[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:13

Afbeelding

Tijger. 80x60 olieverf op gespannen doek. I.v.m. de droogtijd staan de snorharen er nog niet op, deze komen nog, ik wilde hem echter toch alvast laten taxeren :). Aantal uren werk doet er niet toe.

kallipooh

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:23

Ben het eens met je taxatiepost, presentatie is inderdaad belangrijk en een uitleg bij een taxatie is ook wel fijn!

Je tijger.. Ik vind 'm geweldig mooi, kleuren kloppen en je hebt de sneeuw ook heel mooi weergegeven. Ik ben benieuwd naar de snorharen, want nu kijkt het nog een beetje gek en kaal weg haha. Is de bovenkant al helemaal af? Ik vind het namelijk een beetje recht 'afgelijnd' (niet met een lijn, maar er steken geen haartjes uit oid). Ik mis ook nog een losse toets, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Ik denk ongeveer €100-125 door formaat, techniek en uitstraling. Zou kunnen dat ik er ver naast zit hoor, maar ik ben dan ook geen professional. Mooi!

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:56

_San87_: heel mooi werk hoor, sommige plekken heb je prachtig kunnen uitwerken, zoals de sneeuw en zijn borst. Maar iets lijkt niet zo echt aan deze tijger. Ik vind hetzelfde als kallipooh, het lijkt wat afgelijnd, strak, zijn kop toch. De onderkant lijkt precies losser geschildert te zijn. Ik zou het schatten op 140 euro ongeveer!

Trouwens, bedankt voor je taxering, het is een hengst, geen merrie dus ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:15

Ja, de kop is inderdaad strakker omdat ik nog steeds twijfel of ik ook sneeuw op z'n kop wil hebben. Ik denk het niet, dus dat gelijk met de snorharen maar wat hariger maken aan de bovenkant :j.

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:26

Ben wel eens benieuwd hoeveel jullie mijn schilderij schatten...
Ik hoop stiekem op geen teleurstellende boden eigenlijk, maargoed.. :)

Héééééél veel werk gehad allesinds!
het is 50x100 op 3D doek, met acrylverf.

Afbeelding
Foto is niet supergoed maar de kleuren zijn wel correct.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 08:53

Gaaf, denk 150 euro

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:36

Mooi, zo'n panorama :). Ik kijk alleen raar tegen het hoofd van de beer aan, op een of andere manier loopt die niet lekker in mijn ogen. Het kleurgebruik vind ik wel mooi.

Ik denk zo'n 100,-.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:16

Ik zal ook weer eens wat plaatsen :D

Maargoed, eerst taxeren :j

Pagina 63

Rosannee_ Voor nu nog niets. Ga lekker oefenen met het "inkleuren", schaduw en lichtdelen, verhoudingen enz :)
xTitanic €10,- ik vind de oortjes iets klein en het geheel nog een beetje "krasserig" overkomen, wel mooi gebruik gemaakt van licht en schaduw!
Tyrcanol €20 a €25, het beestje mag nog nét iets meer van het papier springen en de manen iets verfint, ziet er mooi uit :j
Lauraa €22,50 iets bij de borst lijkt niet te kloppen, verder erg mooi!
Carditjeuh €15,- er zou in het algemeen wat meer contrast bij kunnen, haar mooi uitgewerkt.
Tyrcanol Deze vind ik iets minder dan de andere, de kleuren lijken net niet helemaal te kloppen, wat minder detail en oren misschien iets groot. €17.50
myou De tekening had wat bij betreft iets ruimer op het papier gemogen maar dat is mijn smaak, ziet er verder heel netjes uit :D €22,50 (als de tekening bladvullender zou zijn wel hoger, mooie techniek)
pietaaa nog niets, ga goed oefenen met inkleuren en veroudingen dan komt het wel goed!
ladyharma ook nog niets, ik zag pas wat het was nadat je het hebt gezegd, het is nog een beetje te krasserig. wel orgineel!

