leuchtturm of ander merk.
Ik heb er ook een, voor die 2 euro kon ik hem niet laten liggen
JoycexEnya
Geplaatst: 15-02-18 14:44
Ik meld mij weer even
Zo ik ben op de comp maar begonnen en print ze uit. Zal even foto's maken en plaatsen ben best trots op
Voorpagina, ga ik allemaal foto's plaatsen van dit jaar
Jaarplanning qua wedstrijden en clinics enzo
En wat ik heb gedaan die dag
Jaardoelen en heb ook maanddoelen
En dan schrijf ik elke dag hoe het ging
En dan op einde van de maand memories
Laatst bijgewerkt door JoycexEnya op 15-02-18 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat leuk zeg JoycexEnya, mag ik vragen wat voor programma je daarvoor gebruikt? leuke ideeen!
Omdat er toch vaker vragen voorbij komen over de verschillende bujo's, en omdat ik er toch meerdere in huis heb (volgens mij ben ik gewoon een notitieboeken en pennen hoarder) hier nog een vergelijk foto. Boekje van de action lijkt mij ongeveer zoveel pagina's te hebben als een Mus en heeft ook ongeveer dat formaat (slagje groter dan A5).
Ik ben echt jaloers op jullie creaties Hier ook een bujo gekocht bij de action. Ik ben dus echt zo iemand die nog niet normaal een poppetje kan tekenen helaas niet gezegend met teken talent..
Maar vind t wel heerlijk om te doen.. beetje oefenen en ben dol op lijstjes en planningen etc dus ach, als je maar lol hebt
Ik heb er ook een paar gekocht. 1 om te oefenen, 1 voor werkagenda en de andere zie ik wel. Ik heb ga half april aan mijn nieuwe baan beginnen en had voor tot die tijd een duidelijk systeem nodig om mijn werk af te ronden. Dus dat maak ik nu zelf in een van de BuJo. Heb al wat foutjes gemaakt, maar het is een mooie proef tot augustus. Dan ben ik met een echte serieuze bezig