haha goed zo als het goed is veranderd de 2e kolom op tabblad 1 gewoon mee en moet je alleen nog maar de 3e kolom veranderen
sax89
Geplaatst: 01-11-13 21:42
Nu heb ik alles uitgerekend, maar yeuh wat scheelt dat een hoop zeg van 14 naar 18 count en van 3 naar 2 draden. ipv 259 strengen zit ik nu op 159 strengen. Voor de portemonee scheelt dat ook echt heel erg veel. nu maar eens gaan bestellen Echt super bedankt voor je hulp, want dit programma kan ik overal voor gebruiken toch. kwestie van getallen invullen en hij rekent het voor je uit
en de garen en linnen zijn nu ook besteld arabella! Heb het gewoon bij je eerste adresje gedaan. nu kwam de korting niet zo aan omdat ik onder de 200 garen bleef. En een positief adres met ervaring vind ik altijd wel prettig
Heb bericht gehad!! Alleen de 18ct is niet voorradig. Als ik even moet wachtrn maakt het me nog niet zo uit. Anders bestel ik hem wel ergens anders.. de garen komen goed!! Weer een stap dichterbij
haha dat kan ja gelukkig zijn bij hem de verzendkosten niet hoog
gisteren heb ik weer lekker de hele dag geborduurd (naja de halve tijd ervan als ik niet afgeleid was :X)
Ik ga nu nog even tot 11 uur borduren en dan moet ik toch echt gaan strijken :S (heb rond 14.30 een rondleiding op een fabriek en moet mijn goede broek nog strijken )