En deze pagina:
_San87_ rond de €125,- en €150,- heel erg mooi, met snorharen nog beter denk ik :j :D Echt, petje af!
IndianRose_ Ook mooi, €100,- Ik vind de kop erg mooi, alleen iets bij de onderkin lijkt niet te kloppen?

Nu mijn tekening, pastel op A4, heel wat uren werk :)
(het is lichtblauw papier, de rechterkant van de foto is helaas iets donkerder, in het echt zijn de kleuren gelijk maar ik krijg geen betere foto -O- )

Afbeelding

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:49

Bedankt voor de taxeringen! (zijn onderkin klopt wel degelijk hoor ;) Als je de werkelijke foto wil zien moet je naar mijn topic erover eens kijken: [UK] [SCH][WIP] Alaskan brown bear

xJolijn: heel mooi, mooie kleuren ook vind ik. Alleen lijkt die man zijn hand iets te klein ofzo, ik weet het niet goed! Ik weet nooit goed hoe ik een a4tje moet taxeren, omdat ik zelf graag grote werken zie... :p
Ik schat 30 euro?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:53

Leuk topic, ik volg even!
Wil binnenkort weer gaan tekenen, heb al een foto die ik na wil gaan tekenen dus dan zal ik die van mij ook posten tegen die tijd (en natuurlijk anderen taxeren!)
Mooie dingen allemaal hier, zo goed ben ik echt niet!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:17

Ik heb op dit moment even geen tekening maar wel zin om te taxeren.
Hier komt dus weer even een hele lijst :+

Pagina 55

xxmariska97 Ik zou er niets voor vragen. Er zitten vlekken op en er zit weinig contrast in. Maar het is al een mooi begin! Goede verhoudingen.

SIEMxFUNNY Je eerste tekening kan ik niet zien...
2de tekening: 60 euro! Vind m echt prachtig!

Wuis 1ste tekening: 55 euro. Ik vind het gezicht van het het meisje niet heel mooi gelukt. Maar het paard en de achtergrond wel.
2de tekening: Heel mooi! 60 euro.
3de tekening: 30 euro, omdat ie op een kleiner formaat is.

C_Spirit Mooie tekening! Ik zou er nu ongeveer 10 euro voor geven omdat er weinig kleur in het zwart zit.

kapiteintje 5 euro. Er zit weinig contrast in maar de verhoudingen zijn goed.

Malenka 25 euro! Heel origineel en apart.

loontjjeee 40 euro. Heel mooi dier, maar de achtergrond is een beetje saai.

thoraklover 25 euro. Ik vind het donkere mooi, maar hij lijkt bij de oren en de neus nog een beetje uit verhouding...

Debbie_N 15 euro, ik vind m heel origineel maar niet helemaal mijn stijl. Het is een beetje een te saaie kindertekening. Wel mooi kleur gebruik!

Pagina 56

daphnenatas 15 euro. Op klein formaat maar wel heel mooi en schattig :)

xTitanic Aparte stijl maar nog een beetje uit verhouding. 10 euro.

Muurp 30 euro. Ik vind het paard heel mooi gelukt! maar de kleur van het papier er wat minder bij passen.

xJolijn 1ste tekening: 20 euro, aparte mooie achtergrond en aparte hoek van het paard. De details van het paard en zadel vind ik mooi!
2de tekening: zou ik niks voor geven, de baby lijkt wat misvormt omdat de foto uit een aparte hoek is genomen.

Odette_ 30 euro. Vind de tekening perfect!

Malenka Zou m zo willen kopen! 40 euro. Hele mooie kleuren en een sprekende blik!

Rosa__ Het lijkt steeds vanuit een andere hoe genomen te zijn... De boom is vanaf de zijkant getekend maar het pad en de vijver vanaf de bovenkant. Ik zou er dus niks voor geven...

Okielove75 Nog even door oefenen, maar je bent al goed op weg!

