ik moest dit van mijn moeder mijn moeder vondt dat hij nu wel geld waart was. ik zlef niet en iedereen vindt hem ook goed gelukt maar jullie dus niet. en als ik een eige topic open zegt de beheerder je hebt hier deze topic voor
moet ik deze apparte topic plaatsen bij uit de kunst en dan als een vraag?
sammyvriend
Geplaatst: 10-05-09 18:57
Dan heb je niet gevraagd of je een topic mag openen om tips te krijgen, want dat mag sowieso. En van je moeder MOET je vragen op bokt hoeveel je er voor kan verdienen? Yeah right.
Even in het kort: Het viel me op dus ik dacht zal het maar even vragen of dit is. maar ik geloof in ieder geval wel dat dit is.
Kleinester
Geplaatst: 10-05-09 20:17
Laat ik ook maar weer eens gaan taxeren, niet omdat ik er verstand van heb ofzo maar omdat ik het gewoon erg leuk vind om te doen
60:
babe: Geweldig!! Hij is super realistisch!! Ik zou er zeker €150,- voor over hebben! vagolijntje: Hij is leuk maar er had wat meer contrast in gemogen, meer durven daarin misschien? €15,- Mytens: Op het eerste gezicht leuk maar de neus lijkt wat plat en achter op zijn rug lijkt de schaduw wat streperig, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... Manen zien er ook wat nep uit. €20,- Niessie: 1.Erg mooi, het wit is ook bij de hals mooi uitgedrukt alleen bij de rug is het jammer dat je dat helemaal wit heb gelaten, je had daar iets meer contrast kunnen maken misschien. €60,- 2.Deze spreekt mij meer aan maar dat is persoonlijk, er had wat meer contrast in gekund. €30,- Muurp: Hij is erg mooi! Ook goed met schaduwen enzo gewerkt! Alleen de manen lijken wat neppig €50,-
61:
SDE: Hij is leuk alleen de oren en ogen kloppen niet in verhouding, ook had er wat meer contrast in gemogen! €35,- Andante: Ik vind hem echt leuk! Door alle kleuren komtie mooi uit en straaltie ook vrolijkheid uit! Zijn neusje lijkt wel wat dunnig. €35,- Nevony: Hij is erg mooi geworden! Alleen het neusgat lijkt wat plastisch En weer het contrasten verhaal; mag meer. €30,- elanor: Leuk gemaakt appart alleen niet helemaal mijn stijl. Ik denk rond de €30,- sammyvriend: Ik vind hem errug lief €25,- Karen_enter: Eerst even regels doorlezen Niet vergeten te taxeren dus.
62:
ietjelover: Zelfde als Karen_enter __Karlijn__: 1.Leuk kleurgebruik! Ikzelf zou er €20,- voor uitgeven maar dat is persoonlijk 2.Deze vind ik beter gelukt €35,- 3.Deze vind ik iets te vlekkerig €15,- xXLianneXx: Ik vind de verhoudingen nog wel meevallen eigenlijk! Ik vind hem echt leuk! €45,- babe: Weer mooi! €80,-! Dit omdat ik hem minder vind dan de vorige. Sorry.
63:
sprietlover: Normaal is het altijd te weinig schaduw en nu vind ik het te veel Tis ook nooit goed Verder goed gedaan! €15,- ietjelover: Vind het nog niets waard blijven oefenen! Floran: Leuk alleen weer te weinig contrast... Welk formaat is het? €20,- chanelle14: Verhoudingen kloppen niet echt maar verder leuk gedaan. €10,- ietjelover: Hij is beter maar je moet nog even blijven oefenen met contrasten.
Formaat is A4, kan het helaas niet meer wijzignen:S
CoonArt
Geplaatst: 12-05-09 16:12
ietjelover: €15,= Florian: € 35,= (erg leuke plaat zo met die hond!)
Nu de mijne! (Sorry, heb lang niet meer paarden getekend dus ik moet er weer een bééétje inkomen) (jaja, kweet het, neuzen zijn een béétje raar uit de verf gekomen)
Ik ga vanaf nu meedoen met taxeren, heb namelijk bijna mijn schilderij af. Heb nog nooit eerder tekeningen/schilderijen getaxeerd dus doe m'n best!
