Ayasha schreef:_San87_ schreef:Dank je wel.
Wat voor actie?
Ze zijn hier in de buurt en militair en "wat" munitie kwijt geraakt.Een deel van de munitie (vier raketwerpers) hebben ze al terug gevonden in een auto die hij bedraad had naar een granaat. (als ze de deur open deden ontplofte de auto dus.)
Maar de militair zelf is al van maandag spoorloos.
Hij is volgens het leger nog steeds voldoende bewapend om een kleine oorlog te voeren en zijn doelen zijn oa onze huidige regering en Marc Van Ranst.
Dus het dorp zit hier vol met militairen die met machine geweren staan en controlepunten enz.
een aantal wegen en natuurgebieden zijn in het geheel afgesloten en "omsingeld".... Voor deze man alleen is het terrorisme dreigingsniveau naar het hoogste niveau getrokken. Waarom ze van één man zo bang zijn weet ik trouwens niet.
Oh kak joh, daar heb ik over gelezen. Eng hoor.
Mkango schreef:Ayasha schreef:Beelddenker, ik zie dit helemaal voor me.![]()
eerst doe ik heel kwetsbaar en onschuldig (met mijn 1.50m) en zodra hij afgeleid is sla ik ‘m gewoon keihard op z’n neus,
En als ie wat terug wil doen zeg in gewoon ‘neem iemand van je eigen grootte l*l!’
Dit is trouwens mijn huidige projectje waar ik niet tevreden over ben, The Tetrarch:
[ Afbeelding ]
Even een screenshot gemaakt van wat ik allemaal open heb staan in Photoshop aan palet, referentiefoto's etc. Er zijn alleen maar z/w foto's van hem, want hij is geboren in 1911 en heeft alleen in 1913 gekoerst, dus welke kleur hij daar precies had, is gokken. Hij was iig een schimmel en lijkt als 2-jarige nog vrij donker geweest te zijn. Met stippen.
Ziet er toch al goed uit! The Tetrarch had Bend Or spots, geerfd van moeders kant, grootmoeder was van de hengst Bend Or, die had ook die stippen die hij flink door vererfde