Pagina 57

IndianRose_ 40 euro, hele leuke tekening. Het kindje heeft een leuke eigenwijze blik!

jasz 1ste tekening: 10 euro, goede verhoudingen maar er zit nog weinig contrast in...
2de tekening: 20 euro
3de tekening: 35 euro, ik weet niet op welk formaat het is gemaakt maar ik vind de kleuren mooi!

TinekeHorses 1ste tekening: Het paard is nog wat uit verhouding, de voorkant is steviger dan de achterkant. 10 euro.
2de tekening: Leuke pose, vind m er ook leuk uit zien, alleen nog wat saai. 15 euro
3de tekening: Heel apart! Leuk! 20 euro :)

_Denise_ 1ste tekening: Parchtig! 50 euro
2de tekening: Heel mooi! 45 euro
3de tekening: 30 euro

_Lorette_ 1ste tekening: Leuk! 20 euro
2de tekening: 40 euro!

maralyn Leuk, maar nog wel wat simpel. 10 euro

Nienke15 Ik vind de hond nog wat uit verhouding, zou er dus niks voor geven. Je bent al wel goed op weg!

joey_lover 1ste tekening: Lijkt niet digitaal! 50 euro
2de tekening: 45 euro! Ik vind die donkere vlek op de borst wat raar?
3de tekening: Heel apart! 45 euro

IndianRose_ 1ste tekening: Je BC lijkt wat uit verhouding en kijkt een beetje apart. 10 euro
2de tekening: Leuk! 20 euro
3de tekening: Mooie details. 30 euro
3de tekening: Heel mooi maar totaal niet mijn stijl. 80 euro

xJolijn Matthew Gray Gubler *\o/* 20 euro omdat ie op klein formaat is.

Pagina 58

Amy8super Apart, hij doet me een beetje denken aan de terzielers van Harry Potter, maar dan veel minder overdreven natuurlijk. (geen belediging hoor!)
40 euro

winnie03 Hij lijkt nog niet helemaal af? 40 euro

AliesMeijer 1ste tekening: Gaaaaaf! Hele leuke stijl! 120 euro.
2de tekening: Ookal zo gaaf! 80 euro omdat ie op kleiner formaat is

Pagina 59

xJolijn Mooi! 25 euro omdat ie op kleiner formaat is

Paardengek0 Ik kan helaas je tekening niet zien...

IndianRose_ Die is gaaf! 80 euro

Pagina 60

moelly Ik weet niet hoe groot ie is? 20 euro
Er zou wat meer contrast in mogen.

Marietjeeh Leuke stijl! Al lijkt de neus nog wat uit verhouding? 40 euro

Snne_ 1ste tekening: Apart maar een beetje saai... 30 euro
2de tekening: Leuke pose! Heel origineel. 40 euro

Amy8super Ik herken m al wel, maar er zijn nog een paar puntjes die niet helemaal kloppen. 15 euro

Tyrcanol 10 euro, het paard is nog een beetje uit verhouding.

IndianRose_ Die is gaaf!! 80 euro. Wat zijn die buitenlandse tekens die er bij staan? Is dat een handtekening?

Nienke15 Ik vind m nog een beetje kaal. 10 euro

kallipooh 1ste tekening: Wat een leuke hond! 40 euro
2de tekening: 25 euro

Pagina 61

Jolandeee Ik kan helaas je tekening niet zien...

kallipooh Mooi! Op welk formaat is dit? 40 euro

Damned Mooie details. 25 euro

Amy8super 25 euro. De manen zijn nog wat streperig.

xTitanic Heel gaaf!! 50 euro

kallipooh Ook al zo gaaf! 60 euro

_baxter_ Aparte stijl. 35 euro

Tyrcanol 10 euro... Ik vind de 'vacht' en vlekken er wat apart uit zien.

