Ik vind het heel mooi worden. Alleen vind ik de staart er wat onnatuurlijk uit zien, en het lijkt of de achterbenen wat kort zijn.. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Staart ben ik inderdad niet zo goed in In real life zit er wel meer detail in, maar ik krijg zo savonds zonder goed licht het er niet meer op Achterbenen vallen in zand. Ook weet ik nog niet hoe de sokjes zitten (Paard had peesbeschermers om op de foto), dus ik wacht nog even op een andere foto voor de sokken. Zodat ik de rest van de achterbenen erbij kan tekenen Ook vouwt het paard de achterbenen helemaal onder zijn lichaam.
Oke, ik had hiervoor al eens deze foto's gepost, maar ben helemaal vergeten de mensen de grotere versies te sturen. Dus hierbij gelijk ook de grotere versie. Misschien ziet iemand hier een uitdaging in? Ik vind de eerste het allergaafst!
Dit is even mijn voorlopige versie. In het klein is hij wel ok maar in het groot is hij nog te grof. Wanneer ik meer tijd heb ga ik hem verfijnen maar dat maakt voor het kleine plaatje niet echt verschil .
Waaauuuww IcePrincess, hij is echt geweldig!! Echt ontzettend gaaf en mooi is hij, de paarden kloppen ook precies Ik vind het echt heel erg knap hoe je dit heb kunnen maken. Heel erg bedankt ook ervoor
ik ben er ook mee gestopt, hij is niet helemaal naar mijn zin maar krijg hem niet zoals ik hebben wil, heb al een en ander aangepast en vind nu de oortjes wat te klein...