Manlief zegt net "zolang ik het bankstel nog zie staan heb ik nog geen moeite met je verzameling breiwol". Mijn kistje met wol staat achter de bank gepropt en is nog niet zo heel veel in verhouding met Patpen. Mijn kistje is op maat gemaakt om achter de bank te passen, er staat ook een stukje pijp in waarin de breinaalden staan. Maar vóór het kistje staat nog een mandje met wol en een kratje met allerhande spulletjes.
Wol is gewoon leuk en verslavend om te kopen, alleen het in elkaar zetten gaat gewoon niet zo snel! Ik heb ook nog wol gewoon nieuw in verpakking liggen, maar dan zie ik weer iets anders en dan wil ik dat óók weer maken!Breinaalden heb ik ondertussen in alle maten zo ongeveer, plus de rondbreinaaldenset van Addi en 1 setje sokkenstokjes en nog wat losse rondbreinaalden.
Mijn eerste sok is nu voorbij de hiel! En het is tot mijn verbazing na 3 pogingen gelukt om er een redelijk nette hiel van te maken, ik moet nog wat oefenen, maar voor een eerste sok vind ik het best goed gelukt. Het is een van teen-tot-boord sok geworden. Ik dacht dat dat niet netjes zou worden, maar het valt me 100% mee. Voordat er iemand iets gaat roepen, de foto volgt! Nu nog 5 sokken te gaan dus, haha! Ik vind het ook nog erg leuk om te doen, dus mijn trui blijft eventjes liggen.

. Ik kan me de verwarring wel voorstellen; van de week heb ik (weer) sokkenwol gevonden op een plek waar ik het niet gezocht zou hebben
, bed verschonen en daarna pas
Dalijk eerst nog even sporten en dan ga ik eens wat naaldjes testen. Eerste project wordt mijn kruikenzak, aangezien mijn buik de laatste tijd weer aardig kuren vertoont... En een zacht hoesje is lekkerder dan dat vieze ruwe rubber. 

. Ik dacht dat ik (nog) meer had, maar ik wilde uit de laatste kast toch ook nog wel wat zelf houden
Vooral plaatjes gekeken, want ik was bij pagina 59 gebleven