HorseyDude Leuke stijl! Staat alleen niet bij welk formaat... 20 euro

ladyharma 25 euro. Zou nog wat meer contrast in kunnen

kallipooh Hmmm lastig, het paard heeft aparte kleuren waardoor de tekening er wat apart uit ziet. Maar wel goed gelukt. 40 euro

Pagina 62

carditjeuh Ik zou er nog niks voor vragen. De verhoudingen en de spieren/vacht klopt nog niet helemaal

merrieveulen Gaaf! 30 euro

kallipooh 50 euro

xTitanic Die is mooi! 30 euro omdat ie op klein formaat is

Pagina 63

xTitanic 30 euro

Tyrcanol Leuk, 25 euro

Amy8super Ik vind de achtergrond wat apart. Ook lijkt het hoofd verder uitgewerkt dan de rest van het lichaam...
60 euro

Lauraa Leuk! 30 euro

carditjeuh TVD *\o/*
Het hoofd is nog wat uit verhouding. Ook zou er wat meer contrast in kunnen. Het haar vind ik wel goed gelukt. 15 euro

Tyrcanol 15 euro. De oren en het oog lijken nog wat raar. De voor pluk is wel mooi!

myou 10 euro. Het is een enorm papier met zo'n klein paard...

Pagina 64

_San87_ Gaaaaf! 90 euro

IndianRose_ Hele mooie vacht structuur! 70 euro.

xJolijn Mooie uitgewerkt! Knappe details. Jammer dat ie op A4 is...
25 euro

Zo...
Dat was het weer :+
Ik ben niet echt goed in taxeren, sommige dingen zijn op eigen mening, en andere gewoon op het materiaal.
Als ik zelf weer een tekening heb zal ik er eens een plaatsen :j

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:43

pagina 64
xJolijn - 40 euro
IndianRose_ - 100 euro
_San87_ - 100 euro
pagina 63
ladyharma - Nu nog niks nog goed oefen (net als ik)

Nu nog 1 van mij
Afbeelding

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:03

Afbeelding

Deze bulldog is gemaakt met houtskool, op canvas, in formaat A4. :)

Taxeren komt z.s.m.!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:33

San87, leuke stijl :j
Vind wel de plaatsing van het achterbeen wat raar maar tis ook geen gemakkelijke opgave, goed gedaan!
Groot formaat ook dus ik denk dat je gerust 120 kan gaan.

Indianrose_,
Mooie lichteffecten op de vacht maar vind iets raar aan het hoofd, beer lijkt iets 'wolfachtiger" ofzo?
Mooi groot formaat, geweldige detailering dus ik zou ook echt boven de 100 gaan, iets van 110 dacht ik?

xJolijn,
Mooi kleurgebruik en echt goede detailering, zoals gezegd kijk ook ik wat raar tegen de hand aan van de man en vind ik z'n hoofd iets te gekanteld in tegenstelling van de vrouw.
Jammer van het formaat, had hem groter verwacht. Wel een erg goed werk! :j
(Ook had ik je naam rechts of linksonder geplaatst...)
35 euro gok ik zo?

Pietaaa & Rosa_,
Geld zou ik er nog niet voor willen geven maar jullie hebben zeker potentie, veel oefenen dus!

Werkje van mij, tekening zelf is A4 formaat.
Was een verjaardagscadeautje voor bokker Saars :)
Grafietpotlood, verschillende hardheden.

Afbeelding
Afbeelding

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:35

Kaus schreef:
Ik heb op dit moment even geen tekening maar wel zin om te taxeren.
Hier komt dus weer even een hele lijst :+

IndianRose_ 1ste tekening: Je BC lijkt wat uit verhouding en kijkt een beetje apart. 10 euro
2de tekening: Leuk! 20 euro
3de tekening: Mooie details. 30 euro
3de tekening: Heel mooi maar totaal niet mijn stijl. 80 euro

Pagina 59

IndianRose_ Die is gaaf! 80 euro

IndianRose_ Die is gaaf!! 80 euro. Wat zijn die buitenlandse tekens die er bij staan? Is dat een handtekening?

