Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een aantal verslagen in moeten leveren, een aantal toetsen gehad, net mijn 2e dag stage gehad en ik moet nog 8 tekeningen aanpassen/maken
Ringstaarten zijn zo leuk 

. 

maar dit is een koffervis, nav stage waar ze ook een koffervis hebben. Wie weet toevallig wat er niet zo handig is met koffer vissen? (Ik geef een heetje biologie hier hahaha, meer omdat ik t zelf zo leuk vind
)
beetje jammer als het bijv. Een 600 liter aqarium is met een flinke hoeveelheid extra vissen. Dat terwijl ze wel zo mooi zijn 
Niet zozeer dat ik niet kan schrijven of wat ook maar wat bij mij ontbreekt zijn de ideeen voor die leuke frutsels en dingetjes er omheen, en ook ideeen voor de tekst zelf. Hoe kom je erop om meerdere formaten en lettertypes te gebruiken, met leuke kaders eromheen en al die leuke dingen erbij (huisje, kinderwagen, de kransjes). Ik mis zulk soort ideeen, daar ben ik wel een tikje jaloers op. Ik heb (mede door jouw werk in het topic haha) wel eens door van die boeken gebladerd bij boekenwinkels, maar ik weet niet, ik denk niet dat ik het kan. Ga vooral lekker door met posten er van, ik vind het leuk om te zien en imo zijn het niet alleen tekeningen maar is het ook het creatieve proces (het verzinnen en op papier zien te krijgen) wat hier telt. Wat mij betreft past het prima bij de challenge. De Breyer is ook heel mooi geworden!
Komend weekend ga ik naar mijn zusje, dus moet nog een stuk of 5 dieren voor haar in elkaar tekenen, maar kan daar ook nog, dus na het weekend hoop ik toch weer een en ander te delen