Whaaaa! De prijzen van m,n muisjes zijn dus blijkbaar wel goed want ik krijg net een bestelling binnen voor 5 muisjes!! haha! Dit is m,n eerste echte bestelling van een onbekende
Hoppaaaaa! Nog een bestelling binnen voor 3 muisjes! Ik moet nu als de bliksem muisjes gaan haken anders red ik het niet! Nooit gedacht dat ze zó snel zouden gaan! Zooo leuk als mensen je spulletjes leuk genoeg vinden om te kopen
ben wel van de ''ik geef een amigurumi cadeau''. Een rood/wit/blauw tijger voor een collega die een chinees kindje adopteert een merel voor merel. een muis voor het muizenholletje een tekkel voor de tekkelliefhebber. Ja, de leukere cadeautjes/presentjes.
wauw wat een mooie dingen komen er voorbij! Ik heb zaterdag een mooi boek gekocht.. er staat 35 dier patronen in! Echt van alles.. kikkers, krokodillen, uiltjes, vlinders, een koe, bever, rups, hond, kat, kitten, flamingo, slak... echt TE leuk
Flamingo was helaas mislukt.. ik had te dunne wol en met een haaknaald 3,5 krijg je dan mooie gaten in je werk
Heb er ook al mee in mn handen gestaan, in de hobbywinkel was hij 7,50. Maar ik moet van mezelf eerst iets uit mn andere boek haken voor ik een nieuw boek mag kopen
bij mij was hij 7.95 , vond het echt géén geld! En er staan zooooooveel leuke dingen in! oeh, gisteren heb ik een patroon van een babygiraffe ergens van internet afgeplukt en geprint.... die wil ik ook maken
Misschien leuk voor jullie om even te kijken! Ik heb sinds dinsdag een eigen website met m,n gemaakte spulletjes Er staan niet alleen gehaakte dingen in want ik maak nog veel meer aangezien ik Óver-creatief ben soms Hij is nog lang niet af,nog niet alles staat erop maar ik ben best trots dus ik dacht ik meld het even Link staat in m,n onderschrift! Ohja! Als je er dan toch bent.....laat iets achter in m,n gastenboek!