Heel erg bedankt voor de fijne taxeringen. Voor die boot heb ik niet zoveel gekregen, ik wist niet dat iemand die ook zoveel waard zou vinden!! :)
Bij dat paard staat zijn naam (Ess El Sharam) in het Arabisch. In het klein vlak naast het paard staat mijn naam (Fien)
Ik heb een eind getwijfeld om het erop te zetten, omdat ik niet 100% zeker was of het correct was, maar uiteindelijk toch maar gedaan..

Groetjes!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:26

xJolijn: Mooie tekening, lastige positie ook. Is het een scene uit een film of zo? Het komt me bekend voor.

Ik vind de lederen kleding echt heel mooi gemaakt, ook de uitdrukkingen op de gezichten, mooi. Ik kijk wel raar tegen de hand aan, die lijkt me te klein? Voor de liefhebber denk ik zo'n 60 euro.

Pietaaa: Deze tekening is nog geen geld waard. De verhoudingen zijn wel goed, maar probeer het paard nu diepte te geven door hem netjes in te kleuren, let daarbij op de botstructuur, de spieren en haarrichting e.d. :). Succes.

Rosa_: Leuke positie en een leuke uitstraling. Ik haal er zelf geen bulldog uit, wel vind ik je stijl grappig, lekker los. Ik denk zo'n 15 euro.

Quebelle: Mooie zachte tekening, je bent niet bang om constrast te gebruiken, toch mis ik diepte in het hoofd, slagschaduw en ik mis de nette afwerking van de hals.

Verder, een ontzettend leuk cadeau. Ik denk dat je er zo'n 25 euro voor kan vragen.

Ik heb ook nog een werk om te laten zien :). Koe is geschilderd met acrylverf op gespannen canvas van 80 bij 60:

Afbeelding

Ze is zojuist verkocht, ik ben benieuwd wat jullie ervoor zouden geven :). Oh ja, de zwarte vlekjes zijn bijgewerkt, daar is op het originele schilderij niks meer van te zien, heb er alleen geen foto van.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 28-09-12 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:49

ben gek op koeien...80 euro

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:59

Ik weet niet hoeveel je moet taxeren?
heb gewoon ongeveer net zo veel als de vorige bokker gedaan...
xJolijn: Mooie tekening, voor de liefhebber ongeveer 60 euro.

Pietaaa: ik zou hier nog niet echt iets voor willen geven, maar keep going! :)

Rosa_: Leuke uitstraling heeft ie! :) Ik denk zo'n 10 euro.

Quebelle: Mooie tekening! Hij oogt heel 'prettig zacht' Ik denk dat je er ongeveer 25 euro voor kan vragen.

_San87_: Heel mooi! wauw supergaaf! ik denk rond de 80/90 euro!

en nu mijne! :o
Ik heb hem met verschillende B potloden gemaakt op grof papier...
ik teken nog maar net.. :o
het contrast oogt veel prettiger in het echt. sommige dingen zijn niet echt zo donker/scherp omdat ik het op de computer heb verhoogd
https://lh6.googleusercontent.com/-IDbnCCZyM0I/UDY4npfJs3I/AAAAAAAACIE/cGL0M2SYSZA/s912/P1070172.JPG

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:01

Pietaaa en Rosa__ voor nu nog niets. Ga lekker oefenen met diepte en schaduw :)
Quebelle, mooi cadeau! Ik vind persoonlijk de stijl iets minder, ik zie het liever met meer contrast. Mooi gemaakt :) 20 euro
_San87_ mooi! Alleen de neus lijkt iets te recht te staan tov de ogen. 75 euro.

Mijn tekening was een moment uit een serie, Nikita. De hand vond ik ook een moeilijk punt. Ik had m eerst veel te groot, en hij is ook licht gedraaid maar, nu is hij idd weer wat te klein. Bedankt voor de taxaties :)

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:03

HarriesHorse schreef:
Ik weet niet hoeveel je moet taxeren?
heb gewoon ongeveer net zo veel als de vorige bokker gedaan...
xJolijn: Mooie tekening, voor de liefhebber ongeveer 60 euro.