HorseyDude; Ik vind dat je de schaduw heel mooi gebruikt, en zo simpel een tekening neer kan zetten. Wel kan je beter op de vormen letten (en wat extra schaduw bij de neus voor het 3D effecft!), niet alles klopt. Ik zie je tekening meer als een soort karikatuur/striptekening dan natuurgetrouw (misschien was dit wel je bedoeling), ik taxeer het op €25,-
Ik vind het erg spijtig dat het niveau hier zo achteruit gaat. Dit topic dient voor het taxeren van werken, niet om commentaar te vragen. Wil je commentaar, plaats dat zelf een topic op UK. Maar als je al zelf op voorhand zegt dat het mislukt is, ga dan niet vragen hoeveel het mag kosten? Voor een mislukt werk vraag je toch geen geld? dus misschien moeten we wat strenger zijn voor onszelf, en als we zelf denken dat we er beter nog niets voor vragen, moeten we beter een topic plaatsen dan je tekening in dit topic. Ik zie hier zelden nog een professioneel werk voorbijkomen.. Die zou ik liever wat meer zien..
Ik denk dat daar ook een grondige reden voor is... Mensen pleuren hier maar wat neer en menen er dik geld voor te krijgen En vervolgens taxeert men geen enkel werk van een ander, dan is de lol er al gauw vanaf!
Ik ben het 50% met je eens. Je hebt gelijkt dat er niet veel mensen meer taxeren alleen voor de mensen die niet weten wat andere mensen van hun tekning vinden en niet weten of deze al geld waard is is het ook handig om hier hun tekening te plaatsen!
Ik geef die mensen (die het tekenen serieus nemen) groot gelijk dat het niet veel zin heeft om hier hun werk te laten taxeren. Het niveau gaat flink achteruit. En daarmee heb ik het niet over de kwaliteit van de tekeningen, dat staat hier los van. Het gaat er meer om dat mensen meerdere tekeningen plaatsen in de hoop dat er 1 van de vele de ze gemaakt hebben ook daadwerkelijk geld waard is. Niet omdat tekenen hun passie is, maar gewoon om er geld mee te kunnen verdienen. Als daar commentaar op word gegeven breekt de hel los, aangezien ''ze wel 1 héle bladzijde hebben getaxeerd''
Je komt er niet met 2 weekjes tekenen. Je moet ervaring op doen, veel naar anderen kijken en vooral open staan voor kritiek. Tekenen is niet iets waar je grof geld mee kunt verdienen, behalve als je echt een prof bent. Als je het doet voor het geld kan ik je maar 1 tip geven; zoek een baantje. Wees gewoon sociaal en taxeer tenminste enkele pagina's. Mensen doen het ook bij jou, waarom zou jij het dan niet hoeven doen? Het is allemaal vrijwillig. Als je niet wilt taxeren, wees dan ook zo vriendelijk; plaats dan ook geen tekening.
Anne_Baukje
Geplaatst: 26-05-09 16:18
Als je wilt weten wat anderen van je tekening vinden kun je beter een apart topic openen. En je kunt zelf ook wel een beetje bekijken of het geld waard is of niet..
Ik erger me ook aan dit topic. Vooral aan de mensen die *sorry* 'schetsen' plaatsen en dan denken dat het geld waard is. Open eerst even een topic op UK en kijk eerst kritisch naar je werk voor dat je het hier plaatst. En als je het toch hier plaatst, taxeer dan niet vlug even 3 mensen boven je.. maar meer dan dat.. staat geloof ik ook in de regels.
babe *En de rest van de vorige pagina die ook zoiets zeiden * Ik ben het hélemaal eens. Toen ik hier eerder keek *vorig jaar ofzo* Werd er netzoveel geplaatst, en getaxeert. En werkten mensen ook echt uit. Dat is nu hélemaal weg. Oké er zijn nog wel mensen die zich wel aan de regels houden hoor..
Maar ik denk ook dat dit allemaal typen niet of nauwelijks zin heeft, Ik denk dat er niet veel mensen zijn die zich aan gesproken voelen.. Of zich niet aangesproken WILLEN voelen, Maar toch, hoop ik dat het weer veranderd. Ik vond het toen leuker om alle kunstwerkjes te bekijken.