Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

barrymuis schreef:Heb eindelijk mijn bloempotje af. Hij is niet helemaal geworden zoals in de beschrijving maar oké.
Is leuk om 1x te doen maar ga deze echt geen 2e keer maken het in elkaar zetten is vreselijk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb nog een armbandje gemaakt van parel loom bandjes.
[ Afbeelding ]
En heb deze vandaag binnen gekregen ben benieuwd wat voor een effect deze geven.
[ Afbeelding ]
barrymuis schreef:Heb eindelijk mijn bloempotje af. Hij is niet helemaal geworden zoals in de beschrijving maar oké.
Is leuk om 1x te doen maar ga deze echt geen 2e keer maken het in elkaar zetten is vreselijk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En heb deze vandaag binnen gekregen ben benieuwd wat voor een effect deze geven.
[ Afbeelding ]
xemmaxx schreef:barrymuis schreef:Heb eindelijk mijn bloempotje af. Hij is niet helemaal geworden zoals in de beschrijving maar oké.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb je misschien een site wr je die vandaan hebt? Ik wil die ook bloempot ook maken egt gaaff !!

moeten we Miss een loom creatie van maken
ariannexrich schreef:ik heb binnenkort echt nieuwe elastiekjes nodig, wie weet of ebay betrouwbaar is?