Pietaaa: ik zou hier nog niet echt iets voor willen geven, maar keep going! :)

Rosa_: Leuke uitstraling heeft ie! :) Ik denk zo'n 10 euro.

Quebelle: Mooie tekening! Hij oogt heel 'prettig zacht' Ik denk dat je er ongeveer 25 euro voor kan vragen.

_San87_: Heel mooi! wauw supergaaf! ik denk rond de 80/90 euro!

en nu mijne! :o
Ik heb hem met verschillende B potloden gemaakt op grof papier...
ik teken nog maar net.. :o
het contrast oogt veel prettiger in het echt. sommige dingen zijn niet echt zo donker/scherp omdat ik het op de computer heb verhoogd
https://lh6.googleusercontent.com/-IDbnCCZyM0I/UDY4npfJs3I/AAAAAAAACIE/cGL0M2SYSZA/s912/P1070172.JPG

WOW die is echt mooi!! ik ben erg slecht met taxeren maar ik denk wel zo'n 25 euro, tenminste dat zou ik er nog wel voor willen geven

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:44

Weer terug van weggeweest. :D

Pagina 64:
@_San87_: €70,- Alleen de sneeuw op de tijger zelf vind ik iets minder gelukt..
@IndianRose_: €85,-
@xJolijn: €30,- Ik vind de man erg mooi gelukt.
@pietaaa: Nog even door oefenen, gaat de goede kant op. :)
@Rosa__: €7,- Leuke stijl.
@Quebelle: €30,- Oog vind ik heel mooi gedaan. :j
@_San87_: €80,-

Pagina 63:
@Rosannee_: Nu nog niets. Blijven oefen, gaat zeker goed komen. :)
@xTitanic: €15,- Hele mooie stijl! :j
@Tyrcanol: €25,-
@Amy8super: €30,- Digitale werkjes vind ik lastig te taxeren. Kan er helemaal naast zitten. :o
@Lauraa: €30,-
@carditjeuh: €15,-
@Tyrcanol: €35,- :)
@myou: €45,- Jammer het paard klein is in verhouding met het papier..
@pietaaa: Nog niks.. Blijven oefenen. :)
@ladyharma: Nog geen prijs waard..

Pagina 62:
@carditjeuh: €12,- Jammer van A4-formaat.
@HorseyDude: €40,- Aparte, maar mooie stijl. :j
@merrieveulen: €25,- Heel mooi!
@kallipooh: €75,-
@xTitanic: €75,- Wel een eng ding zeg. ;)

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 11:53

Ik heb ook weer een nieuwe tekening, maar eerst taxeren :)

@_San87_: Wauw heel mooi! Zijn kop is idd wat afgelijnd. 120 euro ongeveer
@IndianRose_: Prachtig! 150 euro
@xJolijn: Mooi hoor, 30 euro
@pietaaa: Mooi, maar ik zou er nog niets voor geven. Vooral blijven oefenen!
@Rosa__: Zelfde als bij pietaaa
@Quebelle: Mooie zachte tekening, 30 euro
@_San87_: Wauw mooi! 85 euro ongeveer

En dan nu mijn tekening, het is op A4 tekenpapier met potloden met verschillende hardheden:
Afbeelding

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 11:59

kunnen jullie mijn tekening ook taxeren?
of doen jullie dat alleen niet omdat die in een link staat?
ik heb ook getaxeerd....

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:08

HarriesHorse schreef:
kunnen jullie mijn tekening ook taxeren?
of doen jullie dat alleen niet omdat die in een link staat?
ik heb ook getaxeerd....

Ik had hem niet zien staan :=
Om nog niet lang te tekenen vind ik hem al erg mooi! Ik vind alleen de manen nogal 'streperig'. Ik denk ongeveer 15 euro?

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:17

oh oké! ja de foto was veel te groot. dankjewel.
ik ben me daar ook bewust van, probeer er echt op te letten.
dankje