oeh dat is jammer, fijn voor het delen, mischien dat sommige hun slag kunnen slaan.
AvWShots
Geplaatst: 21-01-13 01:34
Kom hier even binnenvallen hoor! Zelf heb ik nog geen hotfix, maar door dit topic ga ik dit van de week denk toch maar aanschaffen! Misschien zouden jullie mij alvast kunnen helpen. Ik wil graag dit op de achterkant van een jas maken: Hoe pak ik dit het beste aan, met het netste resultaat?
Als je de namen van de lettertypes hebt dan kan je via Word Wordart gebruiken, zo groot maken als je het zelf mooi vind, omzetten in stippels en spiegelen. Die uitleg staat ook in de OP.
Hey wat leuk , dit topic had ik nog niet gevonden.
Ik ben al een aantal jaren met hotfix bezig. Ben nu voor vier mensen bezig jassen te pimpen voor carnaval. Kikkers en de letters oeteldonk, vlaggen en sterren. Zo verslavend.
Ik zie hier ook veel mooie dingen voorbij komen. Maar vinden jullie dat het goed blijft zitten op een frondriem??
@ alcootje ik heb het 1 keer op een frontriem gedaan en dat bleef erg slecht zitten. kan ook aan mijn steentjes liggen.. of aan de frontriem, deze had een bolling en daarnaast heb ik ze gedaan... staat als goed is ook een foto van in dit topic..
ik heb ook frontriemen gemaakt. ging heel erg goed zit er nog steeds op. al n aantal maanden geleden. mischien missen er 2 ofzo. ook op n bolle frontriem. mischien niet goed genoeg warm gemaakt?
Dank jullie wel! (dat ik daar zelf niet op ben gekomen )
alcootje
Geplaatst: 21-01-13 13:55
Ik heb ook ooit een frontriem gedaan maar daar bleven ze niet lekker op zitten.
Ik heb veel kinder shirts gemaakt en gewone shirts voor mezelf. Dekjes en paardendekens. Slabbertjes en veel babyspulletjes. Eigenlijk kan alles wel. Dat is juist zo leuk. Nu dus weer een paar mensen aangestoken met carnavalskleding.
op echt leer kun je het beste met een eyelet tooltje de bovenste laagje leer eraf halen dan blijft het wel goed zitten
voor de liefhebbers op 16 en 17 febr is er in de rijnhal arnhem weer creadagen.
AvWShots
Geplaatst: 21-01-13 18:48
fjordjes schreef:
Als je de namen van de lettertypes hebt dan kan je via Word Wordart gebruiken, zo groot maken als je het zelf mooi vind, omzetten in stippels en spiegelen. Die uitleg staat ook in de OP.
Maar wat is wordart ? ik voel me nu echt heeeeel dom