Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind hem prachtig. Doe je de sterrenstipjes nu ook zelf neerzetten?
. Dus lekker stevige poets,- en fröbelbeurt, verplichte fotosessie ( https://lh3.googleusercontent.com/-091f ... 370489.JPG ) appel en wortel traktaties en daarna lekker met z'n allen buitenspelen.
haar blik spreektspreekt boekdelen 
ridderpaarden
(doet me gelijk denken aan een playmobile paard van vroegah
met zo'n gewaad wat ook van plastic was en niet mee bewoog met de hals van het paard...)

Het (voor het paard) linker achterbeen, viel compleet weg achter het (voor het paard) rechtervoorbeen op het voorbeeldje, dus ik heb die er op mijn tekening een beetje bij geïmproviseerd omdat het er anders gek uitzag, zelf weet ik nu ook niet echt in welke gang ie nou zit 

? 

En nee, zo heftig vier ik paardlief haar verjaardag ook weer niet, dit was voor een andere gelegenheid.
En je partymuts...
En bedankt voor je lieve commentaar de afgelopen tijd!
Off topic: je studeert Germanistiek, studeer je heel toevallig aan het Radboud en heb je nu je buitenland verblijf? Dan zit ik één jaar onder jou

Mooi neergezet, ik vind zijn puntlipje erg leuk ook.

Ik vind je steeds beter worden. Gaaf om te zien.
. Bij ons willen ze als het lekker weer is nog weleens zo plat als een pannenkoek liggen en soms staan er dan mensen ietwat verschrikt bij het hek of ze dood zijn. Dan zeg ik altijd maar dat het recreatiepaarden zijn die hun beroep erg serieus nemen.
Heb er ook heel wat foto's van en weleens zo gesjopt dat ze met een parasol en een margarita erbij leken te liggen.

Ik vind hem erg mooi geworden, en die streepjes geven wel weer een gaaf effect ook.

naar Pluizebolpum. Die vind ik echt heel mooi. Het lijkt net zo'n oude bewerkte foto 

dat halster is dan weer zo'n detail waar ik op kan kicken