Argh! Ik baal Ik had niet de kleuren voor tijgertje, maar ik denk ik doe hem zwart-wit.... die uitvoering is er ook,... maar de mijne is net helemaal anders en nu heb ik er geen zin meer in
Ga maar de koala doen dan Edit: beetje jammer dat ik daar helemaal geen bal van snap
Kaplaars
Geplaatst: 28-03-10 14:40
voor de koala heb ik gewoon steeds de ring gebruikt.. hihi, niet verder zeggen hoor
Ja zoiets was ik ook al van plan Maargoed,... dan staan er nog niet de uiteindelijke hoeveelheid steken achter dus dan weet ik weer niet hoe ik moet tellen
HelgaV
Geplaatst: 28-03-10 15:52
Cyntje schreef:
Uhm,... heb jij zo'n slecht drogende nagellak?
Oops, haha!! Helemaal vergeten... Druk gehad met de westrijdvoorbereidingen! Ik zal even kijken of ik straks nog tijd heb en anders doe ik het morgen!
Staat de koala hier ergens gepost? Dan ga ik even zoeken, koala's zijn leuk (Ja, ik ben leuke patronen aan het verzamelen die ik hoogstwaarschijnlijk toch nooit allemaal ga afkrijgen.. )
Kaplaars
Geplaatst: 28-03-10 16:48
het patroon staat onder de foto op bladzijde 61 en anders bij google onder 'amigurumi koala'
TE5
Geplaatst: 28-03-10 17:07
Wat een lieffie Net eeyore weer een paar rondes verder gemaakt..
Ik doe 't nu nog gewoon met wat ik heb liggen, bij eeyore dus donkerblauwe wol.. Het patroon zegt dat 't lichtblauw moet zijn, maar dat is ie 'in het echt' ook niet, dus ik hhoud het lekker hier op..
Kayila
Geplaatst: 28-03-10 18:33
kom ook weer even om het hoekje piepen... ik hoor iedereen over die pooh figuren, die zou ik dolgraag willen maken. nu was er laatst een link waar ik toen op klikte maar kreeg niets...heb ik iets fout gedaan? Zou ze heel graag willen maken vooral de lollifant, knorretje en eeyoor.
:'( ik was begonnen aan de lollifant, had ik het hoofd af was mijn bolletje wol op -.-* die was dus nergens hetzelfde te vinden want het was een 'oud' bolletje, nu moet ik opnieuw beginnen... ow wat ben ik handig bezig geweest lol
Kayila, als je me jouw e-mailadres even pb't wil ik ze wel doormailen
Evine, dat ken ik Sterker nog: dat heb ik tot nu toe bij bijna alles gehad Maar nu voor eeyore weet ik zeker dat ik genoeg heb
Kaplaars
Geplaatst: 28-03-10 20:21
Cyntje schreef:
Catania Katoen, is duurder spul en ik heb mezelf bewezen dit leuk te vinden dus wil ik naar mooier spul gaan kijken. Ga denk ik ook een boekje kopen
wat herkenbaar! Ik moest eerst ook van mezelf bewijzen dat ik het wel echt leuk zou vinden en kon. Toen heb ik oogjes enzo gekocht
Ik heb nu een patroon waarvan het plaatje er heel leuk uit ziet, maar ik merk dat het patroon niet klopt bij het plaatje. Voorbeeld: de poten op het plaatjes zijn eerst wit en dan zwart. In de beschrijving moet ik ze helemaal zwart maken en niet van kleur wisselen. Maar ik kan gelukkig zelf wat inproviseren. Maar hebben meer mensen dat?
Ik schat dan ongeveer zelf in wanneer ik van kleur moet wisselen. 9 v/d 10 keer staat dat ook niet in het patroon vermeld. Wat ben je aan het maken als ik vragen mag?
Oogjes had ik direct al gekocht, vind dat mooier dan geborduurde oogjes bij sommige patronen
Cyntje
Geplaatst: 29-03-10 13:20
OOoeee... met verzendkosten erbij is het een beetje een duur grapje En nou heb ik niet eens groen kunnen vinden die ik wilde hebben
Ik krijg in ieder geval dit boekje voor mijn verjaardag
Dat schaapje heb ik laatst ook gemaakt. Ziet er precies zo uit in mijn versie! Was alleen een drama met die pluiswol, je hebt geen flauw idee waar je in moet steken met je naald. En toen was de pluiswol ook nog eens op en kon ik nergens meer een nieuwe bol vinden. Maar het schaapje is wel enorm schattig geworden! (Schrijfster van dat boekje is de vrouw achter amigurumis.nl, heb via haar ook Koosje het konijn besteld. Die is ook al zo leuk! )