Ik ga Instagram maar opgeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Nee, vandaag al blijkbaar.Morgen is de deadline.
Ik ga Instagram maar opgeven. Opgebouwd naar ca 200 likes met 1000+ reach, nieuw algoritme, terug naar ca 70 likes. Terug opgebouwd naar ca 120-150 likes en weer 1000 reach. Nieuw algoritme, terug naar af
. Wat is er dan nog leuk aan dingen delen...
Mkango schreef:_San87_ schreef:Nee, vandaag al blijkbaar.Morgen is de deadline.
Ik ga Instagram maar opgeven. Opgebouwd naar ca 200 likes met 1000+ reach, nieuw algoritme, terug naar ca 70 likes. Terug opgebouwd naar ca 120-150 likes en weer 1000 reach. Nieuw algoritme, terug naar af
. Wat is er dan nog leuk aan dingen delen...
"Voor 21 mei" staat er. Maar hij is iig verzonden!
Ja, kak is dat hè.Ik snap dat ze willen dat mensen meer gaan adverteren, maar ik ga niet adverteren voor m'n hobby. Nam ik nou opdrachten aan, wilde ik het best overwegen, maar dat doe ik (voorlopig) niet en zelfs al zou ik het wel doen, dan weet ik niet of de Instagram advertenties daar het geschikte kanaal voor zijn gezien de kosten. Die zijn meer ingesteld op eCommerce.
_San87_ schreef:Ja, precies dat.Mkango schreef:Ik was heel erg bang dat mijn werk niet genoeg zou voldoen aan het thema, maar bij het zien van sommige andere werken, denk ik dat het wel meevalt.
Er staan idd een aantal tussen die echt wel heel mooi zijn, maar naar mijn mening niet aan het thema beantwoorden.
Seven schreef:Ook niet als je in een incognitovenster opent?Ik heb er nog niets van gezien
De site wil bij mij niet openen of beter gezegd hij vernieuwd niet dus ik krijg geen werken te zien helaas
Mkango schreef:_San87_ schreef:Ja, precies dat.
Er staan idd een aantal tussen die echt wel heel mooi zijn, maar naar mijn mening niet aan het thema beantwoorden.Seven schreef:Ook niet als je in een incognitovenster opent?Ik heb er nog niets van gezien
De site wil bij mij niet openen of beter gezegd hij vernieuwd niet dus ik krijg geen werken te zien helaas
_San87_ schreef:Dank je wel.
Wat voor actie?
Ayasha schreef:Beelddenker, ik zie dit helemaal voor me.![]()
eerst doe ik heel kwetsbaar en onschuldig (met mijn 1.50m) en zodra hij afgeleid is sla ik ‘m gewoon keihard op z’n neus,
En als ie wat terug wil doen zeg in gewoon ‘neem iemand van je eigen grootte l*l!’